Markant fald i tilskuere

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Sylvester

Markant fald i tilskuere

Indlæg af Sylvester »

Er jeg den eneste der undrede mig over ringe 5600 tilskuere igår, må må da være suveræn bundrekord til de kampe nogesinde :x

Hele sæsonen ser generelt meget skidt ud på den front og vil tro vi er 2000 tilskuere bagude i forhold til normalt, pr kamp.

Er det udelukkende det ringe spil og de dårlige resultater der er skyld i det, eller findes der andre forklaringer :?:

Som der ser ud lige nu, er der bare endnu mere der skal hentes i form af besparelser.

Peter Ross

Re: Markant fald i tilskuere

Indlæg af Peter Ross »

Antallet af fribilletter og rabatkoder er faldet drastisk. Jeg ved, at salget i boderne ligger på ca. samme niveau, som da tilskuersnittet var på 7500 - det fortæller sin egen historie om, hvilke folk der udfyldte forskellen mellem det daværende og det nuværende tilskuersnit.
Når det er sagt, er der sandsynligvis også en naturligt dalende interesse, når resultaterne udebliver. Alt andet vil virke underligt.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Peter Ross skrev:Antallet af fribilletter og rabatkoder er faldet drastisk. Jeg ved, at salget i boderne ligger på ca. samme niveau, som da tilskuersnittet var på 7500 - det fortæller sin egen historie om, hvilke folk der udfyldte forskellen mellem det daværende og det nuværende tilskuersnit.
Når det er sagt, er der sandsynligvis også en naturligt dalende interesse, når resultaterne udebliver. Alt andet vil virke underligt.
Samtidig er vi ikke de eneste, der er ramt. Der er generel tilskuertilbagegang i ligaen - også ift tv-seere. Men det er bestemt en skidt udvikling. Det er godt, at der ikke skal forhandles ny tv-aftale lige nu.

uschel

Indlæg af uschel »

tror denne her understøtter argumentet med at dalende resultater kan ses på tilskuetallet og omvendt

http://www.agf.dk/agf-fodbold/nyhedsark ... dboldbrag/

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Jeg tror, at den økonomiske situation i danmark generelt, med masser af fyringer og en regering der febrilsk forsøger at finde flere arbejdspladser uden den store held, er med til at gøre, at folk holder lidt bedre i pengene end tilligere. Hvis man ikke kender sin situation på arbejdsmarkedet, og der muligvis kan komme fyringer på ens arbejdsplads, går man ikke på stadion hver weekend og bruger 200-300 kr. Så er penge til mad og husleje trods alt vigtigere. Og jeg er også af den overbevisning, at når gratisbiletterne er fjernet, kommer der naturligvis ikke så mange på stadionen. Men det er jo en naturlig konsekvens af klubbens dårlige økonomi, som der for håbentlig arbejdes benhårdt på at få rettet op på. Det er trods alt vigtigere end mange gratister på stadionen, selv om det er federe med mange publikummer på stadionen. Men sådan er det desværre for øjeblikket.

Besvar