Transfervinduet vinteren 2013

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen

Transfervinduet vinteren 2013

Indlæg af Ravnen »

Så skal vi bare have admin til at låse den fast i toppen ;)

Noe

Re: Transfervinduet vinteren 2013

Indlæg af Noe »

Ravnen skrev:Så skal vi bare have admin til at låse den fast i toppen ;)
Dejligt med kompetente folk. :)

Er der så noget nyt? Julle var ikke en del af de pantsatte spillere. Det må vel betyde, at han er første mand på affyringsrampen?

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Noe skrev:
Ravnen skrev:Så skal vi bare have admin til at låse den fast i toppen ;)
Dejligt med kompetente folk. :)

Er der så noget nyt? Julle var ikke en del af de pantsatte spillere. Det må vel betyde, at han er første mand på affyringsrampen?
Der er ikke andet end kompetente folk her :-)

Jeg tror i virkeligheden spørgsmålet allermest er om vi kan komme ordenligt af med spillere i denne tid mere end den pris vi kan få for dem. Forsvarsspillere på et bundhold er ikke ligefrem dem der smides flest penge for, så det kommer til at være en afvejning af om man har en forpligtelse overfor spilleren om at skaffe ham godt i vejen, i forhold til om man har råd til at undvære ham. Argumentet kan vel laves overfor en spiller som Julle at han kan spille sig op og så derefter sætte sin egen pris. Om det er en udfordring/udsigt han vi tage imod er dog en helt anden sag.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Nemlig Hekler ;-)

Nå, men Erik Sviatchenko vil i hvert fald gerne handles: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... a-udlandet

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

Ravnen skrev:Nemlig Hekler ;-)

Nå, men Erik Sviatchenko vil i hvert fald gerne handles: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... a-udlandet
Hvis man vil til udlandet må man vise noget først, og det har Erik S. slet slet ikke formået i efteråret.

Han røg af u-21 holdet og andre unge har overhalet ham i efteråret, og er kommer i landsholdsbetragtning og ligalandsholdsbetragtning.

Jeg må sige, at jeg griner at Erik S., måske også en af grundene til FCMs nedtur i efteråret, mange FCM spillere går og tænker på udlandet, netop Erik S. var i fukus i sommer, men han dumpede i efteråret, han kunne åbentbart ikke magte at holde fokus.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ahh, jeg synes ikke det er fair, at give en af de unge spillere skylden for hele holdets problemer. Jeg synes Erik fik løftet sit spil når han havde Ipsa ved siden af sig.

Det er nok lidt for tidligt for Erik, han kan stadig have meget ud af at spille fast for os, og forbedre sig.

Omvendt synes jeg nok han mindst er lige så god som Winston Reid var for os, og han har jo klaret sig meget fint i West Ham.

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Ravnen skrev:Nemlig Hekler ;-)

Mon ikke, at Erik (bør) fortsætte i klubben, og blive mere fast og stabil i spillet.

Omvendt vil både klubben og Ipsa fortsætte samarbejdet (http://aoh.dk/artikel/ipsa-h%C3%A5ber-p ... re-fcm-tid), hvilket kunne pege i retning af en sikring af bagkæden såfremt, at Erik smutter.

Er der nogen gisninger hvorledes, at klubben forholder sig til Kibebe? Når ret skal være ret, så har han ikke haft den letteste opstart i klubben, med skader og generel usikkerhed i klubben.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Btw, hvis Julle bliver solgt, så render der en "gratis" Michael Lumb rundt på markedet lige nu. Han kræver dog muligvis en højere løn end Julle, og det er vel lidt et turn-off. ;)

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

Acebone skrev:Btw, hvis Julle bliver solgt, så render der en "gratis" Michael Lumb rundt på markedet lige nu. Han kræver dog muligvis en højere løn end Julle, og det er vel lidt et turn-off. ;)
Før jul, mener jeg, var der vist forlydender om en svensk venstreback i dansk søgelys. Måske har den historie relevans såfremt jj smutter. Der var vist tale om et ungt talent, så måske allerede en ubetalelig fyr.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Hvis Julle smutter, så er Jesper Lauridsen da klar til sit helt store gennembrud. Jeg mener ikke vi skal ud og hente en, er der ikke et talent klar til at agere backup?

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Når man tager i betragtning at vi netop har pantsat stort set samtlige salgsbare spillere for ikke at gå nedenom og hjem er det forholdsvis naivt og tro at vi går ud og enten køber en ung dyr svensker (som det desuden var FCN der var interesseret i) eller bruger dyre penge på at hente Lumb hjem. Såfremt vi gør det har vi i hvert fald intet lært i forhold til vores økonomiske kvaler. Når Julle ryger tager Lauridsen over. Den nye backup render i øjeblikket rundt i Hobro på lejeaftale i form af U/20 landsholdsspiller Frederik Møller. Kan han ikke hentes hjem før tid må vi satse på Lauridsen kan klare det selv i foråret. Ellers må vores andre forsvarer agere backup som nødløsning.

nico5405

Indlæg af nico5405 »

Nu var det Sådan at de pantsatte fordi der ingen indtægter var i pausen :)

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Hvornår er det transfervinduet lukker?
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

nico5405

Indlæg af nico5405 »

31 januar eller 1 februar, er mit gæt .

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

nico5405 skrev:Nu var det Sådan at de pantsatte fordi der ingen indtægter var i pausen :)
Undskyld mig, men gider du at uddybe den kommentar? :O

Låst