FCM - EFB

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Peter Ross

Re: FCM - EFB

Indlæg af Peter Ross »

jonas386 skrev:
Spicker skrev: Det var vist Martin Albrechtsen der klippede Schwartz dengang så hvad har du med Bak at gøre?
Var det nogle udtalelser bagefter?
Det er rigtigt, det var Albrecthsen der fuldstændig hensynsløst smækkede Schwartz ned, men Bak udtalte så:
Han er i den sorte bog nu, og jeg er bare ærgerlig over, at jeg ikke selv fik lejlighed til at tackle ham ordentligt. Når man gør sådan noget, så mangler man noget oppe i låget.
Man kan jo næsten ikke være andet end enig, det er selvfølgelig manden der misforstår en situation ang fairplay der er noget i vejen med, ikke manden der ønsker at skade et andet menneske med vilje.

Ikke at den situation skal diskuteres nu, vi er næppe enige, men det er hvertfald en af grundene.
Okay. Du er lige så triviel at høre på som sædvanligt.
Smut nu på Hornevej - jeres talenter spiller hjemme mod FCM, så kan du tage ud og se det hold, du elsker allermest mod det hold, du hader allermest. Go' lørdag.

jonas386

Indlæg af jonas386 »

Triviel? Jeg svarer på et spørgsmål fra en af jeres brugere. Du havde vel aldrig regnet med at AaB og FCM fans ville blive enige i den sag, FCM fans vil mene det er Schwartz der laver fejlen, AaB fans mener det er Bak/Albrechtsen der er galt på den.

EDIT: Tak for tippet, men er ikke i Aalborg i den her weekend.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

jonas386 skrev:Triviel? Jeg svarer på et spørgsmål fra en af jeres brugere. Du havde vel aldrig regnet med at AaB og FCM fans ville blive enige i den sag, FCM fans vil mene det er Schwartz der laver fejlen, AaB fans mener det er Bak/Albrechtsen der er galt på den.

Nej, men nu har du gentaget dine synspunkter på den sag de første 322 gange herinde. Dét er trivielt.

jonas386

Indlæg af jonas386 »

Peter Ross skrev:
jonas386 skrev:Triviel? Jeg svarer på et spørgsmål fra en af jeres brugere. Du havde vel aldrig regnet med at AaB og FCM fans ville blive enige i den sag, FCM fans vil mene det er Schwartz der laver fejlen, AaB fans mener det er Bak/Albrechtsen der er galt på den.

Nej, men nu har du gentaget dine synspunkter på den sag de første 322 gange herinde. Dét er trivielt.
Så vidt jeg husker har jeg kun diskuteret sagen herinde da episoden lige skete.
Og selvfølgelig er det da relevant for det han spørger om hvad AaB fans mener.

Noe

Indlæg af Noe »

Det er sikkert dumt at ruske op i sagen igen, men sjovt nok er Okore meget på linje med Bak i en lignende sag:
Okore skrev:Får I hævnet jer på ham i løbet af kampen?

»Nej, jeg føler ikke, at vi får tacklet igennem. Det er ikke godt nok. Vi får ikke hævnet os nok«, synes jeg.

Havde du lyst til at sparke ham ned?

»Det havde jeg selvfølgelig. Men det skal også være inde for lovens grænser, og selvfølgelig kunne man gå hårdt til ham, men der var stadig langt tid igen, og målet skulle påvirke os mindst muligt«, siger forsvarsspilleren.
http://politiken.dk/sport/fodbold/champ ... reren-ned/

Men det havde en Ålborg-mand selvfølgelig aldrig udtalt...

jonas386

Indlæg af jonas386 »

Hvis du sammenligner situationen med Bak/Albrechtsen med Okore, så vil jeg mene du trænger til seriøs hjælp. Og så er der forskel på det Okore siger og det Bak/Albrechtsen sagde. Det skal man være enten dum eller snotdum for ikke at kunne se.

Okore udtaler han i øjeblikket blev sur, Bak fortryder han ikke selv sparkede ham ned. Adriano scorede i øvrigt, Schwartz var ikke i nærheden, i øvrigt var det klart for alle at bolden skulle ned til FCN, i vores kamp var det jo kun fordi fesne Frank ikke kunne få noget ud af situationen at han sparkede den ud.
Havde en AaB dreng sagt det som Bak sagde så ville jeg heller ikke ligefrem være imponeret.

Noe

Indlæg af Noe »

jonas386 skrev:Hvis du sammenligner situationen med Bak/Albrechtsen med Okore, så vil jeg mene du trænger til seriøs hjælp. Og så er der forskel på det Okore siger og det Bak/Albrechtsen sagde. Det skal man være enten dum eller snotdum for ikke at kunne se.

Okore udtaler han i øjeblikket blev sur, Bak fortryder han ikke selv sparkede ham ned. Adriano scorede i øvrigt, Schwartz var ikke i nærheden, i øvrigt var det klart for alle at bolden skulle ned til FCN, i vores kamp var det jo kun fordi fesne Frank ikke kunne få noget ud af situationen at han sparkede den ud.
Havde en AaB dreng sagt det som Bak sagde så ville jeg heller ikke ligefrem være imponeret.
Selvfølgelig kan man da sammenligne, situationerne er noget nær identiske, bortset fra at Schwartz ikke fik muligheden for at score. Okore antyder oven i købet, at han ikke sparkede ham ned, fordi det var for tidligt i kampen at være en mand i undertal, og at de ikke fik hævnet sig nok. Det er sgu da direkte sammenligneligt med det du får ud af Bak's udtalelser.
At du så oven i købet tillægger Frank nogle motiver i situationen, uanset du ikke har en chance for at vide noget om det, siger meget om dit forvirrede forhold til virkeligheden.

Dit behov for at svine andre antyder i øvrigt, at det er dig, som har brug for hjælp. Du er givetvis undskyldt af at være vokset op i den ualmindeligt sort/hvide verden, der kaldes Ålborg?

jonas386

Indlæg af jonas386 »

Noe skrev:
jonas386 skrev:Hvis du sammenligner situationen med Bak/Albrechtsen med Okore, så vil jeg mene du trænger til seriøs hjælp. Og så er der forskel på det Okore siger og det Bak/Albrechtsen sagde. Det skal man være enten dum eller snotdum for ikke at kunne se.

Selvfølgelig kan man da sammenligne, situationerne er noget nær identiske, bortset fra at Schwartz ikke fik muligheden for at score. Okore antyder oven i købet, at han ikke sparkede ham ned, fordi det var for tidligt i kampen at være en mand i undertal, og at de ikke fik hævnet sig nok. Det er sgu da direkte sammenligneligt med det du får ud af Bak's udtalelser.
At du så oven i købet tillægger Frank nogle motiver i situationen, uanset du ikke har en chance for at vide noget om det, siger meget om dit forvirrede forhold til virkeligheden.

Dit behov for at svine andre antyder i øvrigt, at det er dig, som har brug for hjælp. Du er givetvis undskyldt af at være vokset op i den ualmindeligt sort/hvide verden, der kaldes Ålborg?
Nu ved jeg ikke hvor længe siden det er du har set situationen, men Fesne Frank har selv udtalt han sparkede bolden ud fordi FCM's kontrachance var slut.
Og nej, det er ikke sammenligneligt. Okore sagde at han i øjeblikket kunne gøre det, det er fair nok, følelserne er oppe at koge. Hvem kunne ikke det?
Bak udtale efter kampen at han er ked af det ikke var ham der gjorde det og Schwartz skulle til at passe på i fremtiden. Hvis du ikke kan se forskellen så giver jeg op.

Jeg er i øvrigt ikke vokset op i Aalborg.

Noe

Indlæg af Noe »

jonas386 skrev: Hvis du ikke kan se forskellen så giver jeg op.
Ditto, hvis du alligevel kun læser det du vil af Okore interviewet, så kommer vi åbenlyst ikke videre. Hav en god dag, men skru lige ned for charmen: Når man har behov for at kalde folk for snotdumme, så sætter man normalt ikke sin egen intelligens i et særlig godt lys.
jonas386 skrev: Jeg er i øvrigt ikke vokset op i Aalborg.
Tillykke. Og det mener jeg uden skyggen af ironi.

jonas386

Indlæg af jonas386 »

Noe skrev:
Ditto, hvis du alligevel kun læser det du vil af Okore interviewet, så kommer vi åbenlyst ikke videre. Hav en god dag, men skru lige ned for charmen: Når man har behov for at kalde folk for snotdumme, så sætter man normalt ikke sin egen intelligens i et særlig godt lys.
Jamen så lad os blive enige om at være uenige. Og god dag til dig også.

Og hellere Aalborg end så mange andre steder. Har boet i Herning... Det var røvkedeligt.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

jonas386 skrev:
Noe skrev:
Jamen så lad os blive enige om at være uenige. Og god dag til dig også.

Og hellere Aalborg end så mange andre steder. Har boet i Herning... Det var røvkedeligt.
Jonas, nu må nok være nok. Din dagsorden er tydelig, kedelig og røvirriterende. Find debattonen frem, hvis du vil bidrage - du er gæst, det sætter visse forpligtelser på dine skuldre. Ellers så find andre græsgange. Og nej, det er ikke et oplæg til debat. Indordn dig eller smut.

Besvar