Transfervinduet vinteren 2013
Re: Transfervinduet vinteren 2013
De lavede jo den pantsætning så de kunne klare vinteren over fordi der ikke var nogle indtægter til klubben i vinterpausen fordi de ikke spiller kampe er der jo ingen tv penge og vist heller ikke sponsor penge, så de gjorde det for at kunne klare den og sikre spillerne løn, så vidt jeg husker?:)
- bobthebuilder_dk
DanmarkHekler skrev:Hvornår er det transfervinduet lukker?
5. januar til og med den 31. januar
England
1. januar til og med 31. januar
Spanien, Tyskland, Italien og Frankrig
1. januar til 2. februar
Sverige og Norge
1. januar til 31. marts
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
- bobthebuilder_dk
Du har ret; playersponsoraterne var i høj grad et spørgsmål om at sikre likviditeten i den kampfri periode. Det skulle dog ligne ledelsen dårligt, om der ikke var budgetteret med spillersalg også, for at få enderne til at nå sammen. Jeg tror vi skal af med en del og/eller markante nøglespillere, for at vi kan begynde at drømme om nye spillere.nico5405 skrev:De lavede jo den pantsætning så de kunne klare vinteren over fordi der ikke var nogle indtægter til klubben i vinterpausen fordi de ikke spiller kampe er der jo ingen tv penge og vist heller ikke sponsor penge, så de gjorde det for at kunne klare den og sikre spillerne løn, så vidt jeg husker?:)
-
Jesper BW1100
Vi ejer ikke kongens mønt så enhver spillertilgang vil i mine øjne være overraskende. Og såfremt vi snakker forstærkende tilgange fra de øverste hylder vil det i mine øjne være decideret hovedløst rent økonomisk. Jeg tror man forsøger at presse kassen for at sikre en Ipsa-forlængelse. Men selv det volder lidt kvaler...
Tv-pengene bliver udbetalt periodevis, så vidt jeg husker 2 gange om året ( I november og ved afslutningen af sæsonen). Sponsor-pengene er igen noget som modtages som et engangsbeløb eller som en månedlig udbetaling, og derfor har derfor intet at gøre med om der bliver spillet kampe eller ej...Noe skrev:Du har ret; playersponsoraterne var i høj grad et spørgsmål om at sikre likviditeten i den kampfri periode. Det skulle dog ligne ledelsen dårligt, om der ikke var budgetteret med spillersalg også, for at få enderne til at nå sammen. Jeg tror vi skal af med en del og/eller markante nøglespillere, for at vi kan begynde at drømme om nye spillere.nico5405 skrev:De lavede jo den pantsætning så de kunne klare vinteren over fordi der ikke var nogle indtægter til klubben i vinterpausen fordi de ikke spiller kampe er der jo ingen tv penge og vist heller ikke sponsor penge, så de gjorde det for at kunne klare den og sikre spillerne løn, så vidt jeg husker?:)
Player-sponsoraterne var/er et resultat af, at klubben manglede akut penge, uagtet at det så ramte en periode hvor der ikke blev spillet kampe. Klubben skulle sikre en likviditet på min. 20 mil. kr for at klubben kunne udbetale løn m.m. og dermed sikre klubbens overlevelse..
De indtægter som FCM og stort set alle andre danske klubber får for salg af billetter og andre kampdagsindtjeninger udgør en minimal del af den samlede omsætning når vi hæver os op og ser på det store billede..
Jeg er helt enig i den betragtning.. Vi har solgt ud af spillerrettigheder for 20 mil. for at sikre klubbens overlevelse, og vi er i en situation hvor vi skal nedbringe vores udgifter i nu og her for at klubben om 1 år ikke står i præcis samme situation. I sommers handlede vi spillere ind som blev finansieret på baggrund af andre spillers afgang, og vi kan altid diskuterer om det var det rigtige at gøre i vores daværende og nuværende økonomiske situation, men jeg tror ikke at det er et senaire der kommer til at gentage sig hverken her til vinter eller til sommerpausen. Vi skal skære ned og spare..Jesper BW1100 skrev:Vi ejer ikke kongens mønt så enhver spillertilgang vil i mine øjne være overraskende. Og såfremt vi snakker forstærkende tilgange fra de øverste hylder vil det i mine øjne være decideret hovedløst rent økonomisk. Jeg tror man forsøger at presse kassen for at sikre en Ipsa-forlængelse. Men selv det volder lidt kvaler...
Ydermere skal der også huskes på, at den interne fløjkamp der har været i FCM endte ud med, at Pro-Akademi fløjen vandt, så jeg har en forventning om at nye spillere kommer fra akademiet frem for andre klubber indtil vi igen har styr på den økonomiske situation..
Hvis du ikke ved det hvorfor svarer du så????nico5405 skrev:31 januar eller 1 februar, er mit gæt .
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Åhha! Har du drukket af den forkerte natpotte igen Hekler? Du taler stolpe og og stolpe ned om mangel på gode debatører, om ligegyldige one-liners m.m. og du må da virkelig siges at være et fremragende eksempel selv..Hekler skrev:Hvis du ikke ved det hvorfor svarer du så????nico5405 skrev:31 januar eller 1 februar, er mit gæt .
For at bidrage med noget konstruktivt og et svar på dit oprindelige spørgsmål så...
Vinduet lukker 31.01.13 kl 23.59.59...
Så kom der sgu alligevel nogen ind 
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=
Og der er tilsyneladende nogle med penge, som mener det seriøst:
Og der er tilsyneladende nogle med penge, som mener det seriøst:
Nogen der kender til Patrick?Patrick Jensen er hentet til FC Midtjylland af investorer, og derfor vil købet ikke påvirke forventningerne til årets resultat.
Fin transfer med potentiale i. Det ser ikke ud til at han skal gå direkte ind på førsteholdet, så mon ikke Ipsa også stadig forhandler.
Udkodet af artiklen, så er der stadig gang i Ipsa. Men det lyder som om, at Kibebe til gengæld forlader ved kontraktudløb (spekulativt), da der bliver henvist til at der er kontraktudløb.Ravnen skrev:Fin transfer med potentiale i. Det ser ikke ud til at han skal gå direkte ind på førsteholdet, så mon ikke Ipsa også stadig forhandler.
Jeg havde sgu't lige set, at der var folk på vej ind i klubben i disse tider...
Så vidt jeg Ian forstå på min ven som er vbk fan er han ret god på låget, han er også 196 høj så det skulle da være underligt andet. Udover der skullle håb være rimeligt stærk i de fysiske duelller ifht. hans alder.Noe skrev:Så kom der sgu alligevel nogen ind
Og der er tilsyneladende nogle med penge, som mener det seriøst:Nogen der kender til Patrick?Patrick Jensen er hentet til FC Midtjylland af investorer, og derfor vil købet ikke påvirke forventningerne til årets resultat.
Al logik taler vel også for, at Kibebe ikke bør have en fremtid i klubben. Der er ikke kvalitet nok for pengene, og han lader også til at være langt nede på Riddersholms liste. Ipsa derimod. Han er sgu mit transferønske for januar.Udkodet af artiklen, så er der stadig gang i Ipsa. Men det lyder som om, at Kibebe til gengæld forlader ved kontraktudløb (spekulativt), da der bliver henvist til at der er kontraktudløb.
Men velkommen til Patrick!
Patrick Jensen er blevet tilføjet den officielle trup, mens Ipsa til gengæld ikke længere er på:PH1978 skrev:Udkodet af artiklen, så er der stadig gang i Ipsa...
http://www.fcm.dk/index.php?ID=6&topID=5
Nogen, der ved om Ipsa har været til de første træninger i år?
-
Peter Ross
Det har han ikke..felisan skrev:Nogen, der ved om Ipsa har været til de første træninger i år?