Randers ude - Bus tur for alle!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Xort
Geografisk sted: Herning

Re: Randers ude - Bus tur for alle!

Indlæg af Xort »

Midtjylland skrev:Det er korrekt, at det ikke står direkte, men "Der bliver arrangeret en alternativ bustur til Randers, for de folk som gerne vil have lidt warm-up med i pakken af fodboldoplevelsen." troede jeg egentlig, at der var nok.

Det korte af det lange: Vi skal på pub.
Men at i skal på pub, hvad ændre det på prisen?

Midtjylland

Indlæg af Midtjylland »

Det ændrer selvfølgelig prisen, at vi skal bruge bussen længere. Det er klart, at man skal bruge den længere i det her tilfælde. Han holder jo ikke og venter gratis.

De 150kr er sat efter, hvor mange vi forventede på forhånd og dermed så det kunne køre rundt. Nu er der lidt flere tilmeldte - og det ryger så på vores tifokonto.

Outlaws

Indlæg af Outlaws »

Xort skrev:
Midtjylland skrev:Det er korrekt, at det ikke står direkte, men "Der bliver arrangeret en alternativ bustur til Randers, for de folk som gerne vil have lidt warm-up med i pakken af fodboldoplevelsen." troede jeg egentlig, at der var nok.

Xort, lad nu være med at skrive mere i denne her tråd, når du er for nærig til at få en fed busoplevelse, fællesskab, pub og en masse sjov. Nej tag du og fyld din bil, så det bliver billigt, (prøv se om du ikke lige kan klemme en 5-6 stykker i bilen) og lad os andre smide unødvendige penge ud af vinduet!!

Xort
Geografisk sted: Herning

Indlæg af Xort »

Outlaws skrev:
Xort skrev:

Xort, lad nu være med at skrive mere i denne her tråd, når du er for nærig til at få en fed busoplevelse, fællesskab, pub og en masse sjov. Nej tag du og fyld din bil, så det bliver billigt, (prøv se om du ikke lige kan klemme en 5-6 stykker i bilen) og lad os andre smide unødvendige penge ud af vinduet!!
Rolig nu.. Han ville gerne have respons på tiltaget.. Jeg giver ham respons.. Synes 150 kr er mange penge for en bus.. Men nu har jeg også andre ting at bruge penge på. Sjovt at du ikke kan læse det positive jeg skriver i indlægget. Men god tur.

Besvar