FCM - SIF

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mnm123

Re: FCM - SIF

Indlæg af mnm123 »

Dybt dybt rystet efter danges kamp, og for første gang i historien kørte vi 20 min. før tid ca. Hod fast vi er elendig og er reelt et 1. div. hold som vi spiller og ager på banen, men værst af alt, det er ikke gået op for spillerne at vi er på vej ned. Ingen tar ansvar og mod til at bryde ud i et sandt arbejds raseri og for sine medspiller med på vognen. Forsvaret sejler rundt Hassan dribler indtil han har mistet bolden og Jansen er harmløs i front. Kunne forsætte men venter på at de kloge vil sige at vi har fat i den lange ende og bare skal forsætte vores koncept for det er jo succes fuldt med denne trup.

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

En kamp til glemmebogen, endnu en...

Meget skuffende attiude og indsats at komme ud med og endnu en nøglekamp smidt væk på usleste vis.

Syntes det hele er lidt sort lige nu, når vi ikke kan vinde sådan en kamp, er det svært at få øje på hvem vi så kan slå..

En sejr i 11 kampe!! Det er sgu en tredjedel af sæsonen. Jeg gætter på det er rekord?

nico5405

Indlæg af nico5405 »

Godt nok lorte resultat! Men vigtigt at Duncan endelig har fået hul på bylden!

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja frygteligt resultat... Synes dog faktisk vi spillede godt, og var bedre end Silkeborg, de var bare helt utroligt skarpe på de få chancer de havde.

Offensivt vil jeg rose Petter Andersson, hold op hvor han giver sig 100%, en spændende spiller er han, han har et stort repertoire. Roses skal Jesper Lauridsen søreme også, sikke nogle raids han laver fremad.
Duncan skal også have ros, flot scoring og han var tæt på et mål mere.
Jeg synes altså vi spillede rimeligt godt, og at der blev fightet for sagen, vi slog ikke op i banen, end ikke efter Silkeborg kom på 1-3. Men resultatet tæller jo, og det var bestemt ikke godkendt at tabe på hjemmebane til Silkeborg.

Besvar