og det bliver ikke mindre efter 1 point i 5 udekampe
Citat: "hvor Betsafe dog også melder FC Midtjyllands Glen Riddersholm helt op, som den mest fyringstruede til odds 3,00"
http://ekstrabladet.dk/sport/betting/sp ... 815399.ece
Bookmaker tror på mulig Gleen fyring
Re: Bookmaker tror på mulig Gleen fyring
Vi skulle have taget Bordinggard mens tid var. Han passer perfekt ind i vores koncept, og kender mange af spillerne i forvejen.
Der er ingen grund til at fyre Glen.
Men jeg lagde mærke til at det på et tidspunkt blev udtalt at vi vil spille som da vi havde Erik Rasmussen, så er det måske ham der er den oplagte..
Men vi skal nu huske at vi har mistet mange spillere, særlig Jacob Poulsen mangler vi, og Jonas Borring var såmænd også en vigtig spiller, ligesom Albrechtsen. Nu er Kolja så også skadet, og Tim som startede sæsonen flot røg også ud hurtigt. Albæk var ude mod AGF, og hvor længe mon? Det koster altså, vi har ikke ret meget erfaring siddende på bænken. Jeg er sikker på at vi vender stærkt tilbage.
Men jeg lagde mærke til at det på et tidspunkt blev udtalt at vi vil spille som da vi havde Erik Rasmussen, så er det måske ham der er den oplagte..
Men vi skal nu huske at vi har mistet mange spillere, særlig Jacob Poulsen mangler vi, og Jonas Borring var såmænd også en vigtig spiller, ligesom Albrechtsen. Nu er Kolja så også skadet, og Tim som startede sæsonen flot røg også ud hurtigt. Albæk var ude mod AGF, og hvor længe mon? Det koster altså, vi har ikke ret meget erfaring siddende på bænken. Jeg er sikker på at vi vender stærkt tilbage.
Jeg kan ikke se, hvorfor at Glen skulle være årsagen til klubbens øjeblikkelige nedtur. De midler han har til rådighed er virkelig ikke imponerende, og her mener jeg ikke start-11'eren, som jeg synes ser stærk ud. Det er tydeligt at truppens bredde er det helt store minus. Vi har mange gange set holdet spille flot fodbold i den første time, for derefter at smide det hele på gulvet.
Jeg ved godt at klubbens økonomi ikke er til at have de højtlønnede spillere siddende på bænken (Borring, Albrechtsen osv.), men jeg synes simpelthen at det er noget være lort at man gang på gang satser på akademiets talenter fra hylde 2, hvor de største bliver sendt til udlandet før vi når at se dem i spil for førsteholdet. Jeg forstår ikke, hvorfor man vælger at sælge Morten Knudsen til Inter for sølle 5 mio, hvis det er en spiller, som man mener er Viktor Fischer om igen. Hvorfor vælger man ikke at rive ham op på førsteholdet, og langsomt få spillet ham ind. Hvis potentialet er så højt, så burde han kunne sælges for et langt højere beløb i fremtiden. Hvis han er så god, hvorfor så ikke udnytte det i bredden, for jeg synes ærligtalt ikke at Marco Larsen og Mads Pedersen har overbevist mig om, at det er nogen god idé at smide dem ind til sidst i kampene. Det irriterer mig at vi ikke får det bedste fra akademiet at se, når det nu er det klubben satser så stort på. Jeg savner virkelig at Steinlein, og Ørgaard skal heller ikke gå fri, tager nogle chancer med talenterne og takker nej til millionbeløbene fra storklubberne. De talenter vi har tjent stort på, har været dem der har vist noget for førsteholdet.
Det store spørgsmål er så, om Fischer og Knudsen begge har presset på for at skifte til udlandet. Det vil ærgre mig, men ikke overraske mig. Måske man skal gå mere op i at fortælle dem, hvor gode superligaspillere de kan blive, fremfor at hype dem som den nye Laudrup eller Eriksen, så de ikke får så store stjernenykker.
Man kan sagtens sige at min indlæg bare er ren tuderi over at vores talenter ikke markerer sig som de store superligaprofiler, når de gør det i klubber som Aab og OB, men det har jeg sgu også lov til at tude over, når klubbens strategi er at være de bedste til talentudvikling i Danmark, for det er vi i hvert fald ikke i øjeblikket.
Jeg ved godt at klubbens økonomi ikke er til at have de højtlønnede spillere siddende på bænken (Borring, Albrechtsen osv.), men jeg synes simpelthen at det er noget være lort at man gang på gang satser på akademiets talenter fra hylde 2, hvor de største bliver sendt til udlandet før vi når at se dem i spil for førsteholdet. Jeg forstår ikke, hvorfor man vælger at sælge Morten Knudsen til Inter for sølle 5 mio, hvis det er en spiller, som man mener er Viktor Fischer om igen. Hvorfor vælger man ikke at rive ham op på førsteholdet, og langsomt få spillet ham ind. Hvis potentialet er så højt, så burde han kunne sælges for et langt højere beløb i fremtiden. Hvis han er så god, hvorfor så ikke udnytte det i bredden, for jeg synes ærligtalt ikke at Marco Larsen og Mads Pedersen har overbevist mig om, at det er nogen god idé at smide dem ind til sidst i kampene. Det irriterer mig at vi ikke får det bedste fra akademiet at se, når det nu er det klubben satser så stort på. Jeg savner virkelig at Steinlein, og Ørgaard skal heller ikke gå fri, tager nogle chancer med talenterne og takker nej til millionbeløbene fra storklubberne. De talenter vi har tjent stort på, har været dem der har vist noget for førsteholdet.
Det store spørgsmål er så, om Fischer og Knudsen begge har presset på for at skifte til udlandet. Det vil ærgre mig, men ikke overraske mig. Måske man skal gå mere op i at fortælle dem, hvor gode superligaspillere de kan blive, fremfor at hype dem som den nye Laudrup eller Eriksen, så de ikke får så store stjernenykker.
Man kan sagtens sige at min indlæg bare er ren tuderi over at vores talenter ikke markerer sig som de store superligaprofiler, når de gør det i klubber som Aab og OB, men det har jeg sgu også lov til at tude over, når klubbens strategi er at være de bedste til talentudvikling i Danmark, for det er vi i hvert fald ikke i øjeblikket.
FrejPrahl skrev:Vi skulle have taget Bordinggard mens tid var. Han passer perfekt ind i vores koncept, og kender mange af spillerne i forvejen.
Bordinggaard fuckede det total op med en udemærket dansk U21 landshold...
Og han har da ikke just vist i Silkeborg, at han ikke skulle være andet end en taber træner...
Løssl kender ham ihvertifald
I min verden kunne vi ligeså ansætte Auri som Bordingaard - der er stabilitet i resultaterne
Det hænger sådan sammen, at "talenterne" fra akademiet, der kommer til udlandet, endnu ikke er blevet tilbudt fuldtidskontrakt, når de ryger afsted. - Normen er, at den tilbydes de ca 1 1/2 før de bliver senior.Vandsø skrev:Jeg kan ikke se, hvorfor at Glen skulle være årsagen til klubbens øjeblikkelige nedtur. De midler han har til rådighed er virkelig ikke imponerende, og her mener jeg ikke start-11'eren, som jeg synes ser stærk ud. Det er tydeligt at truppens bredde er det helt store minus. Vi har mange gange set holdet spille flot fodbold i den første time, for derefter at smide det hele på gulvet.
Inden da , er de, rådgiver og forældre blevet kontaktet af udenlandske klubber, og der er ikke noget at sige til, at drengene gerne vil udleve deres drømme, og tager imod tilbuddene fra klubben.
Derfor kan ledelsen i FCM intet gøre. De VED, at så længe tilbuddene er der fra udlandet, skriver "talenterne" ikke fuld tid med FCM. - Logisk nok !!
Så kan FCM lige godt sælge, mens der kan tjenes lidt penge. Husk, inden der er skrevet under på senior-kontrakten , kan talenter, der har andre tilbud ( udland + langt bedre løn ) selv vælge.......og FCM ved, at de takker nej til deres tilbud, om en dårligere kontrakt.....