Pokalkamp i Randers

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mnm123

Re: Pokalkamp i Randers

Indlæg af mnm123 »

Hvad så ulve fan napper vi en semi plads i aften, jeg tror på sejr, Randers spillestil passer godt til os i dag med masse af omstilings muligheder og chancere tror på 3-2 sejr og Albæk score i det 89 min.

Brugeravatar
Bjarne Fonnesbech
Geografisk sted: Herning

Indlæg af Bjarne Fonnesbech »

Ja for dælen vi vinder da ;) . FCM har jo stolte pokal-tradioner at leve op til - desværre uden pokalen ...

I aften bliver det 2-0 til FCM over "hestene" på mål af Duncan eller Albæk (Duncan er vist stadig skadet) og Petter Andersen i 2. halvleg.

Noerum

Indlæg af Noerum »

http://ekstrabladet.dk/sport/kampe/tvoversigt/

Kampen bliver ikke vist i tv..

aoa-fcm

Indlæg af aoa-fcm »

Er der nogen, som kan fortælle lidt om Paul Onuachu, der er i start-11'eren i dag?

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

http://aoh.dk/artikel/t%C3%A5rnh%C3%B8j ... okalkampen

Han spiller på grund af at vi ikke rigtig har andre angribere.. førsteholdsdebut selvom han plejer at spille u19.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

I øvrigt også lidt spøjst at julle som normalt er venstre back, skal spille på højre fløj..

ArneR

Indlæg af ArneR »

Hulk hulk, så er vi ude af pokalen.
Men nu gælder det altså om at lave point i de næste kampe i suppen.

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Det er sgu godt, at der snart er vinterpause.....

Jeg håber, at de pakker spillerne ind i vat indtil marts, så der ikke er flere skader og sygdom.

Clegg

Indlæg af Clegg »

Nogen der kan give lidt informationer om hvordan spillerne gjorde det i dag?

Hvasser

Indlæg af Hvasser »

1. halvleg var okay - vi havde meget af spillet og lagde et fornuftigt pres på Randers det meste af tiden. Petter Andersson scorede lidt heldigt efter at en Randersspiller kiksede en clearing som ramte Paul, og så rød hen til Petter som sparkede den ind nær stolpen uden chance for keeperen.

2. halvleg var meget ringe. Vi stod langt fra Randers mål i 2. halvleg så jeg kan ikke helt vurdere hvor stor chancen var, men det så ud til at vi ramte stolpen efter et rimelig godt angreb efter ganske få minutter.
Herefter stod der dog Randers på alt, og da først Ronnie Schwartz scorede så virkede det rimelig sikkert at Randers nok skulle få ihvertfald én mere.

Det virkede som om at Randers vandt alle anden boldene i 2. halvleg, og når vi endelig kom fremad var mest i små kontra stød som hver gang løb ud i sandet. Ellers stod vi og trillede den lidt rundt ved eget felt uden at der kom ret meget ud af det udover at Randers fastholdt deres pres højt på banen.

Et enkelt lyspunkt synes jeg var angriberen Paul som Randersforsvaret hele tiden var ekstra opmærksom på - han er kæmpe stor, og han vandt rigtigt mange hovedstødsdueller.

Løssl fik ikke rigtigt vidst at han burde være 1. valg...

Herudover var det pisse koldt.

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

Hvasser skrev:
Løssl fik ikke rigtigt vidst at han burde være 1. valg...
Det som jeg hører fra de som jeg kender der var i Randers er, at Lössl er prisgivet på det første mål, er tæt på at tage mål nummer to som bliver skabt af, at Erik glider og Fisher pludselige er 1 mod 1... Derudover hører jeg, at Jonas har en fiberredning ved stillingen 2-1 som holder Randers fra at lukke kampen, og eller har flere redninger ved 2-1..

Hvis mine beretninger ellers holder stik, spiller han sig hvert i fald ikke ud af kampen, omend mener jeg ikke at dit statement om, at han ikke fik vist sig er korrekt. Men nu så jeg ikke kampen, så det er jo også svært for mig, at konkluderer noget ud fra..

Jeg tror så til gengæld ikke, at Jonas spiller kampen mod SIF hvis Jakob er blevet sin snue kvit...

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Det, der trak rigtig meget ned på Lössls præstation i går, var sådan set ikke hans arbejde på kassen. Han havde et par fine redninger. Men han sparkede konstant udspark/målspark ud over sidelinjen på trods af, at blæsten ikke lod til at være så kraftig. Det var demotiverende for holdet og slog vores spil i stykker.

I mine øjne lignede Lössl desværre ikke én, der er kommet sig over sin nedtur.

Hvasser

Indlæg af Hvasser »

Starbucks skrev:
Det som jeg hører fra de som jeg kender der var i Randers er, at Lössl er prisgivet på det første mål, er tæt på at tage mål nummer to som bliver skabt af, at Erik glider og Fisher pludselige er 1 mod 1... Derudover hører jeg, at Jonas har en fiberredning ved stillingen 2-1 som holder Randers fra at lukke kampen, og eller har flere redninger ved 2-1..
Jeg synes såmænd heller ikke at han var kampens dårligste spiller, men det var heller ikke specielt godt. Det var selvfølgelig svære arbejdsbetingelser i Randers, og jo - han havde da et par gange hvor han fik raget kastanjerne ud af ilden - men det overordnede indtryk var ikke specielt godt. Særligt problem var opspillet som virkelig ikke fungerede, og det var flere gange tæt på at koste frie chancer for Randers. Det er ikke Lössl alene som har skylden for det, men boldsikker var han ikke.

Hvis han havde stået en brandkamp ville han nok være på vej tilbage mod start 11'eren, men det gjorde han ikke. Og det er primært den min kommentar er rettet imod - Jeg så ikke noget som skulle overbevise mig om at Haugaard ikke havde gjort det bedre. Derimod var de sædvanlige Lössl problemer som fx udspark og usikkerhed i feltet der stadig...

Midtjylland

Indlæg af Midtjylland »

Jonas stod en elendig kamp.

Så kan i snakke om små fine redninger og hvad i ellers vil. Faktum er, at han intet kan med fødderne og er enormt usikker.

Midtjylland

Indlæg af Midtjylland »

Midtjylland skrev:Jonas stod en elendig kamp.

Så kan i snakke om små fine redninger og hvad i ellers vil. Faktum er, at han intet kan med fødderne og er enormt usikker.
... Og inden jeg bliver hakket ned for manglende argumenter:

Samtlige defensive dødbolde var en skandale. Det er svært at få spillet til at glide, når et målspark er det samme som at give Randers bolden.
Man behøver egentlig ikke særlig meget intelligens for at se, at Jonas sejlede rundt og havde fortsat travlt med at brokke sig.

Besvar