AGF - FCM
- bobthebuilder_dk
AGF - FCM
Spændende - svær - lige kamp!
2 afgørende faktorer?!
Casper Sloth tvilsom..
Janssen på toppen! ? !
Ellers er Danny og Kolja også tilbage...
Jeg tror på en forsigtig 2-1 sejr til os...
2 afgørende faktorer?!
Casper Sloth tvilsom..
Janssen på toppen! ? !
Ellers er Danny og Kolja også tilbage...
Jeg tror på en forsigtig 2-1 sejr til os...
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
- bobthebuilder_dk
Re: AGF - FCM
Startopstilling?
AGF (4-4-2): Rasmussen - Kirkeskov, Sorin, Pasanen, Eckersley - Petersen, Povlsen, Nørregaard, Akharraz - Larsen, Johannsson (giftigt angreb som ikke plejer at være søde ved os!) ;-(
FC Midtjylland (4-3-3): Haugaard/løssl?? - Afriyie, Sviatchenko, Bak Nielsen, Laudridsen - Izunna, Olsen, Albæk - Larsen, Janssen, Hassan
AGF (4-4-2): Rasmussen - Kirkeskov, Sorin, Pasanen, Eckersley - Petersen, Povlsen, Nørregaard, Akharraz - Larsen, Johannsson (giftigt angreb som ikke plejer at være søde ved os!) ;-(
FC Midtjylland (4-3-3): Haugaard/løssl?? - Afriyie, Sviatchenko, Bak Nielsen, Laudridsen - Izunna, Olsen, Albæk - Larsen, Janssen, Hassan
Tror vi skal regne med at det er Haugaard der står - han har ikke spillet sig selv af holdet, så jeg kan ikke se hvorfor Glen skulle skifte målmand nu.bobthebuilder_dk skrev:FC Midtjylland (4-3-3): Haugaard/løssl?? - Afriyie, Sviatchenko, Bak Nielsen, Laudridsen - Izunna, Olsen, Albæk - Larsen, Janssen, Hassan
- bobthebuilder_dk
Clegg skrev:Tror vi skal regne med at det er Haugaard der står - han har ikke spillet sig selv af holdet, så jeg kan ikke se hvorfor Glen skulle skifte målmand nu.bobthebuilder_dk skrev:FC Midtjylland (4-3-3): Haugaard/løssl?? - Afriyie, Sviatchenko, Bak Nielsen, Laudridsen - Izunna, Olsen, Albæk - Larsen, Janssen, Hassan
Det tror jeg nu egentligt også selv! ...og med god grund!
Dog er jeg lidt bange for hvor tid der går inden Løssl siger: F¤%& jer... jeg har vist jeg er mere værd og smutter?!
Jeg ved godt at løssl har været igennem et lignende forløb med Kasper Jensen tidligere, som han jo så trak sig sejrigt ud af... Men denne situation er bare meget anderledes! Da det ikke kun har noget med hans MålmandsSkillz at gøre......
Med kun 2 point til stregen er det nødvendigt med point i aften. Desværre har vi igen mange skader og karantæner, så der rokereres rundt endnu en gang. Heldigvis har AGF også en del skader, og kommer med 3 nederlag på stribe. Lad os håbe at vi kan udnytte deres dårlige stime, til selv at få lidt medvind.
Enig med studiet. Pak undskyldningerne om skader langt væk, AGF er noget hårdere ramt end vi er.
Vi SKAL kunne levere et resultat mod det her AGF hold.
Vi SKAL kunne levere et resultat mod det her AGF hold.
God halvleg, ærgeligt vi ikke har lavet mindst een kasse
Man skal score på sine chancer. Vi risikerer et åndsvagt AGF-mål, der vender kampen. Med bare en smule skarphed, havde vi ført mindst 2-0.Sylvester skrev:God halvleg, ærgeligt vi ikke har lavet mindst een kasse
Lad os håbe på mere skarphed i anden halvleg.
Det er en blanding af utur og manglende dygtighed vi ikke fører den her. Janssen skulle jo have scoret da han header forbi på tomt mål, brandmand som vi kender ham.
Omvendt er det bare manglende marginaler der gør at Dannys dommedagshug ikke går ind.
Men spillet er til 3 point, de har ikke haft alverden.
Marco er blind passager, han ligner første udskiftning.
Omvendt er det bare manglende marginaler der gør at Dannys dommedagshug ikke går ind.
Men spillet er til 3 point, de har ikke haft alverden.
Marco er blind passager, han ligner første udskiftning.
BANG
´
Drømmekasse af Albæk!!! Så holder vi fast, og udbygger gerne!!
Drømmekasse af Albæk!!! Så holder vi fast, og udbygger gerne!!
Pinligt at se Lauridsen opgave sit returløb, sådan blir man ikke førsteholdssspiller
Jeg forstår simpelthen ikke det der sker på det her hold når vi kommer foran.
-
Badcompany
Det er jo ikke noget chok at udligningen kom. Vi er gået helt ned efter føringsmålet og AGF er blomstret op, tror vi skal være heldige med 1 point.
For f..... hvor er det da typisk, same bullshit different time.
Hvem tager ansvar for disse mentale kollaps? Svanser B.S stadig rundt med en flok handicappede eller hva?
Tror vi skal være glade for ét point nu..
Hvem tager ansvar for disse mentale kollaps? Svanser B.S stadig rundt med en flok handicappede eller hva?
Tror vi skal være glade for ét point nu..
Ikke godt nok vi igen smider det væk, vi havde jo fuldstændigt styr på det
Og Riddersholm nåede da igen at vise sit format ved at skabe sig over en dommer som ellers dømte i vores favør i den periode. Det skal han nok pive videre over i studiet.
Suk.
9 points kamp på søndag..
Og Riddersholm nåede da igen at vise sit format ved at skabe sig over en dommer som ellers dømte i vores favør i den periode. Det skal han nok pive videre over i studiet.
Suk.
9 points kamp på søndag..