Agf - Fcm
Re: Agf - Fcm
Jeg synes det er meget svært at være fan ad FCM i øjeblikket. Der er alt for lidt at glæde sig over og alt sejler. Suuuuuuuuuuk!
/Cortez
/Cortez
Og vi hugger dem så i resten af DanmarkNoe skrev:OT: Væsentlig bedre end FCNs, som vel aldrig nogensinde har skabt et talent selv. De hugger samtlige spillere i Lyngby.Leeds skrev: Hvor godt er akademiet egentlig, når der sammenlignes med f.eks. FCN og Aab????
Ja, men vi forsøger i det mindste at udruge dem selv. Om det så lykkes, er en anden diskussion. Pointen er, at folk fejlagtigt tror at FCN er en talentfabrik. Det er de på ingen måde. Men lad nu det ligge. Jeg vil gøre plads for Riddersholm-raus-folkene. Jeg vil nødig stå i vejen for FCMReals guldkorn. Det bliver spændende at læse, hvad han har på hjerte.Sylvester skrev:Og vi hugger dem så i resten af DanmarkNoe skrev:OT: Væsentlig bedre end FCNs, som vel aldrig nogensinde har skabt et talent selv. De hugger samtlige spillere i Lyngby.Leeds skrev: Hvor godt er akademiet egentlig, når der sammenlignes med f.eks. FCN og Aab????
Hæ hæ..... Good one...Noe skrev:[ Jeg vil gøre plads for Riddersholm-raus-folkene. Jeg vil nødig stå i vejen for FCMReals guldkorn. Det bliver spændende at læse, hvad han har på hjerte.
Og så vil jeg gøre plads til skyklapperne, der ikke kan se at noget er rivende galt. velkommen tilPH1978 skrev:Hæ hæ..... Good one...Noe skrev:[ Jeg vil gøre plads for Riddersholm-raus-folkene. Jeg vil nødig stå i vejen for FCMReals guldkorn. Det bliver spændende at læse, hvad han har på hjerte.
"....og så skal vi selvfølgelig lære af de fejl, vi begår", citat Riddersholm i TV2Sport efter kampen. Hvor har jeg hørt den før?
Vores læringskurve er fandeme for flad!
/Cortez
/Cortez
Vil starte med det positive, og det er Danny olsen, tildels Anderson og argentineren.
AGF nr. 2 mål udstiller Bak og Erik som et af superligaen ringeste midterforsvar, at Erik S. skulle være på hitlisten blandt cpl topklubber, det kan vist kun være fortid.
For første gang ser man en ramt Riddersholm, det ser man på ansigtet af ham.
Kritikken af ham må gå på at han ikke vil erkende, at et spilsystem ikke er nok. Duncan ligger for sig selv i angrebet, det er fandme nemt for modstanderne at læse Riddersholms taktik.
Han formår ikke taktiske ændring i en kamp eller forud for en kamp.
Han må erkende at det er på tide til ændring i midtforsvaret. Izunna ligner en skygge af sig selv.
Farcen om Kristian Baks skader forsætter uendeligt.
Riddersholms stædighed kan fører til hans eget fald, et nederlag mod Brøndby, så må stolen begynde at brænde under ham.
AGF nr. 2 mål udstiller Bak og Erik som et af superligaen ringeste midterforsvar, at Erik S. skulle være på hitlisten blandt cpl topklubber, det kan vist kun være fortid.
For første gang ser man en ramt Riddersholm, det ser man på ansigtet af ham.
Kritikken af ham må gå på at han ikke vil erkende, at et spilsystem ikke er nok. Duncan ligger for sig selv i angrebet, det er fandme nemt for modstanderne at læse Riddersholms taktik.
Han formår ikke taktiske ændring i en kamp eller forud for en kamp.
Han må erkende at det er på tide til ændring i midtforsvaret. Izunna ligner en skygge af sig selv.
Farcen om Kristian Baks skader forsætter uendeligt.
Riddersholms stædighed kan fører til hans eget fald, et nederlag mod Brøndby, så må stolen begynde at brænde under ham.
Senest rettet af FCMReal 17. sep 2012, 21:18, rettet i alt 2 gange.
Hvad med selv at byde ind i stedet for bare at få en fornærmet attitude på?Noe skrev: Jeg vil gøre plads for Riddersholm-raus-folkene. Jeg vil nødig stå i vejen for FCMReals guldkorn. Det bliver spændende at læse, hvad han har på hjerte.
Spillet er en katastrofe, vi skaber intet, forsvarer leger cirkus, viljen er der ikke, fejlene hober sig op og bredden er skandaløs ringe. Syntes ikke der er så meget at juble over
Jeg kan ikke se der er andet for end at Steinlein går ud og finder et par offensive, transferfrie spillere med mere kvalitet end Macro, Mads Pedersen, Johannes Madsen og co. og det kan kun gå for langsomt. Med den flok glasben vi har i truppen, kan vi ikke forvente at kunne disponere over en skadesfri trup ret mange gange i denne sæson.
Ellers tror jeg vi må kigge nedad, selv om jeg stadig mener at holdet er for godt til det. Det mangler de dog at bevise
Vi mangler en angriber og en wing.
Sylvester skrev:Hvad med selv at byde ind i stedet for bare at få en fornærmet attitude på?Noe skrev: Jeg vil gøre plads for Riddersholm-raus-folkene. Jeg vil nødig stå i vejen for FCMReals guldkorn. Det bliver spændende at læse, hvad han har på hjerte.
Spillet er en katastrofe, vi skaber intet, forsvarer leger cirkus, viljen er der ikke, fejlene hober sig op og bredden er skandaløs ringe. Syntes ikke der er så meget at juble over![]()
Jeg kan ikke se der er andet for end at Steinlein går ud og finder et par offensive, transferfrie spillere med mere kvalitet end Macro, Mads Pedersen, Johannes Madsen og co. og det kan kun gå for langsomt. Med den flok glasben vi har i truppen, kan vi ikke forvente at kunne disponere over en skadesfri trup ret mange gange i denne sæson.
Ellers tror jeg vi må kigge nedad, selv om jeg stadig mener at holdet er for godt til det. Det mangler de dog at bevise![]()
Vi mangler en angriber og en wing.
Du er helt forkert på den, det er midtforsvaret den er helt galt med, hvad hjælper det at købe en angriber, når målene rasler ind i den anden ende. Bak og Erik burde sidde på bænken p.t.
Ja det ser ud til at Riddersholm ikke har lært en pind endnu !!Cortez skrev:"....og så skal vi selvfølgelig lære af de fejl, vi begår", citat Riddersholm i TV2Sport efter kampen. Hvor har jeg hørt den før?
/Cortez
Har vi haft 14 dages pause - det så unægteligt ud som om vi havde spillet mange kampe og var dødtrætte. Fra start halter vi efter i Deres komb. og det giver det første mål.
Hvad laver BS egentlig i klubben for vi mangler da en der kan få renset spillernes hoveder. Der er godt nok et stykke arbejde foran os på mange områder.
Forsvaret virker stadig ikke. Vi har ingen styrmand/spilfordeler, og vi har ikke nogen bred trup i det hele taget. Som nogen skriver hvor er vores talenter. OK vi lejer dem jo ud eller sælger dem. Det kunne være rart om vi havde en type som Cornelius blandt vore talenter.
Nu venter der da nogle meget vigtige opgør hvis vi ikke skal ryge helt til bunds. Det kunne sgu være rart om vi kunne score 3-4 mål bare en gang imellem. Det er efterhånden længe siden, og det ser ud til at være nødvendigt for at vinde kampe.
Jeg må sige at en træner som Peter Sørensen, selvom han er defensivt indstillet, formår at få en defensiv op at stå - kunne vi ikke også prøve på det. Men når man hører Riddersholm udtale at man ikke har særlig fokus på forsvaret forstår man jo godt det går som det går. Og så må det også være svært at spille foran en målmand som Løssl. For satan hvor er han arrogant og nonchalant. Man ved sgu da aldrig hvor man har ham. Ny rutineret målmand nu.
Hold kæft hvor kunne jeg blive ved, men orker det bare ikke.
Hvad laver BS egentlig i klubben for vi mangler da en der kan få renset spillernes hoveder. Der er godt nok et stykke arbejde foran os på mange områder.
Forsvaret virker stadig ikke. Vi har ingen styrmand/spilfordeler, og vi har ikke nogen bred trup i det hele taget. Som nogen skriver hvor er vores talenter. OK vi lejer dem jo ud eller sælger dem. Det kunne være rart om vi havde en type som Cornelius blandt vore talenter.
Nu venter der da nogle meget vigtige opgør hvis vi ikke skal ryge helt til bunds. Det kunne sgu være rart om vi kunne score 3-4 mål bare en gang imellem. Det er efterhånden længe siden, og det ser ud til at være nødvendigt for at vinde kampe.
Jeg må sige at en træner som Peter Sørensen, selvom han er defensivt indstillet, formår at få en defensiv op at stå - kunne vi ikke også prøve på det. Men når man hører Riddersholm udtale at man ikke har særlig fokus på forsvaret forstår man jo godt det går som det går. Og så må det også være svært at spille foran en målmand som Løssl. For satan hvor er han arrogant og nonchalant. Man ved sgu da aldrig hvor man har ham. Ny rutineret målmand nu.
Posen trænger til at blive rystet, f.eks. 4-4-2 eller/og statuere et eksempel eller to, dem der står først er Bak, Erik og Løssl deres spil gør resten af holdet nervøs, ja man ved aldrig hvad der sker når de har bolden + Izunna trænger til en røffel, og de to andre afrikaner, ja de laver individuelle perler, men de varmer også bolden alt for meget.tatoo skrev:Har vi haft 14 dages pause - det så unægteligt ud som om vi havde spillet mange kampe og var dødtrætte. Fra start halter vi efter i Deres komb. og det giver det første mål.
En dårlig kamp, vores spil hænger ikke sammen, og jeg synes særligt at vi tabte kampen om midtbanen.
Duncan, han mangler godt nok at bevise noget, han må da snart være i form igen.
Men vi er trods alt kun 4 point efter FCN på 3. pladsen, der er ingen grund til at gå i selvsving endnu, det er ikke noget nyt at vi taber på udebane.
Duncan, han mangler godt nok at bevise noget, han må da snart være i form igen.
Men vi er trods alt kun 4 point efter FCN på 3. pladsen, der er ingen grund til at gå i selvsving endnu, det er ikke noget nyt at vi taber på udebane.
Det ser ikke godt ud! Jeg elsker Glen som cheftræner, men er bange for at hvis han ikke snart er innovativ i hans ledelse så hedder det farvel Glen.
Jeg er bare skuffet.
Jeg er bare skuffet.
Jeg elsker også Glenn - men hvad skulle det hjælpe, at fyre Glenn ?Lauth skrev:Det ser ikke godt ud! Jeg elsker Glen som cheftræner, men er bange for at hvis han ikke snart er innovativ i hans ledelse så hedder det farvel Glen.
Jeg er bare skuffet.
Bak bliver næppe bedre af den grund - og ligner vel efterhånden en signing der er på niveau med Peter Madsen ....
Men problemet er bredden - og det hjælper en anden træner jo næppe på....
Glenn er vores træner i medgang og modgang!!!