Hessel må være manden denne tråd var rettet mod, manden har jo ret.
og igen - så findes der også andre holdninger - også til Hessel selv
"Bo Olesen gjorde under generalforsamlingen opmærksom på, at Steen Hessel i sin tid som bestyrelsesmedlem selv havde været med til træffe en række beslutninger, der havde kostet FC Midtjylland mange penge. Heriblandt fejlinvesteringer ved indkøb af fodboldspillere, involveringen i FCM Racing og FCM Håndbold samt ansættelse af koncerndirektør Søren Bach, der siden har forladt selskabet."
Derudover må han selv have været med til at skabe visionen "den sorte tråd" i 2009 hvor han selv var formand -han sluttede dog også det år, så måske har han ikke været helt enig
Men en vision tager trods alt noget tid at lave http://www.fcm.dk/index.php?ID=219&topID=3
Angående den "sorte tråd" og spillestilen, så referer Hessel vel til den spillestilsændring som blev foretaget vinteren 2010, ihvertfald jeg husker det
Ligemeget hvad Hessel nu har været involveret i tidligere, så syntes jeg det er vigtigt at kunne erkende at man tog fejl og rette op mens tid er. Jeg syntes den blinde tro til den nye spillestil er meget farlig, bekymrende endda.
Og så skal vi passe på med at henvise til Bo Olesen, med ham ved roret var vi konkurs nu. Han kun blive husket som manden der intet gjorde
Hekler og Glen riddersholm har ikke en skid ret, se bare Hessels og Runes seneste udmeldinger.
Det er top 5 eller også må Glen Riddersholm skride væk med "vi er i en proces", det er ikke ungdomsafdelingen han arbejder for mere, der er superligaen, det er sponsorer og tv penge, det er overlevelse.
Glen Riddersholm lever i en anden verden, når han står og sviner fans til, der er ikke kommer til udebanekampe, nu kan Riddersholm også svine den tidligere formand til og den nuværende formand.
Hov, har jeg skrevet noget forkert? I så fald må du lige forklare mig, hvad det er, så det kan blive rettet.
Hehe det var vist bare noget med at du havde skrevet at "den sorte tråd" var 1½ år gammel, men som jeg får ud af det via det link ovenfor, så har den vist været i gang i 3 år så småt