Mads Hvilsom

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Re: Mads Hvilsom

Indlæg af Acebone »

974 skrev:Jeg troede egentlig at Mads Hvilsom var udlejet til en eller anden 1. div. klub?
er det blevet ophævet efter skaden eller hvordan ser det ud?
Han blev udlejet til Hobro, og det var i den første kamp for dem, han fik skaden.

Jeg har ikke set nogen steder, at lejemålet officielt er ophævet, men siden det er uklart, om han overhovedet kommer på banen mere i denne sæson, foregår genoptræningen hos os.

master1

Indlæg af master1 »

TrueWolfMidt skrev:
TrueWolfMidt skrev:Hvorfor får vi ingen udmeldinger om hvordan Mads Hvilsom har det ????
Der burde være nogle fra FCM som engang imellem kom med en update.
Håber helt vildt at han snart er tilbage på træningsbanen og bliver en del af 1 holdstruppen, især hvis de sælger Sly.
Man kan komme langt på viljestyrke !
Han skulle have været på løbebånd d. 5 december, hvilket er meget positivt.
SÅ håber stadig på et lille mirakel, at han snart, så småt kan træne med 1 holdet, men det kan da godt ske, at det er at skyde langt over målet.
Håber på hurtig bedring til ham.
Har lige hørt, at Mads er set løbe uden for banerne !

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

master1 skrev:
TrueWolfMidt skrev:
TrueWolfMidt skrev:Hvorfor får vi ingen udmeldinger om hvordan Mads Hvilsom har det ????
Der burde være nogle fra FCM som engang imellem kom med en update.
Håber helt vildt at han snart er tilbage på træningsbanen og bliver en del af 1 holdstruppen, især hvis de sælger Sly.
Man kan komme langt på viljestyrke !
Han skulle have været på løbebånd d. 5 december, hvilket er meget positivt.
SÅ håber stadig på et lille mirakel, at han snart, så småt kan træne med 1 holdet, men det kan da godt ske, at det er at skyde langt over målet.
Håber på hurtig bedring til ham.
Har lige hørt, at Mads er set løbe uden for banerne !
Det er bare en dejlig GOD nyhed. Har virkelig ventet på godt nyt omkring ham. Hvis han læser dette, så god bedring, og jeg glæder mig til du får en chance på 1 holdet igen.

Stor fan.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Der kommer stadigvæk kun sjældne updates på hvordan han har det.
Er der mulighed for, at Mads kan være klar til at træne med 1 holdet efter sommerferien ?
Fcm burde komme med en udmelding en gang imellem, det skylder de os som virkelig følger med i hvordan klubben og spillerne har det. Synes det er en smule frustrerende, at der aldrig kommer nyt om Mads's situation.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Er der nogle af jer der følger Mads på twitter eller facebook, som vil komme med nyt fra ham herinde.

Brugeravatar
levis

Indlæg af levis »

Seneste twitter opdatering fra Hvilsom:
"korsbåndish. skrid nu"

Kedelig opdatering. Så gik det heldigvis vildere for sig d. 22. Januar:
"[..]Jeg sidder her med to nutella-drenge og et glas mælk[..]"

Noe

Indlæg af Noe »

Ny twitteropdatering fra Hvilsom:
Mads Hvilsom skrev:Fine nyheder, jeg må begynde træning om 3 uger og derefter skulle der ikke gå mere end 1 måned og så skulle jeg være klar til at spille kamp
:)

master1

Indlæg af master1 »

Noe skrev:Ny twitteropdatering fra Hvilsom:
Mads Hvilsom skrev:Fine nyheder, jeg må begynde træning om 3 uger og derefter skulle der ikke gå mere end 1 måned og så skulle jeg være klar til at spille kamp
:)
Dejligt for ham !

Har hørt, at han skulle have været med til bip-test......nogen, der kender noget til det ???

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Tak for alle de twitterindlæg, bliv endelig ved med at skrive dem herinde.
Kan se der er mange som følger Mads og som glæder sig til, at han igen er med i førsteholdstruppen.
Håber og ønsker ham tilbage i truppen efter sommerferien, for fuld kraft.

master1

Indlæg af master1 »

TrueWolfMidt skrev:Tak for alle de twitterindlæg, bliv endelig ved med at skrive dem herinde.
Kan se der er mange som følger Mads og som glæder sig til, at han igen er med i førsteholdstruppen.
Håber og ønsker ham tilbage i truppen efter sommerferien, for fuld kraft.
Har nogen overværet træning på det sidste ? Passer det, at Hvilsom træner med igen ??

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

altså det er ikke noget jeg har hørt om, men omvendt er det da også et pænt stykke siden jeg har overværet en træning..

Hvis nu jeg tager til ikast i morgen så burde jeg kunne opklare sagen..

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Jeg var ude at overvære træningen i dag og ganske rigtigt.. Hvilsom er på vej tilbage..

Han trænede med i dag men er så vidt jeg kunne forstå fortsat på skånekost hvad angår træning..

master1

Indlæg af master1 »

DenStolteJyde skrev:Jeg var ude at overvære træningen i dag og ganske rigtigt.. Hvilsom er på vej tilbage..

Han trænede med i dag men er så vidt jeg kunne forstå fortsat på skånekost hvad angår træning..
Det lyder da godt. Mon så ikke, der er fremgang at spore, og vi får ham at se efter sommer.

Håber det, for hans egen skyld. Synes ikke helt, at FCM har tacklet hans situation helt ok ( udlejning, for at hente ham hjem før tid, til næsten ingen spilletid. )

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

master1 skrev:
DenStolteJyde skrev:Jeg var ude at overvære træningen i dag og ganske rigtigt.. Hvilsom er på vej tilbage..

Det lyder da godt. Mon så ikke, der er fremgang at spore, og vi får ham at se efter sommer.

Håber det, for hans egen skyld. Synes ikke helt, at FCM har tacklet hans situation helt ok ( udlejning, for at hente ham hjem før tid, til næsten ingen spilletid. )
Du er godt klar over at han røg ud med en korsbåndsskade? Jeg kan ikke rigtig se hvad FCM skulle have gjort anderledes, da han først er ved at genoptræne nu.

master1

Indlæg af master1 »

Administrator skrev:
master1 skrev:

Du er godt klar over at han røg ud med en korsbåndsskade? Jeg kan ikke rigtig se hvad FCM skulle have gjort anderledes, da han først er ved at genoptræne nu.
Ja, det er jeg klar over.
Det jeg mener, er situationen før skaden, da man lejede ham ud til Viborg, og tog ham hjem , i stedet for at lade ham blive sæsonen ud, og have spilletid der.

Besvar