Matchfixing

Om FC Midtjylland og Black Wolves
tubbe93

Matchfixing

Indlæg af tubbe93 »

Glen Riddersholm og Mads Hvilsom skulle være indblandet i noget der kunne minde om matchfixing ifølge nedenstående klip fra Kanalsport:
http://kanalsport.dk/indslag/chokeret-f ... atchfixing

Samtidig har Lars Berendt fra DBU været ude og sige at DBU undersøger en sag om matchfixing i dansk fodbold, men at det ikke er på samme måde som tidligere sager (f.eks. Aabech der spillede Lyngby til at tabe), kan han ikke udtale sig om sagen.
Er det noget vi kan være indeover når man ser klippet fra Kanalsport?

Det sagen handler om er en facebook gruppe hvor Glen Riddersholm og Mads Hvilsom var blevet tagget på et billede, derudover var Mads Hvilsom også ven med gruppen.
Derudover var der lagt et bet op om at pokalkampen mod Randers var fixet, og det var åbenbart planlagt at vi skulle være foran ved pausen og at Randers ville vinde kampen. Der var så efterfølgende lagt et screenshot op, med at gruppen havde spillet på dette til odds 23. Højst sandsynligt for at vise de har ret og folk vil betale penge for fremtidige tips om fixet kampe.

Er det noget der kan være hold i, evt. høre fra nogen der er tæt på klubben?
FCM!
FCM!
FCM!

Brugeravatar
Ravnen

Re: Matchfixing

Indlæg af Ravnen »

Jeg har ingen viden om sagen, men det lyder da fuldstændig usandsynligt at Glen skulle involvere sig i sådan noget.

Facebook-grupper skal man være varsomme med at bruge som bevis, da alle og enhver kan invitere dem man kender direkte ind i en gruppe, hvor de så med det samme er medlemmer uden det kræver accept fra dem, og hvor de så selv skal opdage de er blevet meldt ind og derefter selv melde sig ud igen.

Cortez

Indlæg af Cortez »

Det ville ellers fuldende en perfekt halvsæson for os som klub, såfremt der er noget om snakken.

Ironi er anvendt.

/Cortez

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Det er jo bare det at hvis man ikke gennemgår alle der tagger en på billeder så er det jo nemt at blive misbrugt- Specielt når man er en offentlig person som Glen.

Jeg har godt set at han har været tagget på de billeder, men jeg havde ærligt talt ikke læst hvad det handlede om og bare antaget det var en idiot der slog plat på Glen.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

Jeg er godt klar over det er let at blive tagget på disse billeder og være medlem af disse grupper.. Det der gør at jeg undrer mig over er mere det at kampen står som matchfixet samtidig med at der kører en sag hos DBU .. Det kan heller ikk være godt der er den omtale når man mangler sponsorer og der er usikkerhed på spillerfronten og man er i krise !
Det ville være godt hvis der var nogen tæt på truppen der kunne fortælle om det er noget der bliver snakket om til træning og om der kan være noget om det !

Fandme en lorte sag at blive forbundet med !
FCM!
FCM!
FCM!

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

Haha... Det er jo et sygt tyndt indlæg fra kanalsport om en sag, der vel ikke er noget i

Hvor er det, der engang var kendt som journalistik, blevet af?

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Jeg har svært ved at se, hvordan kampen i Randers skulle have været fixet. Det var der absolut intet, der tydede på. Så skulle de da have lavet en pagt med vejret om, at det ville være lort.

Desuden giver det af åbenlyse årsager ingen mening, at Hvilsom skulle være indblandet, så det er næppe nogen med kendskab til klubben, der har postet det. Snarere er det en udenlandsk gøgler, der har kigget tilfældige resultater i Europa for at finde kampe med udfaldet 2/1 ved halvleg/fuldtid.

Hvis det er dén sag, DBU pt. undersøger, tror jeg godt, vi kan ånde lettet op over, at det ikke var værre.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

tubbe93 skrev:Glen Riddersholm og Mads Hvilsom skulle være indblandet i noget der kunne minde om matchfixing ifølge nedenstående klip fra Kanalsport:
http://kanalsport.dk/indslag/chokeret-f ... atchfixing

Samtidig har Lars Berendt fra DBU været ude og sige at DBU undersøger en sag om matchfixing i dansk fodbold, men at det ikke er på samme måde som tidligere sager (f.eks. Aabech der spillede Lyngby til at tabe), kan han ikke udtale sig om sagen.
Er det noget vi kan være indeover når man ser klippet fra Kanalsport?

Det sagen handler om er en facebook gruppe hvor Glen Riddersholm og Mads Hvilsom var blevet tagget på et billede, derudover var Mads Hvilsom også ven med gruppen.
Derudover var der lagt et bet op om at pokalkampen mod Randers var fixet, og det var åbenbart planlagt at vi skulle være foran ved pausen og at Randers ville vinde kampen. Der var så efterfølgende lagt et screenshot op, med at gruppen havde spillet på dette til odds 23. Højst sandsynligt for at vise de har ret og folk vil betale penge for fremtidige tips om fixet kampe.

Er det noget der kan være hold i, evt. høre fra nogen der er tæt på klubben?
Jeg ville blive ekstremt overrasket, hvis den sag DBU undersøger har noget med Randers-kampen at gøre. Og Facebook-historien er ren til grin. Skal vi ikke lige blive enige om, at match-fixing altså er noget rimelig lyssky shit, så man må nok formode, at bagmændene bag sådanne ting ikke er lallende amatører, der reklamerer og praler på Facebook, samtidig med at de lige tagger deres medsammensvorne.
Vi er altså i noget organiseret kriminalitet, der er på niveau med HA og Bandidos, og det ville sgu gøre arbejdet noget nemmere for PET, hvis de kunne sidde derhjemme og trevle bandekriminalitet op på Facebook....
Skal vi ikke bare kalde Facebook-historien for årets første juleand.

master1

Indlæg af master1 »

Mazter81 skrev:Haha... Det er jo et sygt tyndt indlæg fra kanalsport om en sag, der vel ikke er noget i

Hvor er det, der engang var kendt som journalistik, blevet af?
Helt enig ! - Dårlig journalistik, med mindre man vil optrævle en sag, som handler om svindlere.

Skulle en spiller, der ikke spiller pt (skadet) spille på kampe, hvor han ikke selv spiller ?

Og Glenn......skal ikke kende ham ret godt for at se, at han spiller KUN kampe, for at vinde. .....Nej, nej.....den må man længere ud på Heden med....

Besvar