FC Midtjylland - Brøndby IF

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Andro

Re: FC Midtjylland - Brøndby IF

Indlæg af Andro »

PH1978 skrev: Hvad var det i øvrigt for noget slagsmål der var igang i 2. halvleg..??
Et par af Brøndbys sigøjnere var gået ind på vores tribune. Midtvejs i 2. halvleg tænder de et par romerlys og sætter ild til et banner, hvorefter en del mennesker stormer ned mod dem, og de fik lidt tilbagebetaling.

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Har lige læst flere Brøndby-spillere være utilfredse med egen indsats og spil. Det betyder altså, at vi ikke formåede at slå en nummer sjok som ikke ramte dagen, det er skidt :o

Nu skal der resultater på bordet, vi kan ikke blive ved med at trække et positivt spin hen over det her.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Svært at bruge til noget, men vi har ikke haft kendelserne med os i de to seneste kampe: http://www.bold.dk/nyt/Dommer-erkender- ... til-Albaek

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

http://tv2sport.dk/tv-snydes-fcm-for-straffespark-her

Der var kæmpe straffe..

Det er så pokkers, for vi spillede en rigtig god kamp synes jeg, men det hjælper jo ingenting når man går i panik de sidste 10 minutter..

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Ravnen skrev:http://tv2sport.dk/tv-snydes-fcm-for-straffespark-her

Der var kæmpe straffe..

Det er så pokkers, for vi spillede en rigtig god kamp synes jeg, men det hjælper jo ingenting når man går i panik de sidste 10 minutter..
Var bestemt heller ikke i tvivl på stadion da hændelsen skete - KLART STRAFFE, og undskyld mig men hvordan kan en dommer undgå at se det, når han står lige foran hvor det sker. Ja man skulle tro at han havde oddset på uafgjort, eller manglede briller eller at han er aldeles inkompetent som dommer.Ja vi blev presset tilbage de sidste minutter af kampen, og de fik scoret. men havde vi fået det streffespark og scoret havde det ikke betydet så meget. Syntes drenge gjorde en god indsats, dog kunne slutningen være bedre, men sådan er livet.

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

TrueWolfMidt skrev:

Der var kæmpe straffe..

Var bestemt heller ikke i tvivl på stadion da hændelsen skete - KLART STRAFFE, og undskyld mig men hvordan kan en dommer undgå at se det, når han står lige foran hvor det sker. Ja man skulle tro at han havde oddset på uafgjort, eller manglede briller eller at han er aldeles inkompetent som dommer.Ja vi blev presset tilbage de sidste minutter af kampen, og de fik scoret. men havde vi fået det streffespark og scoret havde det ikke betydet så meget. Syntes drenge gjorde en god indsats, dog kunne slutningen være bedre, men sådan er livet.
Hold nu op! Manden erkender 100% fejlen så kom videre i stedet for at insinuer at han har oddset på uafgjort osv.. Det er sgu under lavmål!

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Starbucks skrev:
TrueWolfMidt skrev:

Der var kæmpe straffe..

Hold nu op! Manden erkender 100% fejlen så kom videre i stedet for at insinuer at han har oddset på uafgjort osv.. Det er sgu under lavmål!
Ja undskyld mig, men ved ikke lige hvad der er mest acceptabelt ,at insinuere det jeg nu gør, eller at overse et klart straffespark. Har før hørt om at dommeren går til liniedommeren hvis han er i tvivl, hvis hans udsyn har været spærret eller lignende, det benyttede han sig ikke engang af. Fint som fan at støtte en kvajpande af en dommer, og i stedet lige give mig en sviner. Takker.

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

Nu er Kenn Hansen jo bare komplet latterlig dårlig, som han hele tiden har været. En undskyldning hjælper ikke en dyr. Man behøver altså ikke se den på TV for at sige der var straffe der .

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

TrueWolfMidt skrev:
Ja undskyld mig, men ved ikke lige hvad der er mest acceptabelt ,at insinuere det jeg nu gør, eller at overse et klart straffespark. Har før hørt om at dommeren går til liniedommeren hvis han er i tvivl, hvis hans udsyn har været spærret eller lignende, det benyttede han sig ikke engang af. Fint som fan at støtte en kvajpande af en dommer, og i stedet lige give mig en sviner. Takker.
Hvis du nu læser dommerens kommentar, så siger han jo, at han i situationen står godt placeret og vurderer at Mads selv søger kontakten, men at han efter at have set den igen, godt at se at der er klar straffe.. Det havde fandeme først været et problem, hvis han stadigvæk havde holdt fast i, at der ikke var straffe.. Så selv tak!

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Starbucks skrev:
TrueWolfMidt skrev:
Det havde fandeme først været et problem, hvis han stadigvæk havde holdt fast i, at der ikke var straffe.. quote]

Ja du siger det jo selv.Han holdt fast, at der ikke var straffe. Så ergo har vi et problem med dommerens kompetence, uanset om Mads så måske forsøger at gå tæt, på for at provokere en kontakt, men det gør alle spillere jo, når de bevæger sig i målfeltet. Utroligt at du forsvarer en dommer som bortdømmer vores helte, du skulle vel ikke være den Brøndby fan som opholdt sig på ASA under kampen, for så forstår jeg bedre din holdning. Du lyder jo bestemt ikke som en FCM'er.

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

TrueWolfMidt skrev:
Starbucks skrev:
TrueWolfMidt skrev:
Det havde fandeme først været et problem, hvis han stadigvæk havde holdt fast i, at der ikke var straffe.. quote]

Ja du siger det jo selv.Han holdt fast, at der ikke var straffe. Så ergo har vi et problem med dommerens kompetence, uanset om Mads så måske forsøger at gå tæt, på for at provokere en kontakt, men det gør alle spillere jo, når de bevæger sig i målfeltet. Utroligt at du forsvarer en dommer som bortdømmer vores helte, du skulle vel ikke være den Brøndby fan som opholdt sig på ASA under kampen, for så forstår jeg bedre din holdning. Du lyder jo bestemt ikke som en FCM'er.
Ken Hansen har jo udtalt er der VAR straffe og at han dømte forkert? Manden erkender sin fejl og det tager jeg fandeme hatten af for..

Lad vær med at stille spørgsmålstegn ved hvor vidt jeg er FCM´er eller ej, det hører ingen steder hjemme her..

Midtjylland

Indlæg af Midtjylland »

HEJ VIBORG!!

Ja, grin i bare, men den er god nok: Tilbagebetalingen fejlede intet.

Hej internet-sigøjner-wankers!

Husk nu hele historien. Lad os se hele filmen.
Ses!

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Midtjylland skrev:HEJ VIBORG!!

Ja, grin i bare, men den er god nok: Tilbagebetalingen fejlede intet.

Hej internet-sigøjner-wankers!

Husk nu hele historien. Lad os se hele filmen.
Ses!
Hahaha, hvor er du da en hård banan :roll:

Men smut du da bare forbi Sydsyden med et romerlys næsten gang..

Besvar