Transfervinduet sommeren 2012

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Re: Transfervinduet sommeren 2012

Indlæg af Acebone »

Haha, Søren Skriver ville være klasse at få ind!

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Peter Ross skrev:Der bliver testet en forsvarsspiller på tirsdag mod Viborg i Reserveholdsligaen. Et velkendt navn. Mere siger jeg ikke... 8-)
Så kom Herning Folkeblad også med...
http://www.bold.dk/nyt/Ipsa-tilbage-i-FC-Midtjylland

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Spændende. Meget sympatisk person, og en rigtig god fodboldspiller. Hvis han er klar igen, er det da oplagt :D

mnm123

Indlæg af mnm123 »

super med en spiller mere i klubben som ikke er 100 procent..................................................................................

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

En skadesfri Ipsa vil være helt fint til Suppen.

Hvis han er klar, så skriv med ham!

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Acebone skrev:En skadesfri Ipsa vil være helt fint til Suppen.
men han er ikke skades fri endnu efter sin knæ operation

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Acebone skrev:En skadesfri Ipsa vil være helt fint til Suppen.

Enig... Helt enig...

Er han fit for fight igen, er det en klasse gardering.
Og det bør kunne resultere i en længere kontrakt til ham.

Men.... Er alle fit, så er der mange til samme plads pludselig. Bak - Erik - Kibebe - Noah - Kolja - Koch og så måske Ipsa.

Men taget i betragtning, at forsvaret ofte er konstrueret af glas, så er en reel kontrakt til Kristian nok ikke skidt...

Men mest af alt, så er jeg glad for at han er klar igen og at klubben vil give ham mulighed for, at vise sig frem og blive skarp igen...

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

I artiklen står der at han er på vej tilbage efter sin operation.

Dvs vi har en spiller som er på vej tilbage fra en skade som gardering for skader..

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

DenStolteJyde skrev:I artiklen står der at han er på vej tilbage efter sin operation.

Dvs vi har en spiller som er på vej tilbage fra en skade som gardering for skader..
Jeg har en personlig teori omkring det, at vi bringer Ipsa tilbage.. Jeg har intet belæg what so ever for min antagelse, men det er min egen lommefilosofi.. .

Jeg tror gerne, at FCM ville have forlænget med Ipsa selvom han var skadet. Det har jeg før skrevet og argumenteret for herinde.
Jeg tror, at grunden til at der ikke kom en forlængelse på plads var, at Ipsa´s kontrakt var fra de "glade 00´er" hvor der blevet givet nogle store kontrakter. Ipsa ville ikke gå ned i løn og FCM sagde farvel
Jeg tror, at Ipsa har haft mere end svært ved at finde en klub nu hvor han er under genoptræning og jeg tror at Ipsa har indset, at han ikke i hans nuværende situation kommer til at tjene det samme som hans sidste kontrakt.. Jeg tror at FCM har set sit snit til at inviterer Ipsa til Ikast, hjælpe med genoptræningen og derved håbe på, at udarbejde en kontrakt som begge partner kan stå inden for..

Skyd endelig min teori ned :)

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Starbucks skrev:

Jeg tror, at grunden til at der ikke kom en forlængelse på plads var, at Ipsa´s kontrakt var fra de "glade 00´er" hvor der blevet givet nogle store kontrakter. Ipsa ville ikke gå ned i løn og FCM sagde farvel
Jeg tror, at Ipsa har haft mere end svært ved at finde en klub nu hvor han er under genoptræning og jeg tror at Ipsa har indset, at han ikke i hans nuværende situation kommer til at tjene det samme som hans sidste kontrakt.. Jeg tror at FCM har set sit snit til at inviterer Ipsa til Ikast, hjælpe med genoptræningen og derved håbe på, at udarbejde en kontrakt som begge partner kan stå inden for..

Nok ikke helt usansynligt.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Starbucks skrev:
DenStolteJyde skrev:I artiklen står der at han er på vej tilbage efter sin operation.

Jeg har en personlig teori omkring det, at vi bringer Ipsa tilbage.. Jeg har intet belæg what so ever for min antagelse, men det er min egen lommefilosofi.. .

Jeg tror gerne, at FCM ville have forlænget med Ipsa selvom han var skadet. Det har jeg før skrevet og argumenteret for herinde.

Først og fremmest: Ja, vi havde gerne forlænget med Ipsa, men han skulle overgå til at betale fuld skat, så han skulle stige voldsomt i løn, for at opretholde nogenlunde samme udbetaling - der skulle have været interesse udefra, så han fastholdte vist sine krav sådan nogenlunde. Det hele skete dog inden hans skade, så det blev aldrig rigtig aktuelt at forhandle seriøst videre, som jeg har kunnet forstå.

Dernæst er du ikke helt på vildspor, men dog stadig lidt afsporet. Ipsa havde en forhåndsaftale med en klub fra den bedste kroatiske række, hvor han blot skulle træne lidt med, for at bevise, at han stadig kunne spille fodbold - kontrakten var forhandlet på plads, Ipsa havde sågar afvist interesse fra Italien, men så sprang den kroatiske klub fra i sidste øjeblik. Ipsa har derfor i den seneste måned trænet med en 3. divisionsklub i Kroatien, som han også har spillet et par træningskampe for, udelukkende for at holde sig i form. Der skal dog ikke herske tvivl om, at Ipsa på ingen måde vil opnå samme løn som tidligere, hvis vi vælger at skrive med ham, såfremt skaderne fortsat regner ned over forsvaret, så din teori holder stadig vand til et vist punkt :-)

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Ipsa er helt sikkert en god forsvar, men kan virklig ikke se ideen at tilbyde ham en kontakt for at dække ind i et skades ramt forsvar, så står vi bare med en spiller mere som efter de fleste som har haft sådan en skade har tendens at skrabe flere skader sammen. Vi har et skrøbeligt forsvar pt og i mine øjne er det kun at begynde at rydde op i det og få spillere ind som spiller mere kontinuerligt og der fra kommer der også mere stabilitet ind i holdet. Så i mine øjne er det et farvel til Bak og Kolja og Erik når han er klar og kan sælges til fornuftig pris, Kolja og Bak kan vise stor klub hjerte og stoppe deres karriere og gi FCM luft i budgetet så vi kan finde nogle nye og stabile farsvarer, men det sker nok ikke, og nu vil en masse ulve fan sikkert hyle.

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

Peter Ross skrev:
Starbucks skrev:

Først og fremmest: Ja, vi havde gerne forlænget med Ipsa, men han skulle overgå til at betale fuld skat, så han skulle stige voldsomt i løn, for at opretholde nogenlunde samme udbetaling - der skulle have været interesse udefra, så han fastholdte vist sine krav sådan nogenlunde. Det hele skete dog inden hans skade, så det blev aldrig rigtig aktuelt at forhandle seriøst videre, som jeg har kunnet forstå.

Dernæst er du ikke helt på vildspor, men dog stadig lidt afsporet. Ipsa havde en forhåndsaftale med en klub fra den bedste kroatiske række, hvor han blot skulle træne lidt med, for at bevise, at han stadig kunne spille fodbold - kontrakten var forhandlet på plads, Ipsa havde sågar afvist interesse fra Italien, men så sprang den kroatiske klub fra i sidste øjeblik. Ipsa har derfor i den seneste måned trænet med en 3. divisionsklub i Kroatien, som han også har spillet et par træningskampe for, udelukkende for at holde sig i form. Der skal dog ikke herske tvivl om, at Ipsa på ingen måde vil opnå samme løn som tidligere, hvis vi vælger at skrive med ham, såfremt skaderne fortsat regner ned over forsvaret, så din teori holder stadig vand til et vist punkt :-)
Se der har du jo med en dejlig masse insider viden Ross, og det er jo fantastisk :D

Min teori var som skrevet også ren lommefilosofi, men det er da rart at læse, at jeg ikke skød 100km ved siden af :)

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

mnm123 skrev:Ipsa er helt sikkert en god forsvar, men kan virklig ikke se ideen at tilbyde ham en kontakt for at dække ind i et skades ramt forsvar, så står vi bare med en spiller mere som efter de fleste som har haft sådan en skade har tendens at skrabe flere skader sammen. Vi har et skrøbeligt forsvar pt og i mine øjne er det kun at begynde at rydde op i det og få spillere ind som spiller mere kontinuerligt og der fra kommer der også mere stabilitet ind i holdet.
Det er ikke optimalt, men jeg tror, det er svært at finde nogen udefra, der lettere kan gå ind på holdet end Ipsa. Vi må bare bede til, at han ikke bliver skadet igen.
mnm123 skrev:Så i mine øjne er det et farvel til Bak og Kolja og Erik når han er klar og kan sælges til fornuftig pris, Kolja og Bak kan vise stor klub hjerte og stoppe deres karriere og gi FCM luft i budgetet så vi kan finde nogle nye og stabile farsvarer, men det sker nok ikke, og nu vil en masse ulve fan sikkert hyle.
Nej, det sker ikke. Det er ren fantasi. Hvis du havde en kontrakt med en god og stabil løn, ville du så rive den over og stoppe karrieren?

Vi har de spillere, vi har, og vi kan formentlig først erstatte dem ved kontraktudløb. Hvad Sviatchenko angår, så har han brug for at spille over en længere periode, hvis vi skal have forhåbninger om at kunne sælge ham. Men det håber jeg nu heller ikke, vi gør lige med det første, for han er sgu god, når han er i form.

Lige for øjeblikket håber jeg bare, at Noah griber chancen. Det er vel det, der kan redde os ud af problemerne i defensiven.

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

mnm123 skrev: Kolja og Bak kan vise stor klub hjerte og stoppe deres karriere og gi FCM luft i budgetet så vi kan finde nogle nye og stabile farsvarer, men det sker nok ikke, og nu vil en masse ulve fan sikkert hyle.
Hahaha :lol: :lol: :lol:

Det var dagens sjove indslag! Stoppe deres karrierer nu? Under kontrakt?
Uanset hvor meget klubmand Bak eller Kolja er, så er det da ingen der med sin sunde fornuft ville gøre, ja end overveje sådan noget?
Fodbold er deres arbejde, og det er deres livsgrundlag.

Besvar