AGF - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
MrWolf

Re: AGF - FCM

Indlæg af MrWolf »

Ærgerligt - vi havde AGF i sækken og skulle bare køre den hjem.

De får fornyet luft efter at de kommer bagud, mens vi tilter (igen). Jeg forstår ikke hvorfor de ikke sørger for at trække tempoet ud af kampen. I de fem minutter der går efter vores scoring, skal de blot trække tempoet ud, så opgiver GF'erne. Men det er klart at de kan mærke at vi panikker og bliver til at tale med...

Thumbs up til Haugaard. Jeg foretrækker ham frem for Lössl, som han spiller lige nu.

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

Sylvester skrev:Ikke godt nok vi igen smider det væk, vi havde jo fuldstændigt styr på det :(

Og Riddersholm nåede da igen at vise sit format ved at skabe sig over en dommer som ellers dømte i vores favør i den periode. Det skal han nok pive videre over i studiet.

Suk.

9 points kamp på søndag..
Det er ikke helt godt nok - enig.

Men at Johansen dømte i decideret vores favør har jeg svært ved at se... Johanssons sabling er jo til direkte rødt. Timer efter bolden og direkte på spiller. Det er så det andet røde kort AGF slipper for i den kamp.

Men generelt dømte han jo skidt - ingen konsekvens, og lige pludselig må spillerne lave semistore overfald uden at det har konsekvenser... Akharaz' fod (som jeg tænker Glenn brokker sig over) laver jo også et ret stort frispark - Bare det at han er i nærheden af at ramme hovedet, skal jo give frispark

MrWolf

Indlæg af MrWolf »

Jeg må sige, at jeg kan ikke huske en dommer, der har dømt så entydigt til vores fordel. Jeg talte et straffe og en håndfuld frispark til dem, som de ikke fik. Så var der også lidt den anden vej, men stadig vil jeg mene, at dommeren var een af vores bedste spillere idag.

Glenn er lidt af en hat! Det kunne klæde ham at tage ansvar og sige, at han ikke evner at sætte spillerne op til at agere i en føringssituation.

Næste kamp hjemme skal simpelthen vindes! En uafgjort kan ikke bruges. Vi kommer til at stille med et endnu mere amputeret hold og selvom SIF er så megaringe, tror jeg på ingen måde at det bliver en walkover!

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

MrWolf skrev:Jeg må sige, at jeg kan ikke huske en dommer, der har dømt så entydigt til vores fordel. Jeg talte et straffe og en håndfuld frispark til dem, som de ikke fik. Så var der også lidt den anden vej, men stadig vil jeg mene, at dommeren var een af vores bedste spillere idag.
Saiøst?

To missede røde kort - og så var han på vores side?

Så er egj glad for, at han var på vores side... Ellers havde GF endt med en skrivebordssejr og FCM med en stor bøde

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Smukt smukt mål, gense det her: http://tv2sport.dk/tv-uden-tvivl-albaek ... venstrefod

Når alt kommer til alt, er et point på udebane ikke så slemt. Det er hjemme vi skal hente de fleste sejre, og det er der vi har tabt vores point i dette efterår.

Vi henter i det mindste point hele tiden, og i dag spillede vi også et brag af en første halvleg med mange store chancer, to på stolpen og flere lige forbi.

Der er noget at bygge videre på. Men vi skal altså have en gameplan for hvad vi gør, når vi kommer foran, for det er lidt trættene at vi reagerer som vi gør.

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Før kampen havde jeg glædeligt solgt kampen for ét point, men med det hold som AGF stillede med, kan vi ikke være tilfredse, syntes det lignede et sub-top 1. divisionshold. Hvem f..... er Jønsson, Vadtatze og Schnell???

Riddersholm var uden med riven efter indskifterne og må desværre give ham ret, hvad gør en spiller som Mads P. på det her hold? Lad ham nu spille reservehold indtil han er klar. Det samme mener jeg i øvrigt vi kan sige om Marco Larsen, der kommer bare ikke nok fra ham,

Glenn bliver også nødt til at analysere hvorfor spillerne tilsyneladende bliver bange og passive hver gang vi kommer foran. Hvis det ikke er ideen at forsvare kampene hjem, skal han have undersøgt hvorfor de alligevel forfalder til det? Det er ikke nok at have en plan og en taktik, når spillerne gør det stik modsatte hele tiden.

Gyserkamp mod Silkeborg...

Outlaws

Indlæg af Outlaws »

Manglende fysik og håbløse tacklinger, er vidst hovedordene efter denne kamp. Hold kæft manglende returløb kunne sagtens have kostet mere end det ene mål. Især Izunna skuffer mig vildt, han burde være den der gik forrest.
Samtidig for vi alt for mange gule kort hele tiden, håbløse tacklinger, hvilket også giver udslaget i vi har slået rekorden for flest gule kort i et kalenderår, og vi mangler endda 2-3 endnu. Men ok midterforsvaret fra gårsdagens kamp er jo ikke med mod silkeborg, så det går jo nok allesammen :?
Og glen lad nu være med at brokke dig over dommeren hele tiden, især efter igår hvor det er AGF der burde brokke os. Manglende gult kort for en håbløs tackling af Izunna på Johansson, og manglende straffe ved hånd på bolden.

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Outlaws skrev: Samtidig for vi alt for mange gule kort hele tiden, håbløse tacklinger, hvilket også giver udslaget i vi har slået rekorden for flest gule kort i et kalenderår, og vi mangler endda 2-3 endnu.
Det skal helt sikkert ses i lyset, af krav om fight og vilje. Men jeg må give dig ret, holdet hiver vildt mange advarsler til sig og de tackling de går i engang i mellem, er sgu noget overdrevne.

Jeg elsker fight, men det skal være på rimelig kår. Heldigvis ser vi ikke vores egne pive over tacklinger modtaget.

Men øv-kamp...

mnm123

Indlæg af mnm123 »

fin kamp indtil de udligner der og fra målet til 1-0 sejler vi rundt.

Er det bare mig eller er Erik bare faldet markant i niveau, bliver let afdriblet, satser meget i sit spil som koste et gult kort og er direkte uvenner med bolden.

Besvar