ACH - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
bobthebuilder_dk

ACH - FCM

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Så er det ved at være sidste kamp i år!
Efter sidste uges kamp må kodeordet til træning have været "Bliv bedre i begge felter"!!! Så det håber jeg at vi ser imorgen!!
Det kører jo ikke ligefrem i superligaen for nogen af holdene :(
Dog burde være et plus for os at ACH har været i kamp i midtugen - Men på den anden side så gik de også videre - såååå?.....
Dejligt med 1-1 i Haderslev igår og dermed kom brøndby ikke op og pressede os yderligere, og forblev i bunden, under den psykisk belastende streg!

Der er mange spørgsmål før denne kamp synes jeg?

- Bliver kampen spillet pga. snevejret??

- Vi gik over i en 4-4-2 i sidste kamp - kommer vi også til det i denne kamp - imod samme type modstander?

- Hvem er vores målmand? (grundet sidste weekends kamp - jeg har dog satset på haugaard)

- Hvem spiller i front ? Duncan fik scoret i sidste kamp - men hvem har været "mindst kold" i denne uge til træning?? :roll:

Jeg kunne blive ved, men jeg stopper her..... :)

Startopstillinger:??

AC Horsens (4-1-4-1): Rønnow - Juel Andersen, Rasmussen, Aslam, Nøhr - Retov - Bjerregaard, Spelmann, Kløve, Kryger - Nworuh

FC Midtjylland 4-4-3 (4-4-2)??:
Haugaard
Afriyie, Bak Nielsen, Sviatchenko, Juelsgård
Albæk, Andersson, Izunna ,
Hassan, Olsen, Duncan/Janssen??

Ligemeget hvad så tror jeg ikke vi spiller med disse spillere i foråret ? Mon ikke der ryger nogle i vintervinduet??
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
Kent

Re: ACH - FCM

Indlæg af Kent »

bobthebuilder_dk skrev:
- Bliver kampen spillet pga. snevejret??
Vejret ser i hvert fald ikke for godt ud: http://jyllands-posten.dk/indland/trafi ... 940168.ece
Selvom der måske ikke bliver snestorm, kan vejret og banens beskaffenhed sagtens komme til at spille en hovedrolle, som vi så i AaB-AGF i mandags. Det er svært at forberede sig på, og der kan komme mange tilfældigheder i spil.
Lad os håbe at vejret arter sig.

felisan

Indlæg af felisan »

bobthebuilder_dk skrev: AC Horsens (4-1-4-1): Rønnow - Juel Andersen, Rasmussen, Aslam, Nøhr - Retov - Bjerregaard, Spelmann, Kløve, Kryger - Nworuh
Rasmussen er ude med karantæne, hvilket må siges at være en vigtig brik, der mangler for Horsens. Han har startet inde i samtlige kampe i denne sæson, undtaget de, hvor han har haft karantæne

ArneR

Indlæg af ArneR »

Det er da rart at se at truppen er ved at være intakt, med få undtagelser, efter al den sygdom. Synd vi nok kke får Ipsa at se i hans måske sidste kamp for FCM.
Personligt tror jeg at Løssel er tilbage i målet efter en lidt blakket indsats fra Haugaard i Silkeborg kampen. Man kan vel ikke direkte beskylde ham for at vi tabte, men han så ikke helt godt ud ved det sidste mål, og han ubesejrede superliga stime er brudt. Så mon ikke vi ser Løssel tilbage.
Som andre har skrevet, er det utroligt vigtig med point i kampen, så vi ikke skal være så tæt på stregen her i vinter pausen. Come on boys giv os så den sejr, og lad os så starte på en frisk til marts.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

http://www.bold.dk/nyt/To-tvivlsomme-FC ... il-Horsens

Duncan og Ipsa er med til horsens men tvivlsomme..

aoa-fcm

Indlæg af aoa-fcm »

Bak på toppen! :D Det bliver da spændende at følge :)

Link: http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Ok første halvleg, men det bliver afgørende, om vi får scoret til 2-0. Horsens har ikke haft meget, men der skal bare en tilfældighed til, og sådan som spillerne har problemer med at stå fast, så kan det let ske noget uheldigt.
Lad os nu få den 2-0 scoring.

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

Kent skrev:Ok første halvleg, men det bliver afgørende, om vi får scoret til 2-0. Horsens har ikke haft meget, men der skal bare en tilfældighed til, og sådan som spillerne har problemer med at stå fast, så kan det let ske noget uheldigt.
Lad os nu få den 2-0 scoring.

Nå Kent er du ikke en rigtig fan og er på Horsens arena :lol:

Synes ok 1. halvleg, men igen igen forsvaret ser langt fra stabil og sikkert ud, Løssls fejl kunne have kostet, forsvaret er ikke god til at clear bolden.

Fremad er det godkendt, Janssen ser mere giftig ud end Duncan på noget tidspunkt har gjort for FCM.
her i efteråret.

Men for sa... der mangler kvalitet på indlæg og hjørnespark.

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Det klær holdet da vi gør det vi er bedst til, satser på omstillinger, er direkte i stilen og ikke overambitiøse med bolden.

Den skal vindes den her, ACH ser svage ud og har næsten intet haft..

MrWolf

Indlæg af MrWolf »

For satan.... 2-0 til FCM!

Nu skal den bare køres hjem! Godt spil af FCM omend langt fra vores oprindelige spilkoncept. Til gengæld kan man følge, hvad det er at de forsøger at lave. Det er FCM classic...

Synes at Danny O, Peter Andersson ja egentlig mange flere spiller godt idag... Bak skal også nævnes, lad mig også lige tage Albæk med. Janssen også... :-)

Herlig måde at tilbringe en tømmermandssøndag på... for en gangs skyld...

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Hvis resultatet holder i endnu 12 minutter + overtid har jeg fået min bedste julegave i år og så endda lidt for tidligt.
Og så er vi kun 1 point efter Horsens når forårssæsonnen.
Godt gået DRENGE.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

TAK
FCM i har reddet min juleferie og håbet om en forhåbentlig god start ti næste forår.

Cortez

Indlæg af Cortez »

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Gode tre points. Godt kæmpet af holdet.

/Cortez

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

Hvis man skal gøre status over den her kamp og efteråret her, så ser man tydeligt, at det er forsvaret der mangler selvtillid, godt nok vinder FCM 2-0, men synes langt fra at det afspejler et sikkert forsvar.

Som J. Mølby sagde i pause, at FCM havde svært ved at skille sig af med bolden i forsvaret.

Men fremad af banen var det ok, dog misser FCM uhyggelig mange indlæg fra kanterne og hjørne, her er der noget der skal arbejdes med i vinteren.

Janssen og Duncan viser endelig målnæsen frem.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Skøn og fortjent sejr. Vi dominerer kampen, og scorer et par rigtig flotte mål. Godt at se vores angribere er kommet i gang og kan afgøre kampe for os :-)

Super kamp af Danny Olsen, to assists.

Det var en rigtig dejlig måde at runde efterårs-sæsonen af på :mrgreen:

Besvar