Jeg kan ikke lade være med at smile lidt af den måde, man i bedste propagandastil, slår regnskabet op på. Forventet underskud? Ja sikke da nogle budgetlæggere i er, når i kunne se fra midten af maj til udgangen juni
Ved starten af året hed det vist 0-15 millioners kr. underskud, så altså en kæmpe afvigelse og endnu en decideret løgnagtig budgetlægning Er den slags ikke kriminelt sådan man kan få buret de ansvarlige inde?
Spændende om banken forbarmer sig over FCM og giver klubben lov til at eksistere? Hvis jeg var ansvarlig rådgiver, ville jeg sgu nok sige nej.
Starbucks skrev:
Husk dog på, at håndbolden i et vis udstræk kan være med til at sikre sponsorere som måske ikke ville have været der hvis det kun var fodbold (Og dette skal IKKE ses som et forsvar af FCM håndbold, da Håndbold IMO skal holdes separat!)
Kan du ikke lige gøre os en tjeneste og dokumentere den påstand, for det lyder da som en hændelse som FCM nok skulle slå stort ud i forsøget på at retfærdiggøre håndbold?
Den kan ikke engang komiske Ali sælge
LÆS hvad jeg skriver for himmelens skyld, tak!
Jeg skriver, at håndbolden KAN være med til, at skaffe sponsorer som MÅSKE IKKE, ville have været der.. Og hvordan kan det være? Tro det eller lad vær, men nogen vælger rent faktisk at investerer i håndbold frem for fodbold, og FCM håndbold blev danske mestre for 2 år siden, hvilket er mere end man kan sige om vores fodboldhold..
Nu fremgår det af årsrapporten, at faldende sponsor indtægter på håndboldsiden er et problem, men det fremgår for MIG at se ikke, hvor stor en del af vores samlede sponsor indtægter der kommer fra henholdsvis fodbold og håndbold..
Ravnen skrev:Jeg har også svært ved at tro på det, når de forventer overskud om et par år. Faktisk er jeg skuffet over FCM, vi har hørt det samme igen og igen.
Jeg tror, FCM og AaB har den samme ansat til at sidde og skrive det. Opskriften er altid den samme: Mindre underskud næste år - overskud om to år.
Acebone skrev:Jeg tror, FCM og AaB har den samme ansat til at sidde og skrive det. Opskriften er altid den samme: Mindre underskud næste år - overskud om to år.
Haha, ja det kunne man godt foranlediges til at tro...
Ravnen skrev:Jeg har også svært ved at tro på det, når de forventer overskud om et par år. Faktisk er jeg skuffet over FCM, vi har hørt det samme igen og igen.
Jeg tror, FCM og AaB har den samme ansat til at sidde og skrive det. Opskriften er altid den samme: Mindre underskud næste år - overskud om to år.
Problemet er vel bare, at vi ikke er der om to år, hvis der ikke sker noget drastisk med økonomien
Men igen - det underskud med den spillertrup - hvordan kan det lade sig gøre?
Sylvester skrev:
Jeg kan ikke lade være med at tænke stakkels Dempo, som nærmest virker til at være blevet lokket i en fælde. Hvad har han fået for sine penge, som vist allesammen er væk nu? Syntes ikke jeg har hørt noget om et akademi i Indien?
Må sige jeg er skuffet, jeg troede der var rimelig styr på sagerne når bestyrelsen er fyldt op med professionelle forretningsfolk. Lidt uldkræmmer-mentalitet kunne ønskes, det her er langt langt værre end jeg frygtede.
Man burde ligge, hver enkelt ansats lønsedler ud til offentlig debat?
Så kan man vurdere om personerne er pengene værd? Jeg er sikker på, at bestyrelsen og nogle af de kræmmere der ellers er ansat, tjener kassen uden at levere nok.
Dette er virkelig skræmmende på alle punkter og hvordan har man kunne lade det stå til i så lang tid?
Der er vel ikke så meget at sige til det, klubben er kørt i sænk pga. inkompetence og nu står Glen tilbage med en trup på 14-15 mand som ikke er våde bag ørerne Af de 14-15 mand er der så også 4-5 krøblinge imellem, men det gør dem desværre ikke billigere
Længe leve en dygtig ledelse, bare vi dog havde haft en af dem!