Transfervinduet vinteren 2013

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
DenStolteJyde

Re: Transfervinduet vinteren 2013

Indlæg af DenStolteJyde »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ne-med-fcm

Endnu en gammel spiller der kigger forbi. Lyder lidt ligesom frank som også bare skulle træne med, men dog lyder det ikke til at det overhovedet er et emne at vende tilbage til midtjylland hvilket jeg egentlig heller ikke nærer noget ønske om. Kasper er en dygtig målmand men vi har allerede Lössl og Haugaard og mere har vi ikke brug for på den post, men det er da meget sjovt/hyggeligt at han kigger forbi midtjylland igen...

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

Jeg mener at huske at Glen har udtalt at gamle spillere altid er velkomne til at komme og træne med.

Brugeravatar
PH1978

Re: Sv: Transfervinduet vinteren 2013

Indlæg af PH1978 »

Administrator skrev:Jeg mener at huske at Glen har udtalt at gamle spillere altid er velkomne til at komme og træne med.
Det er også et fint princip at have. Men smækkede Kasper ikke (lidt) med døren da han smuttede?

Han er da herlig åben om hvorfor han er der.

Underligt, at der ikke er nogen danske klubber der har bidt på. .

Spicker

Indlæg af Spicker »

Transerrygterne er hurtigt ude her fra morgenen af.

http://www.bold.dk/nyt/Aviser-Soenderjy ... er-til-FCM

Rygtet går på at vi skulle hente Eyjolfur Hedinsson til sommer hvor hans kontrakt udløber.
Ifølge artiklen skulle han blive præsenteret idag.
Selv har jeg ingen anelse om hvad manden kan og hvor han egentligt spiller på banen så er der nogen der ved lidt om ham?

Edit: Han spiller på midtbanen.
Jeg kan virkeligt ikke se hvad vi skal bruge ham til, har vi ikke selv talent nok på midten?

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Spicker skrev:Transerrygterne er hurtigt ude her fra morgenen af.

http://www.bold.dk/nyt/Aviser-Soenderjy ... er-til-FCM

Rygtet går på at vi skulle hente Eyjolfur Hedinsson til sommer hvor hans kontrakt udløber.
Ifølge artiklen skulle han blive præsenteret idag.
Selv har jeg ingen anelse om hvad manden kan og hvor han egentligt spiller på banen så er der nogen der ved lidt om ham?

Edit: Han spiller på midtbanen.
Jeg kan virkeligt ikke se hvad vi skal bruge ham til, har vi ikke selv talent nok på midten?
Der er jo nok en bagtanke. Måske fordi Albæk er på ved væk, hvis der er interesse for ham.

Mose

Indlæg af Mose »

En række af vores spillere har kontrakter der udløber inden for en overskuelig tid, og man må formode at FCM gerne vil sælge følgende spillere:

Julle, Albæk, Izunna, Hassan, Lossl og Danny O. (evt. også Sly)

Derfor kan det være rettidig omhu at sikre sig gode transferfrie spillere allerede nu.

Spændende signing.

Spicker

Indlæg af Spicker »

Mose skrev:En række af vores spillere har kontrakter der udløber inden for en overskuelig tid, og man må formode at FCM gerne vil sælge følgende spillere:

Julle, Albæk, Izunna, Hassan, Lossl og Danny O. (evt. også Sly)

Derfor kan det være rettidig omhu at sikre sig gode transferfrie spillere allerede nu.

Spændende signing.
Fair nok jeg ved ikke rigtigt hvad han står for ud over de seks sæsonmål han har scoret hvilket er ganske udemærket for en midtbanespiller.

Men den er blevet officiel nu: http://www.bold.dk/nyt/Officielt-Hedins ... M-til-2016

Kontraken løber 2½ år, til udgangen af 2015.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

På midtbanen har vi følgende kontraktudløb der nærmer sig:
Danny – December 2013
Albæk – Juni 2014
Rilwan – Juni 2014
Izunna – Juni 2014
Sly – December 2014

Af ovenstående spillere tror jeg man vil forsøge at forlænge med Danny, Rilwan og Izunna. Sly og Albæk bliver uden tvivl solgt.
Jeg tvivler dog på man kan få Izunna til at forlænge, hvorfor han skal afsted til sommer, hvis vi skal have mønter for ham. Og hvis vi ikke kan blive enige med Danny og/eller Rilwan (pengene er jo ikke så satans store pt.) står vi lige pludselig med en vanvittig åreladning på midtbanen til sommer/næste vinter.
Dermed er det i mine øjne ganske fornuftigt at hente en gut ind der kan dække både kant og centralt. Og manden spillede altså kun 11 kampe i efteråret grundet en skade, men formåede alligevel at lave 6 kasser. Det er sq ganske glimrende for et midter-/bundhold!

Outlaws

Indlæg af Outlaws »

Jesper BW1100 skrev:På midtbanen har vi følgende kontraktudløb der nærmer sig:
Danny – December 2013
Albæk – Juni 2014
Rilwan – Juni 2014
Izunna – Juni 2014
Sly – December 2014

Af ovenstående spillere tror jeg man vil forsøge at forlænge med Danny, Rilwan og Izunna. Sly og Albæk bliver uden tvivl solgt.
Jeg tvivler dog på man kan få Izunna til at forlænge, hvorfor han skal afsted til sommer, hvis vi skal have mønter for ham. Og hvis vi ikke kan blive enige med Danny og/eller Rilwan (pengene er jo ikke så satans store pt.) står vi lige pludselig med en vanvittig åreladning på midtbanen til sommer/næste vinter.
Dermed er det i mine øjne ganske fornuftigt at hente en gut ind der kan dække både kant og centralt. Og manden spillede altså kun 11 kampe i efteråret grundet en skade, men formåede alligevel at lave 6 kasser. Det er sq ganske glimrende for et midter-/bundhold!
Er vi i år 2014 nu eller har du skrevet forkert ved kontrakterne når du siger vi står med en åreladning til sommer?

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Outlaws skrev: Er vi i år 2014 nu eller har du skrevet forkert ved kontrakterne når du siger vi står med en åreladning til sommer?
Nu tager jeg udgangspunkt i det faktum at vi i FCM gerne vil (læs: er pinedød tvunget til at) tjene penge på spillersalg. Og når vi med et transfermarked, hvor der kan skrives gratis kontrakt med spillere 6 måneder før udløb (hvilket vi jo selv har benyttet os af i dag) anser jeg sommeren 2013 for det seneste tidspunkt hvor vi har mulighed for at tjene en nogenlunde pris på folk der har kontraktudløb i sommeren 2014, med mindre disse selvfølgelig forlænges med.
En mand som Juelsgaard der har udløb i vinteren 2013 skal vi næppe forvente at få mere end højst et par mio for til sommer, hvis vi da lykkedes at skyde ham afsted inden en anden klub skriver med ham gratis. Havde vi solgt ham her i vinter havde prisen nærmere heddet 5-7 mio. Det er altså en forskel der er til at tage og føle på vores håbløse økonomi taget i betragtning.
Et lignende scenarie har vi ikke råd til at lade ske med Albæk, Rilwan og Izunna (investorgrupper eller ej).
Derfor har jeg stillet det op som jeg har gjort i mit første indlæg.

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Er islændingen ikke mest en tonser? Husker ham mest som en kollods man konstant smed i angrebet, mest i mangel af bedre. Tror ikke det er fra midtbanen han har scoret målene.

Er det korrekt husket?

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Altså det er ikke det indtryk jeg har fået i de artikler der har været om ham.. Men vi får da mulighed for at se ham i aktion allerede i første superligakamp :D

Spicker

Indlæg af Spicker »

http://www.bold.dk/nyt/Juelsgaard-forlaenger-med-FCM

Ifølge bold.dk forlænger Julle sin aftale, hvilket jeg selv syntes ville være klasse.
Ved godt han ikke har været så forfærdeligt godt spillende de sidste par kampe men vi har set hans potentiale og vi ved hvad han kan hvis han kommer tilbage i omdrejninger.
Plus selvfølgelig at vi kan få penge for ham :)

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

Nå, men det er vel tvivlsomt om der kommer flere transfers her i vinterperioden, så jeg lukker tråden og åbner en ny for sommer 2013 (Selvom jeg tvivler på at der kommer en sommer i år)

Låst