Til gengæld er Ipsa blevet fjernetfelisan skrev:Patrick Jensen er blevet tilføjet den officielle trup, mens Ipsa til gengæld ikke længere er på:PH1978 skrev:Udkodet af artiklen, så er der stadig gang i Ipsa...
http://www.fcm.dk/index.php?ID=6&topID=5
Nogen, der ved om Ipsa har været til de første træninger i år?
Transfervinduet vinteren 2013
Re: Transfervinduet vinteren 2013
- DenStolteJyde
Hvilket imo ikke er en særlig god nyhed.. det kunne tyde på at han ikke har fået en kontrakt 
Igboun til Besiktas?
Besiktas forsøger stadig at hente Sylvester Igboun ifølge denne tyrksike artikel fra i dag:
http://www.acunn.com/spor/besiktasta-ig ... leri/31738#
Hvis der er nogen form for sandhed i det, så lyder 1,5 mil euro fair.
Re: Sv: Transfervinduet vinteren 2013
Specielt hvis man skal sammenligne med den pris som FCN får for Bechmann...Jacob skrev:Besiktas forsøger stadig at hente Sylvester Igboun ifølge denne tyrksike artikel fra i dag:
-
Jens Mikkelsen
Gode gamle FCM dyder, ind med unge spillere vi kan få billig og bygge op og ud med gamle tunge/løntunge spillere.
Jeg er glad og nyder denne tilgang til tingene. lad bare denne strategi fortsætte.
Jeg er glad og nyder denne tilgang til tingene. lad bare denne strategi fortsætte.
-
Jesper BW1100
Nu er Sly dog hverken gammel eller tungJens Mikkelsen skrev:Gode gamle FCM dyder, ind med unge spillere vi kan få billig og bygge op og ud med gamle tunge/løntunge spillere.
Men ellers kan jeg også kun bifalde en satsning på ungdom og akademi.
Sly er meget tæt på at sige ja til tilbuddet, der mangler kun nogle få detaljer at falde på plads, så som videre salgs procenter og længden på kontrakten, men vigtigst af alt skal Slys skade være under kontrol og spilleklar i Febuar.
Så er det spændende om vi skal ud og finde en offensiv spiller som erstatning.
Hvordan hænger det sammen?mnm123 skrev:Sly er meget tæt på at sige ja til tilbuddet, der mangler kun nogle få detaljer at falde på plads, så som videre salgs procenter og længden på kontrakten, men vigtigst af alt skal Slys skade være under kontrol og spilleklar i Febuar.
http://aoh.dk/artikel/igboun-bliver-i-fcm
mnm123 skrev:Sly er meget tæt på at sige ja til tilbuddet, der mangler kun nogle få detaljer at falde på plads, så som videre salgs procenter og længden på kontrakten, men vigtigst af alt skal Slys skade være under kontrol og spilleklar i Febuar.
Hvor har du de oplysninger fra når steinlein kommer med denne information ?
http://www.bold.dk/nyt/FCM-boss-afliver-Igboun-historie
FCM går en "spændende tid" i møde hvad angår transfer ud af huset + kontraktforlængelser..
2013, december:
Danny Olsen, Jesper Juelsgaard, Kolja Afriyie
Julle må være den som må betegnes som den af de tre der er forventes at forlade klubben. Hvis klubben skal have penge for Julle, skal han sælges i dette vindue, ellers smutter han på fri transfer, hvilket jeg ikke vurderer er økonomisk smart for klubben. Danny O kan man have en formodning om forlænger i mens Kolja skal "vejes og vurderes"
2014, juni:
Izunna Arnest Uzochukwu, Mads Albæk, Jonas Lössl, Rilwan Hassan, Johannes Madsen
Izzu, Albæk og Hassan er alle i "farezonen" for at blive solgt senest til sommer. Det er tre spillere, som klubben enten skal forlænge eller SKAL have penge for med et salg. Jeg tror ikke, at nogen af de tre forlænger deres kontrakter med FCM - Dertil tror jeg, at det vil være for dyrt for klubben at holde på dem + at de alle tre har været rygtet væk fra FCM mange gange.
2014, december
Tim Janssen, Sylvester Igboun
Tim har været fremragende når han vel og mærket IKKE har været skadet - Det næste års tid vil vise om det er værd i kroner og øre at forlænge med Tim som er en af mine personlige farvoritter, men som desværre alt for ofte er skadet..
Sly forventer jeg er solgt inden det bliver aktuelt at tale om en eventuel forlængelse..
2013, december:
Danny Olsen, Jesper Juelsgaard, Kolja Afriyie
Julle må være den som må betegnes som den af de tre der er forventes at forlade klubben. Hvis klubben skal have penge for Julle, skal han sælges i dette vindue, ellers smutter han på fri transfer, hvilket jeg ikke vurderer er økonomisk smart for klubben. Danny O kan man have en formodning om forlænger i mens Kolja skal "vejes og vurderes"
2014, juni:
Izunna Arnest Uzochukwu, Mads Albæk, Jonas Lössl, Rilwan Hassan, Johannes Madsen
Izzu, Albæk og Hassan er alle i "farezonen" for at blive solgt senest til sommer. Det er tre spillere, som klubben enten skal forlænge eller SKAL have penge for med et salg. Jeg tror ikke, at nogen af de tre forlænger deres kontrakter med FCM - Dertil tror jeg, at det vil være for dyrt for klubben at holde på dem + at de alle tre har været rygtet væk fra FCM mange gange.
2014, december
Tim Janssen, Sylvester Igboun
Tim har været fremragende når han vel og mærket IKKE har været skadet - Det næste års tid vil vise om det er værd i kroner og øre at forlænge med Tim som er en af mine personlige farvoritter, men som desværre alt for ofte er skadet..
Sly forventer jeg er solgt inden det bliver aktuelt at tale om en eventuel forlængelse..
Jeg tror de forlænger med Kolja uanset hvad, især nu hvor han er en af dem bag Wunderelf! 
Det vil være et søgt argument dog. ..nico5405 skrev:Jeg tror de forlænger med Kolja uanset hvad, især nu hvor han er en af dem bag Wunderelf!
Jeg er så naiv, at jeg tror og håber på, at de to ting er adskilt..PH1978 skrev:Det vil være et søgt argument dog. ..nico5405 skrev:Jeg tror de forlænger med Kolja uanset hvad, især nu hvor han er en af dem bag Wunderelf!
Jeg fik informationen af Ørgård her til morgen, som havde haft en personlig snak med Sly Onsdag aften i telefonen.cameo1977 skrev:mnm123 skrev:Sly er meget tæt på at sige ja til tilbuddet, der mangler kun nogle få detaljer at falde på plads, så som videre salgs procenter og længden på kontrakten, men vigtigst af alt skal Slys skade være under kontrol og spilleklar i Febuar.
Hvor har du de oplysninger fra når steinlein kommer med denne information ?
http://www.bold.dk/nyt/FCM-boss-afliver-Igboun-historie
Ja det har i ret i, men jeg kunne sku godt forstille mig det?