FCK - FCM en gratis kamp???
FCK - FCM en gratis kamp???
Så går turen til parken og en kamp mod topholdet.
I disse krisetider så er det vel nærmest at betragte som en gratis kamp, da ingen rigtigt forventer at vi skal have point med fra Parken. Glen Riddersholm har været ude og sige at der skal laves mål for at få point med hjem. Ser man på hvor mange mål FCK har lavet de seneste kampe så må mål være i flertal bare for at sikre det ene point.
På den anden side så har det typisk været i den her slags kampe at holdet før har kunnet spille frit og fået de ekstra point som konkurrenterne i bundstriden ikke er i nærheden af.
Intet tyder på at Bak skal ind i midterforsvaret der nu er en række kampe har været de samme nemlig Ipsa og Erik med Julle på venstre backen. Kolja er ude med karantæne, men ellers er det de samme folk. Stabilitet er et nøgleord, nu da vi har kunnet spille med de samme folk så har vi lukket mærkbart færre mål ind og oven i købet formået at holde nullet i nogle kampe...ikke ligefrem en FCM specialitet.
Langt sværrer har det været i angrebet hvor vi står i en situation hvor angriberne ikke laver målene, de får som det bliver til, nej de kommer fra midtbanen og vores topscorer er Albæk.
Når man lægger det hele sammen så ændre det ikke ved førstegangs indtrykket.
FCM skal være heldige eller spille noget over det niveau vi har set de seneste kampe. Selv hvis det er tilfældet kan det være det også skal krydres med en taktisk genistreg som den vi så eksekveret i Ålborg.
Jeg ville sælge den for en 0-0
I disse krisetider så er det vel nærmest at betragte som en gratis kamp, da ingen rigtigt forventer at vi skal have point med fra Parken. Glen Riddersholm har været ude og sige at der skal laves mål for at få point med hjem. Ser man på hvor mange mål FCK har lavet de seneste kampe så må mål være i flertal bare for at sikre det ene point.
På den anden side så har det typisk været i den her slags kampe at holdet før har kunnet spille frit og fået de ekstra point som konkurrenterne i bundstriden ikke er i nærheden af.
Intet tyder på at Bak skal ind i midterforsvaret der nu er en række kampe har været de samme nemlig Ipsa og Erik med Julle på venstre backen. Kolja er ude med karantæne, men ellers er det de samme folk. Stabilitet er et nøgleord, nu da vi har kunnet spille med de samme folk så har vi lukket mærkbart færre mål ind og oven i købet formået at holde nullet i nogle kampe...ikke ligefrem en FCM specialitet.
Langt sværrer har det været i angrebet hvor vi står i en situation hvor angriberne ikke laver målene, de får som det bliver til, nej de kommer fra midtbanen og vores topscorer er Albæk.
Når man lægger det hele sammen så ændre det ikke ved førstegangs indtrykket.
FCM skal være heldige eller spille noget over det niveau vi har set de seneste kampe. Selv hvis det er tilfældet kan det være det også skal krydres med en taktisk genistreg som den vi så eksekveret i Ålborg.
Jeg ville sælge den for en 0-0
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Re: FCK - FCM en gratis kamp???
Jeg er ret enig med dig Hekler.
Fløjt den ulige kamp af nu
Fløjt den ulige kamp af nu
Er jeg den eneste der tror Lössl Står igen i aften da han har mere erfaring end Haugaard?? 
Jeg synes nu ikke at det kræver den store erfaring for at stå og se passiv til at boldene "triller" i mål. Vil vædde mit sæsonkort på at lôssl havde stået og set på at det frispark som Esbjerg havde bare var gået i mål.Ingen anden mand på holdet har smidt så mange point som han, men det er nok også fordi at jeg aldrig har kunnet set at han har haft det niveau som nogen mener at han har.Men efterhånden er der dog også andre som mig at der mener at han er alt for nongelant i sit spil. Og det med at han er en ung spiller holder ikke mere, med alle de kampe han efterhånden har stået. Så hvis ikke anden målmanden skal have chancen nu hvornår skal han så?nico5405 skrev:Er jeg den eneste der tror Lössl Står igen i aften da han har mere erfaring end Haugaard??
Hvis ikke du kunne se, hvor fantastisk han stod for os efter Onyszkos exit, så forstår jeg det ikke. Men jeg er enig i, at han ikke er på det niveau lige nu. Det er dog ikke et syndrom, han er ene om på holdet.6097 skrev: men det er nok også fordi at jeg aldrig har kunnet set at han har haft det niveau som nogen mener at han har.
Jonas Lössl skal nok komme tilbage, han har en masse kvaliteter, jeg tror han kommer styrket ud af det her, og når han kommer tilbage ved han at Haugaard ånder ham i nakken.
Jeg ved ikke om kampen er gratis, ja man forventer ikke sejr, men når man sætter points til hjemme så skal de hentes ude. Vi er altid gode når vi er undertippede, hvis vi kommer godt i gang i dag, så kan vi godt vinde, men alt skal spille.
Der er heller ikke noget der er gratis, når man ligger fire point over nedrykningsstregen..
Jeg ved ikke om kampen er gratis, ja man forventer ikke sejr, men når man sætter points til hjemme så skal de hentes ude. Vi er altid gode når vi er undertippede, hvis vi kommer godt i gang i dag, så kan vi godt vinde, men alt skal spille.
Der er heller ikke noget der er gratis, når man ligger fire point over nedrykningsstregen..
Vil se Brøndby - Esbjerg nu. Uafgjort vil selvfølgelig gøre at begge hold taber 2 point, men jeg håber nu lidt på Esbjerg, hvis de vinder skaber de et lille hul ned til Silkeborg, det kan godt få moralsk betydning selvom Viggo kom tilbage og fik en sejr i første kamp.
Brøndby ville jeg elske at se rykke ned
Brøndby ville jeg elske at se rykke ned
Utroligt så skandaløst vi har dækket op på dødbolde til tider denne sæson.
Ja det var en rigtig dum måde at starte kampen på...
Hold nu kæft hvor er vi ubeskrivelig ringe. Jeg har meget svært ved ikke at eksplodere i raseri over den omgang såkaldt fodbold, vi lægger for dagen.
Mit pis bringes i kog bare af at se på Riddersholm og hans latterlige ansigtsudtryk. Ja, vi er i Parken. Hvad havde du regnet med? At vi skulle køre bolden rundt?
For satan hvor er jeg irriteret over det arbejde der præsteres i og omkring klubben. Og det er på ALLE planer!
/Cortez
Mit pis bringes i kog bare af at se på Riddersholm og hans latterlige ansigtsudtryk. Ja, vi er i Parken. Hvad havde du regnet med? At vi skulle køre bolden rundt?
For satan hvor er jeg irriteret over det arbejde der præsteres i og omkring klubben. Og det er på ALLE planer!
/Cortez
Har vores 3 forreste rørt bolden endnu? Så er det altså svært at score mål..
Den eneste måde vi undgår en snitter, er hvis FCK slækker på tempoet
Den eneste måde vi undgår en snitter, er hvis FCK slækker på tempoet
Vi lever igen, flot mål af Albæk.
Lad os få et mere
Lad os få et mere
Slut prut, efter en pæn 2. halvleg tabte vi i parken. Ikke en af Ipsas bedste dage.
Ja, vi er i Parken. Hvad havde du regnet med? At vi skulle køre bolden rundt?Cortez skrev:Hold nu kæft hvor er vi ubeskrivelig ringe. Jeg har meget svært ved ikke at eksplodere i raseri over den omgang såkaldt fodbold, vi lægger for dagen.
/Cortez
Hold kæft hvor er jeg irriteret over fans, som ikke kan tale ordentlig og har det åh så fint med at svine gud og hver mand, så snart det ikke går lige som de ønsker sig.
Tal pænt, det koster ikke noget.
God indsats i anden halvleg. Pokker ærgerligt at vi lukkede to ind i første, men sådan er det. Vi kom godt igen, og trods nederlaget kan vi godt tage en masse positivt med os fra den her kamp.