Riddersholm har fået alt for lang snor

Om FC Midtjylland og Black Wolves
FCMReal

Riddersholm har fået alt for lang snor

Indlæg af FCMReal »

Den sportligeledelse bør vise ansvar nu og ansætte en ny kvalificeret træner udefra,en der kan komme med ny energi, ideer. En start fra nul og som ikke mindst ændre lidt på den indgroede kultur.

Undskyldningerne har været lange i det her efterår. Hvis Riddersholm havde røv i bukserne tog han hans egen afsked.

Badcompany

Re: Riddersholm har fået alt for lang snor

Indlæg af Badcompany »

Jeg ser desværre også kun en trænerfyring. Så kan i sige hvad i vil.

nico5405

Indlæg af nico5405 »

tror bare det er alt for dyrt at fyre ham..
Klubben har vel ikke råd?

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

nico5405 skrev:tror bare det er alt for dyrt at fyre ham..
Ja han er sikkert dyrer at fyrer end hvad en nedrykning koster :lol:

Mig bekendt blev Riddersholm i sin tid ansat på en funktionærkontrakt ? er den ændret ?

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... r-som-chef
Senest rettet af FCMReal 2. dec 2012, 16:49, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Har vi råd til at lade være ?

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

tatoo skrev:
Har vi råd til at lade være ?
Hn blev ansat på en funktionærkontrakt er den ændret ?

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... r-som-chef

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Det vi er vidne til lige nu er frygteligt deprimerende. Tænk den tanke at hvis ikke de hold som ligger under og omkring os havde været ligeså ringe - ja så havde vi været uhjælpeligt sidst for hvor mange point har vi fået i de sidste syv kampe 7 point vi skulle vel alt efter modstandere have haft det dobbelte.

Det virker som om det er ved at være for indspist det hele.

Hvis vi taber i Horsens tror jeg Riddersholms dage er ovre - uanset hvad han siger.

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

tatoo skrev:Det vi er vidne til lige nu er frygteligt deprimerende. Tænk den tanke at hvis ikke de hold som ligger under og omkring os havde været ligeså ringe - ja så havde vi været uhjælpeligt sidst for hvor mange point har vi fået i de sidste syv kampe 7 point vi skulle vel alt efter modstandere have haft det dobbelte.

Hvis vi taber i Horsens tror jeg Riddersholms dage er ovre - uanset hvad han siger.
Jamen korrekt, der er en indspist kultur i FCM, i de sidste 15 kampe har FCM formået at få 12 point, og ja så er man i høj grad nedrykningstruet.

Ud fra den trup FCM har så er det ikke acceptabelt.

Det der ikke er lykkes for FCM i Riddersholms tid, det er forsvarsspillet, Albæk er jo selv ude her efter kampen med samme udmelding, at FCM er alt for dårligt et forsvarshold.

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

tatoo skrev:Det vi er vidne til lige nu er frygteligt deprimerende. Tænk den tanke at hvis ikke de hold som ligger under og omkring os havde været ligeså ringe - ja så havde vi været uhjælpeligt sidst for hvor mange point har vi fået i de sidste syv kampe 7 point vi skulle vel alt efter modstandere have haft det dobbelte.

"Det er jo en lang proces, vi har mange skader, folk er syge, der roteres på mange pladser, vi har ikke nok stabilitet.... " Bare rolig, der skal nok komme flere.... :? :roll:

I bund og grund ønsker jeg ikke, at se Glenn på porten, men jeg er også efterhånden kommet til tanken om, at nu inspiration skal til. Men, jeg tror personligt at der skal skiftes på rigtig mange pladser så...

De konsulentpenge der bliver betalt til BS for, at vi skal udvikle en vinderkultur og alt det der, er vel heller ikke efterhånden de bedste der er givet ud..

Der må sidde nogen meget bitre investorer i dag, og undre sig over om de virkelig skulle have skudt penge i klubben, efter sådan en indsats. Det er, at pisse dem decideret op og ned af ryggen, at levere en sådan indsats, kun minutter efter at det stort anlagte pressemøde er gennemført og klubbens eksistens reddet...

4904

Indlæg af 4904 »

FCMReal skrev:Den sportligeledelse bør vise ansvar nu og ansætte en ny kvalificeret træner udefra,en der kan komme med ny energi, ideer. En start fra nul og som ikke mindst ændre lidt på den indgroede kultur.

Undskyldningerne har været lange i det her efterår. Hvis Riddersholm havde røv i bukserne tog han hans egen afsked.
Enig!! Fyr ham....

Alex/UBM

Indlæg af Alex/UBM »

hold nu kæft

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Hvorfor egentligt Alex?
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Andro

Indlæg af Andro »

mancitydk skrev:Hvorfor egentligt Alex?
Fordi det er trættende i længden at høre sofakritikerne gentage den samme gang lort.

4904

Indlæg af 4904 »

Andro skrev:
mancitydk skrev:Hvorfor egentligt Alex?
Fordi det er trættende i længden at høre sofakritikerne gentage den samme gang lort.
NU vil jeg da godt sige, at jeg var på stadion idag ....

Og det var fanneme koldt...

Jeg har været tilhænger af Glenn; men faktum er jo klar - han har ikke præsteret - og det er jo point der tæller - det har han ikke leveret, så derfor raus..

Med hensyn til den samme gang lort - så kan man jo sige det samme om de evindelige undskyldninger

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Glen skaffede os altså bronze i sidste sæson, og blev nomineret som Årets Træner, han blev ikke pludselig en dårlig træner hen over sommeren. Der er mange ting der er gået os i mod, løsningen er ikke at fyre Glen.

Der har også været en analyse fremme på et tidspunkt af, om det overhovedet har nogen effekt at fyre træneren: http://sondagsavisen.dk/2012/02/det-hja ... neren.aspx

Besvar