FCM - SIF
FCM - SIF
Er der nogen der har overblik over disponible spillere til denne vitale kamp?
For mig at se må det være en vind eller forsvind kamp for Riddersholm det her. Kan vi ikke slå det dårligst præsterende hold på hjemmebane, her i anden omgang, så må man se sig om efter alternativer til at lede flokken.
Holdet har haft kæmpestore mentale problemer, bevist igen igår, og den hænger på træneren og det er på tide man pakker undskyldningerne og piveriet væk og viser sig som mandfolk.
Det er kun sejren der tæller, alt andet er ikke godt nok!!!!
For mig at se må det være en vind eller forsvind kamp for Riddersholm det her. Kan vi ikke slå det dårligst præsterende hold på hjemmebane, her i anden omgang, så må man se sig om efter alternativer til at lede flokken.
Holdet har haft kæmpestore mentale problemer, bevist igen igår, og den hænger på træneren og det er på tide man pakker undskyldningerne og piveriet væk og viser sig som mandfolk.
Re: FCM - SIF
Jeg tror, at du finder mange fans der deler den holdning, men jeg tror ikke, at de personer der skal træffe det valg ser sådan på det. Det eneste der for mig at se, at kan FCM til at fyrer Glen i denne sæson, er nedrykning eller hvis han mister spillertruppens tillid og opbakning.Sylvester skrev:
For mig at se må det være en vind eller forsvind kamp for Riddersholm det her.
FCM står i en situation ligesom BIF, hvor man økonomisk ikke kan tillade sig, at fyrer træneren samt at man i FCM´s ledelse, stadig tror på processen i den nye spillestil, og derfor vil det ikke give nogen mening fra deres side, at fyrer Glen..
Lige meget hvem der står foran truppen, så er det sæsonens vigtigste kamp. Vi ligger lige nu lige over stregen, og alle skal kæmpe rø...ud af bukserne, så vi ikke ryger under stregen inden vinter pausen.
Mine venner, vi er pt. et bundhold.
Vinding
Mine venner, vi er pt. et bundhold.
Vinding
Med Sønderjyskes sejr så strammer det ihvertfald til. Vinder vi ikke søndag, kan vi snildt risikere at overvintre under stregen men ekstra krisesnak alt der hører til.
Omvendt kan en sejr sende os i rimeligt betryggende afstand af stregen og et godt resultat mod Horsens, som er inde i en skidt periode, vil betyde ro hen over vinteren og det tror jeg vi alle har brug for
Men en kamp ad gangen og der SKAL laves en sejr mod SIF og sluttes godt af. Ellers må selv Ridderholms fanklub begynde at bekymre sig..
Omvendt kan en sejr sende os i rimeligt betryggende afstand af stregen og et godt resultat mod Horsens, som er inde i en skidt periode, vil betyde ro hen over vinteren og det tror jeg vi alle har brug for
Men en kamp ad gangen og der SKAL laves en sejr mod SIF og sluttes godt af. Ellers må selv Ridderholms fanklub begynde at bekymre sig..
Ja det bør være en vind eller forsvind kamp for Riddersholm.Sylvester skrev:Er der nogen der har overblik over disponible spillere til denne vitale kamp?
Situationen med økonomien og en evt. nedrykning vil være uoverskuelig.
Hvis det skal give mening så bør man skifte Riddersholm nu, så en ny træner kan få hele opstarten til foråret, det værste vil være at fyrer Riddersholm efter han har tabt de første 3 kampe i foråret.
Riddersholm har en trup der er til top 3, MEN i alt for mange kampe i Riddersholms tid, har holdet ikke formået at holde en føring eller holde nullet.
Riddersholm har fået 2 klassespillere i Anderson og Duncan, han har selv lovet medaljer.
Jeg har sagt det år efter år, når andre af topholdende har været i bund-problemer, det kunne nemt ske for os også. Superligaen er så lille, og holdende styrkemæssigt så tætte på hinanden, at der ofte kun skal en dårlig start på sæsonen til at give problemer. Nu er det så vores tur.
OB har prøvet at rykke ned og sluttede som nr 10 i sidste sæson, rykke ned gjorde AGF og Aab var et mulehår derfra. Det er utopi at tro at en dårlig sæson ikke kan ske for os, når det kan ske for de hold vi sammenligner os med.
Vi tog afsked med spillere der sidste sæson gav os rigtig meget bredde i truppen, erfarne spillere.
Jeg synes det er lidt naivt hvis man tror, at vi ikke kan opleve en dårlig periode, uden det er nogens skyld.
Nå, men kampen i morgen, om vi havde været i top eller som nu i bund, så er det en der skal vindes.
Vores form er opadgående, vi er ubesejret i 5 ud af de seneste 6 superliga kampe, og at tabe til FCK er ingen skam. Jeg tror absolut på en sejr i morgen!
OB har prøvet at rykke ned og sluttede som nr 10 i sidste sæson, rykke ned gjorde AGF og Aab var et mulehår derfra. Det er utopi at tro at en dårlig sæson ikke kan ske for os, når det kan ske for de hold vi sammenligner os med.
Vi tog afsked med spillere der sidste sæson gav os rigtig meget bredde i truppen, erfarne spillere.
Jeg synes det er lidt naivt hvis man tror, at vi ikke kan opleve en dårlig periode, uden det er nogens skyld.
Nå, men kampen i morgen, om vi havde været i top eller som nu i bund, så er det en der skal vindes.
Vores form er opadgående, vi er ubesejret i 5 ud af de seneste 6 superliga kampe, og at tabe til FCK er ingen skam. Jeg tror absolut på en sejr i morgen!
-
Steffen am
Køber ikke den med at det er knald eller fald for Riddersholm. Håber i hvert fald ikke det er sådan.
For mig at se er det i hvert fald ikke taktikken den er gal med,
nærmere uro på bagsmækken, det mentale og skaderne.
Altså kunne pilen pege på BS, han er vel kommet til klubben for at skabe en stemning og gejst?
Eller den fysiske træner, om han afværger den del af de skader som han kan gøre noget ved?
Og selvfølgelig bestyrelsen, uroen og den elendige økonomi.
Altså kunne pilen pege på BS, han er vel kommet til klubben for at skabe en stemning og gejst?
Eller den fysiske træner, om han afværger den del af de skader som han kan gøre noget ved?
Mener nu bestemt ikke at du kan frikende taktikken, for spillet har ikke fungeret i hovedparten af kampene. I bold.dks optakt står det fcm er det mindst afsluttende hold i ligaen og det harmonerer fint med min opfattelse af dårlige vi har været.Steffen am skrev:Køber ikke den med at det er knald eller fald for Riddersholm. Håber i hvert fald ikke det er sådan.
Desuden har træneren sgu da et kæmpe ansvar omkring det mentale. Glen kan ikke sende aben videre her..
Er der en der kan give mig en kort opsummering af første halvleg?
Rystende 1. halvleg, dem der mener at FCM skal skrive kontrakt med Ipsa, har en dårlig sag, han taber hovedstødsduel ved 1-0 og ved Svensons hamrende på overliggeren her bakker Ipsa.
Ved 2-0 taber FCM igen igen en dødbold i eget felt.
FCM mangler et midtforsvar med højde.
Intet har FCM skabt i 1. halvleg, fører bold rundt og rundt er der sker intet, ikke en reel chance og et rystende usikkert forsvar.
Anderson, vilfane og Lauridsen kan være deres indsats bekendt:
Hvis FCM ikke ændre stil i 2. halvleg så taber de, og så er presset på en Glen fyring reelt.
Ved 2-0 taber FCM igen igen en dødbold i eget felt.
FCM mangler et midtforsvar med højde.
Intet har FCM skabt i 1. halvleg, fører bold rundt og rundt er der sker intet, ikke en reel chance og et rystende usikkert forsvar.
Anderson, vilfane og Lauridsen kan være deres indsats bekendt:
Hvis FCM ikke ændre stil i 2. halvleg så taber de, og så er presset på en Glen fyring reelt.
2-1 Duncan, men ellers har FCM spillet elendigt.
3-1 igen elendig forsvarsspil, det er rystende
utrolig at man i den her kamp fra FCMs side ikke kan ligge en ordentlig hjørnespark, det er ufattelig ringe