Kom med update på træningskampene her.
Re: Kom med update på træningskampene her.
Følg kampene på #fcmlive hvor både jeg og Fcm twiter.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Hej ulvefans!
Kan her på Graven lige opfordre Jer ALLE til at indstille tv'et på TV3sport1 i morgen aften kl. 17.55, for der bliver drengenes kamp imod de svenske mestre vist DIREKTE fra Portugal...
Ulv865
Kan her på Graven lige opfordre Jer ALLE til at indstille tv'et på TV3sport1 i morgen aften kl. 17.55, for der bliver drengenes kamp imod de svenske mestre vist DIREKTE fra Portugal...
Ulv865
"Oh no, we never let go, through the calm and through the storm - oh no, we never let go, in every high and every low - oh no, we never let go, 'cause we love FC Midtjylland"
LÆKKERT !!!1Jens-Erik skrev:Hej ulvefans!
Ulv865
- DenStolteJyde
hvad så hvis man ikke har twitter?
Så må man vel enten:DenStolteJyde skrev:hvad så hvis man ikke har twitter?
- Få en Twitter profil
- Se kampen på 3 Sport
- Nøjes med at se kampreferat senere
Så let var det
Måske der dog kunne være nogen der havde lyst til at opdatere herinde, hvis de se kampen?
Nu ser jeg kampen her: http://www.firstrow1.eu/watch/169877/1/ ... lland.html
Og det er faktisk en fantastisk oplevelse at se kampen uden tilskurer eller kommentator larm.. Hele kommunikationen imellem keeper og forsvar - forsvar og midtbane samt trænerne kører 100% igennem.. Meget spændende..
Og det er faktisk en fantastisk oplevelse at se kampen uden tilskurer eller kommentator larm.. Hele kommunikationen imellem keeper og forsvar - forsvar og midtbane samt trænerne kører 100% igennem.. Meget spændende..
Hvem har scoret for FCM
DuncanSkovmand skrev:Hvem har scoret for FCM
2-0 Duncan på Hjørne..Starbucks skrev:DuncanSkovmand skrev:Hvem har scoret for FCM
Kampen er slut, vi vinder 2-1 over de Svenske mestre, som sjovt nok er forkortet ELF på Portugisisk tv. Men der var nu ikke meget Wunder over dem
. FCM solid indsats, men ikke imponerende, har en forventning om at møde foråret med en bænk der i hvert fald ikke svækker os, hvis vi kan holde os nogenlunde skadesfri.
Duncan ser ud til at være på vej op i formkurve, hvilket er glædeligt, lad os håbe at han kommer rigtig i gang i foråret.
Duncan ser ud til at være på vej op i formkurve, hvilket er glædeligt, lad os håbe at han kommer rigtig i gang i foråret.
Re: Sv: Kom med update på træningskampene her.
Jeg må indrømme, at hjertet røg til halsen da Ipsa gik ned i slutningen, tagende sig til knæet... Det ville være så sort, hvis han røg ud med samme slags skade i samme turnering.
Men heldigvis viste han sig som den jernmand han er
Men er jeg den eneste, der blev nervøs efter Elfsborg scorede? Det virkede til, at det gamle syndrom om, at være bange for at vinde tittede op til overfladen. Det skyldes dog nok mest den voldsomme udskiftning Glenn kom med på en gang.
Men fint resultat
Men heldigvis viste han sig som den jernmand han er
Men er jeg den eneste, der blev nervøs efter Elfsborg scorede? Det virkede til, at det gamle syndrom om, at være bange for at vinde tittede op til overfladen. Det skyldes dog nok mest den voldsomme udskiftning Glenn kom med på en gang.
Men fint resultat
Super flot kamp vi spillede. Vi havde fuld kontrol, der var i hvert fald tre 100% chancer vi ikke scorede på, så sejren kunne være blevet større. Men Elfsborg kunne også have scoret på særligt en vi redder på stregen.
Men vi står solidt, Bak fungerer perfekt på midtbanen og Duncan kan søreme score mål.
Vanevindere, meget morsomt vi har taget den to år i træk nu
Men vi står solidt, Bak fungerer perfekt på midtbanen og Duncan kan søreme score mål.
Vanevindere, meget morsomt vi har taget den to år i træk nu
Nogle med video? Var på arbejde da kampen blev spillet 
http://www.dr.dk/tv/se/sporten/sporten-142
Her, der er først noget om handicap OL og så ishockey, derefter kommer der målene fra FCMs kamp, og AaBs. Det er ikke megen tid der bliver brugt, men det er hvad jeg lige har set.
Her, der er først noget om handicap OL og så ishockey, derefter kommer der målene fra FCMs kamp, og AaBs. Det er ikke megen tid der bliver brugt, men det er hvad jeg lige har set.
- DenStolteJyde
Kan virkelig godt lide 1-0 målet..