FCN i pokalen, de skal have klø!
Re: FCN i pokalen, de skal have klø!
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID= det her er en seriøs trup! til pokal bold!
Og det er det her ikke!nico5405 skrev:http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID= det her er en seriøs trup! til pokal bold!
FC Nordsjællands trup til Superligakampen mod FC Midtjylland onsdag kl.19.00:
4 Henrik Kildentoft, 5 Anders "AC" Christiansen, 6 Enock Adu, 10 Mikkel Beckmann, 12 Rawez Lawan, 13 Oguzhan "O.G." Aynaoglu, 16 Thomas Villadsen, 19 Mark Gundelach, 23 Mario Ticinovic, 24 Kamal Issah, 25 David Jensen, 27 Seejou King, 29 Søren Henriksen, 30 Lasse Petry, 31 Ragnvald Soma, 34 Emiliano Marcondes, 41 Kristian Lindberg og 43 Andreas Maxsø.
Måske er der et overraskende avancement i vente for FCM?
Så er de igen igang med at snakke modstanderen op
http://www.bold.dk/nyt/FCM-anfoerer-Sto ... forbillede
Fair nok at Kristian er vild med ham, men hold nu kæft med det pis og fuld fokus på kampen, og gem roserne til bagefter.
http://www.bold.dk/nyt/FCM-anfoerer-Sto ... forbillede
Fair nok at Kristian er vild med ham, men hold nu kæft med det pis og fuld fokus på kampen, og gem roserne til bagefter.
- DenStolteJyde
Startopstilling:
Jakob Haugaard - Santiago Villafane, Kristian Ipsa, Erik Sviatchenko, Jesper Juelsgård - Kristian Bak (a), Petter Andersson, Izunna Uzochukwu - Rilwan Hassan, Mads Albæk, Marco Larsen
Hvad der umiddelbart springer mig i øjnene af usædvanligheder er at vi har Haugaard på mål, Bak på midtbanen og et angreb bestående af hassan, albæk og larsen..
Mit bud på aftenens resultat er 2-1 til nordsjælland og en lang næse til os.
Jakob Haugaard - Santiago Villafane, Kristian Ipsa, Erik Sviatchenko, Jesper Juelsgård - Kristian Bak (a), Petter Andersson, Izunna Uzochukwu - Rilwan Hassan, Mads Albæk, Marco Larsen
Hvad der umiddelbart springer mig i øjnene af usædvanligheder er at vi har Haugaard på mål, Bak på midtbanen og et angreb bestående af hassan, albæk og larsen..
To årsager til at Jakob er på mål..DenStolteJyde skrev:Startopstilling:
Den første er, at det er kutyme, at reservemålmanden står pokalkampene til og med kvartfinalen, og sådan har det været i mange år i FCM og i flere andre klubber..
Dernæst har Jonas døjet både med en øm lysken samt småproblemer med skulderen, så det er meget naturligt at give ham en pause og give Jakob mulighed i pokalen..
er der slet ingen livestream fra stadion? 
Ja, lad os få noget live dækning (medmindre de er kørt forkert igen, som jeg husker de gjorde engang de skulle til Farum hehe)
0-1 Marco Larsen
Citat Arek Onyzsko: Caroline Wozniacki er Polakker Citat slut
1-1 desværre, iflg bold
1-2
Marco igen. Nu skal Duncan vist se sig over skulderen
Marco igen. Nu skal Duncan vist se sig over skulderen
Herligt herligt herligt....!!
Når vi kan vinde over FCN i pokalen, kan vi vinde over alle...

Når vi kan vinde over FCN i pokalen, kan vi vinde over alle...
Smukt, smukt, smukt! Marco Larsen fortsætter den gode pokalstime, og det lød som om, Mads Albæk fik lavet et rigtig fint mål til sidst.
Sikke en lettelse at bryde den FCN-forbandelse!
Sikke en lettelse at bryde den FCN-forbandelse!
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Sikke en forløsning at besejre FCN på deres bane i forlænget spilletid, i stedet for straffesparkkonkurrence som kunne have endt med hvad som helst. Godt gået drenge, i har fortjent det.
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!
Det var dejligt
Et er at vi er videre, og har slået den onde ånd ud af pokalen, noget andet er at gutterne fik sunget sejrsang i omklædningsrummet, det her vil give en masse positiv mental energi
Det var dejligt
Et er at vi er videre, og har slået den onde ånd ud af pokalen, noget andet er at gutterne fik sunget sejrsang i omklædningsrummet, det her vil give en masse positiv mental energi
Yeeeeees!!!!
Endelig, det kostede sku en glide tur hen over gulvet her hjemme, et par bukser med 2 flotte brænd mærker på knæene og en på hver fod! Men fuck det, FCM er videre, og det kan måske løfte holdet!
Endelig, det kostede sku en glide tur hen over gulvet her hjemme, et par bukser med 2 flotte brænd mærker på knæene og en på hver fod! Men fuck det, FCM er videre, og det kan måske løfte holdet!