Agf - Fcm
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Agf - Fcm
Skal vi ikke samle en ordentlig flok i Århus på mandag og give den gas og håbe på 3 hårdt tiltrængte point.
Forza Fcm.
Forza Fcm.
Re: Agf - Fcm
Afspadserer så jeg kan nå med.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Så er det i dag, at de point vi tabte hjemme mod Silkeborg, skal hentes ind igen
Det bliver spændende, jeg har en god fornemmelse, som Lössl siger i nedenstående link, så ligger AGF umiddelbart godt til os.
Link: http://www.bold.dk/nyt/Loessl-AGF-ligger-godt-til-os
Det bliver spændende, jeg har en god fornemmelse, som Lössl siger i nedenstående link, så ligger AGF umiddelbart godt til os.
Link: http://www.bold.dk/nyt/Loessl-AGF-ligger-godt-til-os
I dag? Mener du ikke på mandag?Ravnen skrev:Så er det i dag, at de point vi tabte hjemme mod Silkeborg, skal hentes ind igen
Velkommen i Ålborg hallen Ravn.N3igaard skrev:I dag? Mener du ikke på mandag?Ravnen skrev:Så er det i dag, at de point vi tabte hjemme mod Silkeborg, skal hentes ind igen
Nå men når nu vi er færdige med at lave sjov med Ravnen og datoen.
Så kan jeg se på EB.dk at Kolja skal forventes ude i en længere periode på fra 4 uger til ubestemt tid. Så er spørgsmålet om det er en ulempe, da Villafane´nok har bidt sig fast på den bak, når Kolja er tilbage. Ligeledes er Albæk ude med rygproblemer, kan Bak mon spille en hel kamp. Spørgsmål er der nok af, det positive er at vores Hollænder igen træner, lad os håbe lysken holder.
Håber holdet har fået bearbejdet spillestilen, så vi igen finder de gode takter frem, fra de første minutter af sæsonens første kampe. Vi ses på bussen. Go kamp.
Så kan jeg se på EB.dk at Kolja skal forventes ude i en længere periode på fra 4 uger til ubestemt tid. Så er spørgsmålet om det er en ulempe, da Villafane´nok har bidt sig fast på den bak, når Kolja er tilbage. Ligeledes er Albæk ude med rygproblemer, kan Bak mon spille en hel kamp. Spørgsmål er der nok af, det positive er at vores Hollænder igen træner, lad os håbe lysken holder.
Håber holdet har fået bearbejdet spillestilen, så vi igen finder de gode takter frem, fra de første minutter af sæsonens første kampe. Vi ses på bussen. Go kamp.
Hehe, bliv endelig ved, jeg morer mig
Det er en svækkelse at vi mangler Kolja, selvfølgelig er det, det rammer os på bredden.
Det bliver en neglebidder i morgen...
Det er en svækkelse at vi mangler Kolja, selvfølgelig er det, det rammer os på bredden.
Det bliver en neglebidder i morgen...
Det er ufatteligt, at de skader bare ikke vil stoppe. Vi overlever nok at mangle Kolja i nogle kampe, men det er da værre, at Albæk nu er væk fra morgendagens kamp.
Det er altså en kamp, der er rigtig vigtig, hvis vi skal undgå at hænge fast i den nederste del af tabellen. Så er 3 point altså kravet, men jeg er ikke alt for optimistisk. Lad os håbe, at vi har brugt landsholdspausen til at få Duncan og Petter i form. De skal snart til at vise noget, og kampen mod AGF vil være en glimrende mulighed for at stemple ind i turneringen.
Det er altså en kamp, der er rigtig vigtig, hvis vi skal undgå at hænge fast i den nederste del af tabellen. Så er 3 point altså kravet, men jeg er ikke alt for optimistisk. Lad os håbe, at vi har brugt landsholdspausen til at få Duncan og Petter i form. De skal snart til at vise noget, og kampen mod AGF vil være en glimrende mulighed for at stemple ind i turneringen.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Håber vi i aften kommer til at se et hold, der efterhånden har fundet hinanden igen. Derudover vil det være rart at se, at folk er løbevillige for hinanden og vil løbe de ekstra meter, det sommetider kræver for at få fat på anden boldene. Hvor ville det pynte på tabellen hvis vi vandt, samt styrke selvtilliden enormt. Vi har vundet før og burde kunne gøre det igen, GLEMMER ALDRIG sidst vi spillede i Aarhus.
May the force be with us.
Forza Fcm.
May the force be with us.
Forza Fcm.
Øv at Hassan ikke laver en kongekasse der
Men hvad sker der lige for forsvaret, de lader sig jo rundbarbere og syntes allerede flere ser modløse ud
Løber Sviatchenko rundt med et skjult benbrud, syntes ikke jeg nogensinde har set ham så langsom som i dette efterår???
Så meget for Riddersholms forklaring om stabiliteten i forsvaret
Det er vist Hassan og Sylvester der skal vinde det for os, resten ser ud til at have beredt sig på en rolle som boldflyttere og alibispillere.
Men hvad sker der lige for forsvaret, de lader sig jo rundbarbere og syntes allerede flere ser modløse ud
Så meget for Riddersholms forklaring om stabiliteten i forsvaret
Det er vist Hassan og Sylvester der skal vinde det for os, resten ser ud til at have beredt sig på en rolle som boldflyttere og alibispillere.
NØJ en drømmekasse af Danny
Og Duncan med en assist, kom så med en kasse!!
Men forsvaret klovner stadig rundt, tror vi skal score mindst 2 mere hvis vi skal vinde den her.
Og Duncan med en assist, kom så med en kasse!!
Men forsvaret klovner stadig rundt, tror vi skal score mindst 2 mere hvis vi skal vinde den her.
Ja det er kedeligt, at se 3 mand ikke færdiggøre deres løb med mand ved 1-0 målet...Sylvester skrev:
Eller Sly sløse bolden væk i højre side, mens Rilwan ikke gider markere sin mand i anden side.Starbucks skrev:Ja det er kedeligt, at se 3 mand ikke færdiggøre deres løb med mand ved 1-0 målet...Sylvester skrev:
De er nærmest farlige i hvert angreb og det er utroligt så meget mand/mand uden opbakning vi kommer til at spille, vi et slet ikke noget kollektiv. Det kan ikke blive ved med at gå godt
-
Badcompany
Jeg synes dog stadig at Hassan og Igboun prøver at finde hinanden for meget - end at søge andre medspillere. Ved ikke om det kun er mig.