Ipsa to the rescue!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
PH1978

Re: Ipsa to the rescue!

Indlæg af PH1978 »

Alt andet lige.. Virker forsvaret efterhånden ikke væsentligt mere stabilt, nu hvor Ipsa er kommet hjem?

Personligt håber jeg meget på, at man skriver en længere kontrakt med ham. Han gør i hvert fald god reklame for sig selv...

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jo Ipsa gør det godt.

Men jeg synes også Bak sprudler i hans nye rolle som defensiv midtbane, og hans satsninger er ikke længere så risikable da han ikke er sidste mand.

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

Ravnen skrev:Jo Ipsa gør det godt.

Men jeg synes også Bak sprudler i hans nye rolle som defensiv midtbane, og hans satsninger er ikke længere så risikable da han ikke er sidste mand.
Erik og Ipsa er en god løsning i midterforsvaret, når Bak spiller lige foran.
Baks satsede tacklinger betyder ikke så meget når han spiller der. Og så har han nogle offensive kvaliteter, der ikke kommer til sin ret, når han står i forsvaret. Begynder faktisk at synes at Bak er en god fodboldspiller :)

FORLÆNG MED IPSA, TAK!!! Og fortsæt med Bak på midten

SorteUlve

Indlæg af SorteUlve »

Det kunne da være passende at synge:

KRIIIISTIAN IPSA!
4 MORE YEARS, 4 MORE YEARS
KRIIIISTIAN IPSA!
4 MORE YEARS, 4 MORE YEARS

når han skal kaldes hen på mandag

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Syntes det er dejligt, at der endelig er begyndt at lyde mange positive udmeldinger angående vores spillere og vores ændrede taktik, tror helt bestemt at det har været en god ide, at ændre formationen på nogle forskellege pladser, hvilket i også giver udtryk for. Måske havde de forskellige superligaklubber luret os af, hvordan vi skulle knækkes, og det bliver betydeligt sværere nu når spillere flyttes rundt på andre pladser, end de normalt spiller på. Keep up the good work boys.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Besvar