ACH - FCM
Re: ACH - FCM
Lössl blev også lidt af en helt i denne kamp. Godt til ham oven på en svær efterårssæson. Og rart med to klassiske angribermål; fornemt arkitektarbejde af Danny.
Hul i nedrykning, frem med snapsen!
Hul i nedrykning, frem med snapsen!
- DenStolteJyde
Har lige været et smut inde og læse på Den gule fares forum.. og der er flere der brokker sig over at man valgte at rydde banen i stedet for at aflyse kampen..
Det synes jeg umiddelbart virker lidt usportsligt..
Det synes jeg umiddelbart virker lidt usportsligt..
Så var der i hvert fald større grund til at aflyse AaB-AGF-kampen, der også blev spillet. Banen var jo fint grøn i dag.
Mon ikke det hænger sammen med, at de tabte kampen og er bitre over den deroute, de har taget på det seneste? Jeg ville da også i mit stille sind have håbet, at kampen var blevet aflyst, hvis FCM havde tabt.
Mon ikke det hænger sammen med, at de tabte kampen og er bitre over den deroute, de har taget på det seneste? Jeg ville da også i mit stille sind have håbet, at kampen var blevet aflyst, hvis FCM havde tabt.
Ekstremt vigtigt med en sejr lige før den lange pause, sådan vi kan tage lidt optimisme med os til vinter. Ros til hele holdet, syntes de allesammen leverede en god gedin figher-indsats og dejligt at vores angribere endeligt begynder at levere det de er med for!!
Riddersholm evige bortforklaringer med skader, er jeg godt nok ved at være træt af efterhånden. Er det ikke kun Sylvester vi har manglet længe og inden det, havde vi vel maks to skader? Han konstaterer at vi har været vanvittigt uheldige, men syntes stadig ikke det er tilfældet og vi har kunnet mobilisere stærke opstillinger i langt de fleste kampe. Bredden er dog et problem, men her ligger FCM dog som de har redt..
Pointen er, at jeg sagtens tror vi kan løbe ind i et par skader i foråret, vi har en del spillere med en grim skadeshistorik, og så tror jeg Riddersholm kommer til at gentage sig selv til den tid. Der kan skader blive voldsomt kritiske, hvis vinteren går som forventet, nemlig at vi sælger et par mand for at dæmme op for den økonomiske styrtblødning
Riddersholm evige bortforklaringer med skader, er jeg godt nok ved at være træt af efterhånden. Er det ikke kun Sylvester vi har manglet længe og inden det, havde vi vel maks to skader? Han konstaterer at vi har været vanvittigt uheldige, men syntes stadig ikke det er tilfældet og vi har kunnet mobilisere stærke opstillinger i langt de fleste kampe. Bredden er dog et problem, men her ligger FCM dog som de har redt..
Pointen er, at jeg sagtens tror vi kan løbe ind i et par skader i foråret, vi har en del spillere med en grim skadeshistorik, og så tror jeg Riddersholm kommer til at gentage sig selv til den tid. Der kan skader blive voldsomt kritiske, hvis vinteren går som forventet, nemlig at vi sælger et par mand for at dæmme op for den økonomiske styrtblødning
Har du overhovedet fulgt med i denne sæson?Sylvester skrev:Ekstremt vigtigt med en sejr lige før den lange pause, sådan vi kan tage lidt optimisme med os til vinter. Ros til hele holdet, syntes de allesammen leverede en god gedin figher-indsats og dejligt at vores angribere endeligt begynder at levere det de er med for!!
Vi har da væltet i skader.
Bak
Kibebe
Kolja
Tim
Duncan
Petter
Danny
Sly
Alle har da været ramt af skader og flere af dem har spillet på trods af skaderne, hvilket ikke er optimalt.
Vigtig sejr og positiv indsats over hele linjen, kunne godt tænke vi forsatte med 4-4-2 og den mer direkte form bare med Sly-tim og Duncan på top, så må den som er bedst af Tim og Duncan spille ved siden af Sly som jeg ser som den helt klart bedste angriber i truppen.
Formidabel gave i denne sursøde juletid. Det var i særdeleshed noget der varmede om hjertet. Tak for det FCM 
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Hvorfor blive ved med at svine Glen Riddersholm til ? Manden har imod alle odds, skulle stille et hold hver uge, som vi forventer vil vinde. Med den skadeshistorik /karantæner som truppen har været ramt af, har det bestemt ikke været den letteste opgave for en træner. At nogle af vores spillere derudover, heller ikke har præsteret som forventet, gør jo bare holdopstillingerne endnu sværere.
GIV DOG MANDEN FRED.
Han er trods alt vores holds træner, og fortjener at blive behandlet ordentligt og med respekt.
Herfra skal lyde en GLÆDELIG JULEFERIE til GLEN RIDDERSHOLM og på gensyn fra Unibet tribunen til Marts 2013.
FCM i vil altid være mit hold - Forever.
GIV DOG MANDEN FRED.
Han er trods alt vores holds træner, og fortjener at blive behandlet ordentligt og med respekt.
Herfra skal lyde en GLÆDELIG JULEFERIE til GLEN RIDDERSHOLM og på gensyn fra Unibet tribunen til Marts 2013.
FCM i vil altid være mit hold - Forever.
Re: Sv: ACH - FCM
Jo, det er såmænd en svær opgave som Glenn har og har haft. Men det ændrer vel ikke på, det subjektivt bedømte, faktum at holdet ind i mellem har spillet særdeles uinspireret og famlende.
Den sorte tråd viste sig, at være yderst sårbar når den kom under pres, ligesom at næste led i fødekæden i var klar til at træde ind og tage et ansvar.
Den sorte tråd viste sig, at være yderst sårbar når den kom under pres, ligesom at næste led i fødekæden i var klar til at træde ind og tage et ansvar.
Re: Sv: ACH - FCM
Undskyld med hvad havde folk regnet med? At vi skulle spille flot og effektiv fodbold i hver kamp? Holdet er i udvikling, og jeg ved godt at mange er trætte af at høre Glen tale om proces og skader, men det er nu engang sådan landet ligger. FCM indførte den nye spillestil for snart 2 år siden, og man kan simpelthen ikke forvente at alting bare bliver perfekt så hurtigt. Det er jo ikke kun Superligaholdet der har skiftet stil, men også akademiet. Det tager tid, og det må vi bare acceptere - dem der ikke kan det, må jo forsøge at overbevise bestyrelsen om at de kan gøre det bedre end Glen.PH1978 skrev:Jo, det er såmænd en svær opgave som Glenn har og har haft. Men det ændrer vel ikke på, det subjektivt bedømte, faktum at holdet ind i mellem har spillet særdeles uinspireret og famlende.
Vi har set hvad den sorte tråd kan byde på, og hvis jeg ikke husker helt forkert, så er der rigtig mange herinde der har hyldet holdet og Glen efter de kampe hvor tingene har flasket sig, og der har faktisk være ret mange af de kampe. Glem ikke at vi vandt bronze sidste år.
Nordsjælland lå også i nedrykningsfare i mange år - det skal de sgu ikke bekymre sig om de næste mange år tror jeg. Giv dem tid, giv Glen tid - han er en dygtig træner.
-
TrueWolfMidt
Jeg ved godt hvad jeg ville gøre, hvis jeg ikke kunne lide lugten i bageriet !!
Jeg ville finde et helt andet bageri.
Tænk på hvad Mads Albæk sagde for åben skærm:
Så kom så kampen mod Horsens - Supersejr over Horsens - Dejlig at gå på ferie på 8 pladsen med kun 1 point op til Randers på 7 pladsen.
Selvtillid og lækkert hår kommer man langt med, hvorimod modgang og evige sure opstod, kan resultere i at man til sidst ikke gider mere.
FORZA FCM
Jeg ville finde et helt andet bageri.
Tænk på hvad Mads Albæk sagde for åben skærm:
Det er tilsyneladende gået op for ham og muligvis andre, men de viser det ikke på banen.Det er som om, at det ikke er gået helt op for alle spillerne, at vi er en del af bundstriden
Så kom så kampen mod Horsens - Supersejr over Horsens - Dejlig at gå på ferie på 8 pladsen med kun 1 point op til Randers på 7 pladsen.
Selvtillid og lækkert hår kommer man langt med, hvorimod modgang og evige sure opstod, kan resultere i at man til sidst ikke gider mere.
FORZA FCM
Det er tilsyneladende gået op for ham og muligvis andre, men de viser det ikke på banen.TrueWolfMidt skrev:
Tænk på hvad Mads Albæk sagde for åben skærm:Det er som om, at det ikke er gået helt op for alle spillerne, at vi er en del af bundstriden
/quote]
Are you freaking kidding me, med den kommentar?
Albæk har uden tvivl være FCM´s bedste spiller i dette efterår og han har holdt et flot niveau til trods for, at holdet i lange periode har spillet som en pose nødder! Jeg synes, at Albæk har gået forrest og vist en flot eksempel for at kæmpe for tingene når det har været svært!
-
TrueWolfMidt
Helt enig Mads har spillet en rigtig godkendt efterårssæson, hvor andre nok har svigtet.Starbucks skrev:Det er tilsyneladende gået op for ham og muligvis andre, men de viser det ikke på banen.TrueWolfMidt skrev:
Tænk på hvad Mads Albæk sagde for åben skærm:Det er som om, at det ikke er gået helt op for alle spillerne, at vi er en del af bundstriden
/quote]
Are you freaking kidding me, med den kommentar?
Albæk har uden tvivl være FCM´s bedste spiller i dette efterår og han har holdt et flot niveau til trods for, at holdet i lange periode har spillet som en pose nødder! Jeg synes, at Albæk har gået forrest og vist en flot eksempel for at kæmpe for tingene når det har været svært!
TrueWolfMidt skrev:
Det er tilsyneladende gået op for ham og muligvis andre, men de viser det ikke på banen.
Det fremgik jo bare ikke lige af dit indlæg....Helt enig Mads har spillet en rigtig godkendt efterårssæson, hvor andre nok har svigtet.
Selvfølgelig har vi været ramt af skader, men syntes nu de har været jævnt fordelt ud over hele halvsæsonen, men undtagelse af dem der er meget disponerede for skavanker.bw1145 skrev: Har du overhovedet fulgt med i denne sæson?
Vi har da væltet i skader.
Bak
Kibebe
Kolja
Tim
Duncan
Petter
Danny
Sly
Alle har da været ramt af skader og flere af dem har spillet på trods af skaderne, hvilket ikke er optimalt.
Pointen er, det nødigt skulle vælte læsset at vi mangler et par mand, som vi har gjort i mange kampe, for det kommer vi helt sikkert også til i foråret. Kan vi ikke det, så er der nogle der har fejlkalkuleret fatalt mht. holdets bredde. Samtidigt skal man huske på, at vores modstandere altså også har manglet spillere undervejs.
Vi kan altså snakke om årsagssammenhæng her, men jeg mener at et forkert spilsystem og dårlig moral/psyke har været de væsentligste årsager til de svigtende resultater...