FC Midtjylland - SønderjyskE

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Sylvester

Re: FC Midtjylland - SønderjyskE

Indlæg af Sylvester »

Cortez skrev:Tror sgu mere vi har et træner-problem. Der er jo absolut INTET der fungerer. Total som at se en flok ynglingespillere løbe rundt.

/Cortez
Klart, men der skal nok være nogle fra Riddersholms kaffeklub som bræger op om skader, dommeren og vejret :roll:

Spillet, viljen og taktikken har fundamentale mangler og bortset fra sejren mod FCN har det været svært at se højdepunkter i et meget svagt efterår :evil: Lad os høre om Riddersholm griber efter halmstrå og mener vi blev snydt af dommeren??? Han får ganske enkelt ikke nok ud af spillerne, så enkelt er det.

Ridderholm og spillerne må selv til lommerne og betale de 1,2 mio. som nederlaget kostede idag.

SorteUlve

Indlæg af SorteUlve »

Som jeg ser det står Steinlein nu med et valg om 1. division eller ny træner.

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

SorteUlve skrev:Som jeg ser det står Steinlein nu med et valg om 1. division eller ny træner.
Hvad med EXIT til Steinlein og Glen i samme pakke? Der skal nye kræfter til!
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Trist.

Utroligt den store forskel der er på spillet i de første kampe og så nu.

4904

Indlæg af 4904 »

FCM Fan nr. 1 skrev:
SorteUlve skrev:Som jeg ser det står Steinlein nu med et valg om 1. division eller ny træner.
Kæft hvor er vi bare et forkælet folkefærd... 2. sejre og vi er tilbage - nu må vi stå sammen istedet for, at være negative...

Bak, Erik, Kibeke, Kolja er alle ude med skader - det er sgu tungt, hvis man skal rammes så hårdt i bagkæden... !

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

FCM Fan nr. 1 skrev:Hvad med EXIT til Steinlein og Glen i samme pakke? Der skal nye kræfter til!
Hvorfor Steinlein?

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

Acebone skrev:
FCM Fan nr. 1 skrev:Hvad med EXIT til Steinlein og Glen i samme pakke? Der skal nye kræfter til!
Hvorfor Steinlein?
Måske fordi Glen og Steinlein er indavl, Steinlein skal presses til det fra ovenaf "ledelsen"

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

4904 skrev:
Kæft hvor er vi bare et forkælet folkefærd... 2. sejre og vi er tilbage - nu må vi stå sammen istedet for, at være negative...

Bak, Erik, Kibeke, Kolja er alle ude med skader - det er sgu tungt, hvis man skal rammes så hårdt i bagkæden... !
Jeg er nysgerrig, hvordan spiller det ind på at resten af holdet ikke kan ramme hinanden over 5 meter og vi absolut ingen målchancer skaber, bortset fra nogle dødbolde? Og hvordan spiller det ind med den manglende vilje og attitude på holdet?

Der skal forandring til.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

FCMReal skrev:Måske fordi Glen og Steinlein er indavl, Steinlein skal presses til det fra ovenaf "ledelsen"
Jeg forstår ikke den sidste del af din sætning.

Men realiteterne for Steinlein var, at han skulle reducere lønbudgettet med noget nær en tredjedel. Det er da ikke hans skyld, at klubben har smidt om sig med penge tidligere.

Hvis det her skal være bare nogenlunde seriøst, må vi diskutere Steinlein for sig og Riddersholm for sig. Det er to helt forskellige sager.

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Jeg synes ikke Steinlein har været særligt synlig i den seneste tid hvor resultaterne mildt sagt har været elendige. Apatisk er vel det rette ord? Steinlein skal tegne klubben udadtil men hvad er indtrykket af FCM lige pt. i den brede offentlighed? Det er svært at se en rød tråd som der ellers er talt så meget om.

Det er rigtig fint at der pt. kommer nye sponsorer til, men jeg synes der mangler fandenivoldskhed, lige fra banen over trænerbænken til ledelsen. Ja vi har været ramt af skader men hvem er så trådt ind og har vist ansvar? Svaret er ingen.

Vi har en Duncan der nu ikke har scoret i 7 kampe, en RYSTENDE usikker bagerste skanse i Lössel og en flok afrikanere der ligner spillere der enten ikke forstår de taktiske oplæg eller pt. mangler selvtilliden til at levere det der kræves.

Glen der går ud i pausen med floskler som "vi skal vinde anden boldene" og "det er en ommer". Der sker derefter en opblomsting i 10-15 minutter hvor kampen kunne være tippet til FCMs fordel, men den manglende selvtillid LYSER ud af spillerne.

TRÆD I KARAKTÉR!

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

FCM Fan nr. 1 skrev:Jeg synes ikke Steinlein har været særligt synlig i den seneste tid hvor resultaterne mildt sagt har været elendige. Apatisk er vel det rette ord? Steinlein skal tegne klubben udadtil men hvad er indtrykket af FCM lige pt. i den brede offentlighed? Det er svært at se en rød tråd som der ellers er talt så meget om.

Det er rigtig fint at der pt. kommer nye sponsorer til, men jeg synes der mangler fandenivoldskhed, lige fra banen over trænerbænken til ledelsen. Ja vi har været ramt af skader men hvem er så trådt ind og har vist ansvar? Svaret er ingen.

Vi har en Duncan der nu ikke har scoret i 7 kampe, en RYSTENDE usikker bagerste skanse i Lössel og en flok afrikanere der ligner spillere der enten ikke forstår de taktiske oplæg eller pt. mangler selvtilliden til at levere det der kræves.

Glen der går ud i pausen med floskler som "vi skal vinde anden boldene" og "det er en ommer". Der sker derefter en opblomsting i 10-15 minutter hvor kampen kunne være tippet til FCMs fordel, men den manglende selvtillid LYSER ud af spillerne.

TRÆD I KARAKTÉR!
Riddersholm står og siger, at holdet mangler ledertyper, men man har en svensker på bænken, der var anfører i Gronningen, en mand de unge kunne læne sig op af, men Riddersholm havde jo heller ikke travlt med at få ham i form i sommers, hvor han var væk fra træningen.

Nej jeg tror ikke mere på Riddersholms evner som leder for et hold.

master1

Indlæg af master1 »

4904 skrev:
FCM Fan nr. 1 skrev:

Enig ! Nu skal vi være der for holdet. Totalt pjat at ønske sig Steinlein væk. Det har intet med ham at gøre, at vi spiller en skidt kamp i dag.

Men som jeg skrev i går, mener jeg stadig, at vi spiller forkert. Havde glædet mig til at se Marco Larsen, men så intet til ham i 1.halvleg. - Ikke at han ikke kæmpede, men man sætter bare ikke vores angribere i spil. - Han kom så mere med i 2.halvleg, med forgæves.

Mener , at vi skal væk fra den spillestil vi lægger for dagen , og tro at vi kan spille "Barca-stil". Det kan vi ikke !

Glenn......hm......ved det ikke......Han skal nok bare have øjnene op for andre ting....

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Det trækker da alvorligt op til en trænerfyring. Den elendige periode vi er inde i må da få en ansvarlig ledelse til at tænke grundigt over tingene.

Vi må jo efterhånden indse at vi ikke har spillerne til at udføre den spillestil vi gerne vil. Kampen idag var næsten lige så ringe som den mod Aab, og det siger ikke så lidt. Vi spiller på samme måde hver gang, og hvad gør man når det ikke fungerer - ja man prøver at ændre, men hvad sker der i FCM. Har lige hørt Riddersholm på TV, og han laver ikke andet end at komme med undskyldninger - mangler spillere - mangler ledertyper osv. Kunne de have gjort en forskel idag ?

Undskyld jeg siger det, men vore tre afrikanere spiller i øjeblikket noget af det ringeste de har gjort i Deres tid i FCM. Men alle spillere virker som om de spiller uden selvtillid. Der mangler meget.

Nu skal vi til Randers - det bliver svært nok - men hvis vi ikke stiller os som en mur og spiller kontraspil, taber vi da også den - det er jo på udebane !!!

Hvad mener i efterhånden om vores målmand. Idag sparker han næsten alt ud af banen. Jeg synes han er en katastrofe, og vi er heldig med at han ikke koster flere mål. Kunne godt tænke mig en rigtig rutineret keeper nu da vi har så mange problemer i forsvaret.

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Det jeg bare vil pointere med mit indlæg er, at der i nuværende situation ikke bør være nogle hellige køer. Hver eneste FCM spiller, træner, leder, FYS, eller andet personale skal spørge sig selv om man i dagligdagen gør det godt nok?

Bliver spillerne af egen fri vilje de 10 minutter ekstra til skudtræning?
Ser Glen modstanderholdet på DVD en ekstra gang?
Mandsopdækker Steinlein nogle af de unge fra Akademiet der lige mangler det sidste opmuntrende telefonopkald inden de bliver smidt ind på den uvante plads?

Jeg så Sviatchenko på tribunen i aften og hans vokal var større end de fleste fans på stadion. Gør fansene det godt nok? Det giver alt sammen stof til eftertanke!

Jeg vil godt trække mit råb om Steinleins EXIT tilbage, det var skrevet i ren frustration, fordi jeg sidder med fornemmelsen af at DET HELE SEJLER.

:roll:

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Det er ikke Glenn's skyld...

- Det er ikke godt nok. Men vi savner nogle af vores lederskikkelser, der desværre ikke er til rådighed i øjeblikket. Dem har vi ikke så mange af. Og når de er væk, og vi mødes af modgang, så stresser det truppen, sagde Riddersholm.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 837206.ece

Hvorfor var Petter så ikke på banen? Var han ikke indkøbt som en kommende styrende midtbanemand..?

Og Albæk og Julle? Skulle de ikke kunne træde i karakter som ledere...?

Jeg var egentligt også lidt rystet under sidste kamp, hvor Glenn udtaler til TV2Sport (?), at han ikke vidste hvem der ville gå ind på banen og tage ansvar..

Hvor er BS? Det er tydeligt det mentale, de slår sig på.

Diskussionen vedr. Steinlein som forsøges opstartet længere oppe, kan til dels retfærdiggøres. Det er ham der har været med til, at tegne klubben og den fremadrettede linje.

Men.... Jeg tror ikke på, at fyringer er vejen frem. Selvom det til tider er fristende. Men hvad er alternativet? Kan der nævnes nogen danske alternativer, eller skal der kigges mod udlandet? Og i så fald hvem?

Spillerne skal træne - træne - træne - træne - træne og begynde at tro på dem selv og deres system. De får smidt i hovedet, at de underpræsterer hele tiden (nuvel, det gør de også).

Op på hesten boys, I har været af den i et stykke tid efterhånden... Men nedrykning, det er ikke et emne. Overhovedet...

Besvar