Randers ude - Bus tur for alle!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
NiCUBM

Randers ude - Bus tur for alle!

Indlæg af NiCUBM »

Hej!

På Søndag spiller vi kamp i Randers, en meget vigtig kamp, hvor vi skal forsøge at få gejlet spillerne op, så vi forhåbenligt snart kan få vendt skuden!
Der er absolut INGEN undskyldning for ikke at tage med, for det er NU at spillerne har brug for os.

Sammenholdet skal styrkes, fællesskabet skal vokse!

Det var en lille indledning og teaser til det egentlige indlæg.

Der bliver arrangeret en alternativ bustur til Randers, for de folk som gerne vil have lidt warm-up med i pakken af fodboldoplevelsen.
En warm-up kan være meget vigtig både for fællesskabet, men også for stemningen på tribunen. Her kan vi nemlig gejle hinanden op, så vi kommer i det helt rigtige gear inden vi skal på stadion!

DETTE ER IKKE EN TUR KUN FOR ULTRAS ELLER DE UOFFICIELLE BØLLER (SOM NOGEN NOK VIL KALDE OS ;) ). DETTE ER EN ÅBEN BUSTUR OG ALLE KAN MELDE SIG TIL BARE DU ER FYLDT 16.

Jeg føler selv lidt at vi er ved at komme hen mod det stadie hvor det ''os'' mod ''dem''', og det er helt forkert, når vi burde stå sammen om vores fælles passion.

Så kom ud af busken, og med på Søndag!

Prisen for denne tur er 150,- og er uden billet til stadion.

Tilmelding og mere info sker pr. e-mail: nikolaj_corns@hotmail.com

Pt. er der 31 tilmeldte og der er maksimalt 47 pladser i bussen. Så det er først til mølle!

http://www.youtube.com/watch?v=XRGDYSQ3 ... e=youtu.be

NiCUBM

Re: Randers ude - Bus tur for alle!

Indlæg af NiCUBM »

Giv gerne en respons på hvad folk mener om sådan et tiltag.
Hvis du ikke skal med, så vil jeg egentlig gerne høre hvad for nogle ting der kunne være med til at trække flere folk med til sådanne initiativer.

Fortsat god aften!

NiCUBM

Indlæg af NiCUBM »

Ingen overhovedet? Really? :)

Afgang kl. 11:00. Hjemkomst kl. 19:00. Det er vel begrænset hvad man skal på en Søndag.

Husk nu på at denne her tur kun er blevet lavet fordi at BW ikke har råd til at finansiere bussen :)

Kom nu folkens!

Xort
Geografisk sted: Herning

Indlæg af Xort »

NiCUBM skrev:Giv gerne en respons på hvad folk mener om sådan et tiltag.
Hvis du ikke skal med, så vil jeg egentlig gerne høre hvad for nogle ting der kunne være med til at trække flere folk med til sådanne initiativer.

Fortsat god aften!
Jamen så giver jeg lige min mening.. 150kr for en bus til Randers? Synes det er en temmelig dyr pris set i forhold til at jeg kan sætte mig i bilen og gøre det til 80 kr, og det kan endda splittes med 4. Umiddelbart husker jeg ikke at BW tager noget der ligner den pris (uden billet), måske fordi de ikke vil have nær så stort et overskud?

Udover det, så synes jeg da det er en god ting at i åbner lidt op overfor det gængse publikum, så folk kan se at i ikke kun er en gang ballademagere ;) plus at det kan give nye relationer, og muligvis flere medlemmer til jer.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Nu er der heller ikke så pokkers langt til Randers, så der er sikkert mange, der finder på transporten selv.

Personligt tager jeg bare toget fra Aarhus. Randers er en rimelig overskuelig away for os, der bor her, og jeg går stærkt ud fra, at der er flere, der følger det eksempel, for det bliver vigtigt med opbakning på søndag.

NiCUBM

Indlæg af NiCUBM »

Acebone skrev:Nu er der heller ikke så pokkers langt til Randers, så der er sikkert mange, der finder på transporten selv.

Personligt tager jeg bare toget fra Aarhus. Randers er en rimelig overskuelig away for os, der bor her, og jeg går stærkt ud fra, at der er flere, der følger det eksempel, for det bliver vigtigt med opbakning på søndag.
Er der interesse fra din og nogle andres side at komme på den pub/bodega sammen med os andre inden kampen så? :)

nico5405

Indlæg af nico5405 »

Så er vi 2 der lige har meldt os til turen! Glæder os til at komme ned og bakke op om holdet, trods resultatet og spil! Forhåbenligt vender det snart! :D

NiCUBM

Indlæg af NiCUBM »

nico5405 skrev:Så er vi 2 der lige har meldt os til turen! Glæder os til at komme ned og bakke op om holdet, trods resultatet og spil! Forhåbenligt vender det snart! :D
Til den tur der er annonceret her, eller BW's tur? :)

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

NiCUBM skrev:Er der interesse fra din og nogle andres side at komme på den pub/bodega sammen med os andre inden kampen så? :)
Det er ikke sikkert, jeg kan nå det, men hvor er det i givet fald?

NiCUBM

Indlæg af NiCUBM »

Acebone skrev:
NiCUBM skrev:Er der interesse fra din og nogle andres side at komme på den pub/bodega sammen med os andre inden kampen så? :)
Det er ikke sikkert, jeg kan nå det, men hvor er det i givet fald?
Skriv en PB :)

Midtjylland

Indlæg af Midtjylland »

Xort skrev:

Fortsat god aften!
Jamen så giver jeg lige min mening.. 150kr for en bus til Randers? Synes det er en temmelig dyr pris set i forhold til at jeg kan sætte mig i bilen og gøre det til 80 kr, og det kan endda splittes med 4. Umiddelbart husker jeg ikke at BW tager noget der ligner den pris (uden billet), måske fordi de ikke vil have nær så stort et overskud?

Udover det, så synes jeg da det er en god ting at i åbner lidt op overfor det gængse publikum, så folk kan se at i ikke kun er en gang ballademagere ;) plus at det kan give nye relationer, og muligvis flere medlemmer til jer.
Hvad tror du, at en bus til Randers koster, når vi skal på pub? - Det er prisen, intet mindre. Ingen dækker underskud her. Eller jo, men det er privatpersoner.

Xort
Geografisk sted: Herning

Indlæg af Xort »

Midtjylland skrev:
Xort skrev:

Fortsat god aften!

Hvad tror du, at en bus til Randers koster, når vi skal på pub? - Det er prisen, intet mindre. Ingen dækker underskud her. Eller jo, men det er privatpersoner.
Nu står der jo intet i salgsteksten om at der er andet med i transporten. Jeg konstatere bare at 150 kr en t/r bus til Randers er mange penge.

Midtjylland

Indlæg af Midtjylland »

Det er korrekt, at det ikke står direkte, men "Der bliver arrangeret en alternativ bustur til Randers, for de folk som gerne vil have lidt warm-up med i pakken af fodboldoplevelsen." troede jeg egentlig, at der var nok.

Det korte af det lange: Vi skal på pub.

nico5405

Indlæg af nico5405 »

Hej, hvor mange er meldt til turen? :)

Midtjylland

Indlæg af Midtjylland »

nico5405 skrev:Hej, hvor mange er meldt til turen? :)
40.

Besvar