Agf - Fcm

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
PH1978

Re: Agf - Fcm

Indlæg af PH1978 »

Kongemål af Danny-Boy... :o Fedt, at han tør prøve loopet når holdet er bagud :D

Kan det passe, at Duncan virker til at trække sig lidt i udfordringerne...??

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Ahh, lækkert... Kolja står netop og siger på TV2Sport, at han nu er smertefri efter at have været ved heksedoktor :)

Men prognosen er åbenbart fortsat uændret

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Badcompany skrev:Jeg synes dog stadig at Hassan og Igboun prøver at finde hinanden for meget - end at søge andre medspillere. Ved ikke om det kun er mig.
Ca. så uenig som man kan være, uden de to er der ikke noget FCM-hold tilbage. At de søger hinanden meget, hænger naturligt sammen med at de altid er 2 af vores 3 forreste spillere og at Duncan har enormt svært ved at tage aktiv del i spillet.

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Jamen da, 2 skader igen på vej og selvfølgelig er en af dem Bak. Det lyder da som noget vi har hørt før :evil:

Og desværre er bænken papirtynd, vi har intet at skifte ind. Håber man skifter Noah ind frem for Kibebe, for han har da godt nok været nooget at en vittighed..

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Blot Bak...

Kontinuitet min bare røv :evil:

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

Det var sørme tæt på selvmål! Mon ikke Bak skylder Lössl en lille sodavand efter kampen, så frem ingen af de to laver flere hjerneblødninger ;)

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Pyha Duncan ser færdig ud, han formår ikke at holde i bolden overhovedet.

Problemet er bare at vi intet har at skifte ud med. Med Jude væk og en kronisk skadet Janssen, så er der jo intet at komme med. Det er uholdtbart at en Duncan på 75% er bedre end hvad vi ellers har på bænken :cry:

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Det lugter i den grad af AGF scoring! Ik fordi de har så mange chancer men sys FCM tendensen med trætte ben og halvskadede spillere skinner igennem.. Specielt med tanke på AGF bænken med Martin J og Graulund.. Håber jeg tager fejl men ville i den grad blive overrasket hvis ikke vi smider den her som vi plejer!!

Pessimisten Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Danny vil ud, Bak vil ud, Duncan vil ud.

Jamen great, godt vi kan erstatte dem med kapaciteter som Marco Larsen, ? og Noah :D

Vi skal være lykkelige for 1-1

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

Det er altså godt lobbet ind.. :/

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Suk.

Vi skal vist til at revidere målsætningen og kigge nedad, vi har simpelthen ikke holdet eller bredden til at spille med i toppen :(

Profilerne underpræsterer og ifølge Peter Ross kan vi ikke forvente andet, og bredden er jo vanvittig tynd. En 19årig offensiv spiller på bænken er alt man har at skyde med fremad, hvad sker der lige for det?

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Mike80 skrev:Det lugter i den grad af AGF scoring! Ik fordi de har så mange chancer men sys FCM tendensen med trætte ben og halvskadede spillere skinner igennem.. Specielt med tanke på AGF bænken med Martin J og Graulund.. Håber jeg tager fejl men ville i den grad blive overrasket hvis ikke vi smider den her som vi plejer!!

Pessimisten Mike

My bad!! Jeg mener self. Realisten Mike

14 dages pause tre spillere ud med skade?!! Det ser man sku da ikke andre steder.. Meen hvorfor er man ikke overrasket?!
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Leeds

Indlæg af Leeds »

2-1. Set det hele før.
Meget spil, men ingen chancer. Et spørgsmål jeg helst ikke ville stille, men er det rigtige spilkoncept og er Riddersholm den rigtige træner?
Hvor godt er akademiet egentlig, når der sammenlignes med f.eks. FCN og Aab????

Noe

Indlæg af Noe »

Leeds skrev: Hvor godt er akademiet egentlig, når der sammenlignes med f.eks. FCN og Aab????
OT: Væsentlig bedre end FCNs, som vel aldrig nogensinde har skabt et talent selv. De hugger samtlige spillere i Lyngby.

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Leeds skrev:
Hvor godt er akademiet egentlig, når der sammenlignes med f.eks. FCN og Aab????
Pas på, der er nogle der går fuldstændigt i selvsving hvis du vover at kritisere akademiet.

Men fakta er bare, at vi ikke har set nogen brage igennem derfra siden Rilwan, for jeg-ved-ikke-hvor-lang-tid-siden og vi kan ganske ikke holde til vi ikke får mere kvalitet op nedefra.

Konceptet fungerer ikke, vi skaber nærmest intet og taber alt for nemt modet. Det er utroligt skuffende, men vi skal jo nok se nogle forsvare sig med at Albæk jo var skadet den her gang og man må forberede sig på et frontaltangreb hvis man kritiserer Riddersholm :roll:

Besvar