Fcm - Esbjerg
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Fcm - Esbjerg
Skal vi ikke støtte op omkring vores hold og synge 3 point ind på kontoen på Søndag. Vi og drengene trænger i den grad til en sejr, for at få selvtilliden igen, og troen på egne evner tilbage, for derefter at komme på rette spor igen.
Re: Fcm - Esbjerg
Vi har i den grad kniven på struben - vi skal simpelthen have de 3 point mod Esbjerg, hvis ikke ord som krise og trænerfyring skal være overskrifterne i landsholdspausen.
Jeg tror på det. EfB har været dårligt kørende, og på trods af det skuffende resultat mod SIF, så var vi bestemt i fremgang, hvilket blev yderligere understreget mod Young Boys i går. Heldigvis for os, har EfB også været ude i en midtugekamp, hvor de endda endte i forlænget spilletid mod Viborg i pokalen. Desuden har de lige afhændet Mikkel Vendelboe, og erstatningen kan ikke forventes at være spillet ind endnu.
Fra vores egen lejr frygter jeg lidt det internationale transfervindue, som smækker i i aften. Jeg vil være glad, hvis Sly, Hassan og Izu stadig er FCM-spillere kl. 0.01 i nat.
Jeg tror på det. EfB har været dårligt kørende, og på trods af det skuffende resultat mod SIF, så var vi bestemt i fremgang, hvilket blev yderligere understreget mod Young Boys i går. Heldigvis for os, har EfB også været ude i en midtugekamp, hvor de endda endte i forlænget spilletid mod Viborg i pokalen. Desuden har de lige afhændet Mikkel Vendelboe, og erstatningen kan ikke forventes at være spillet ind endnu.
Fra vores egen lejr frygter jeg lidt det internationale transfervindue, som smækker i i aften. Jeg vil være glad, hvis Sly, Hassan og Izu stadig er FCM-spillere kl. 0.01 i nat.
Vores flotte 2-0 sejr på udebane over Young Boys er meget lovende, og jeg har klar tro på at vi kan tage det med os. Så vi skal vinde en klar sejr over Esbjerg, og det kan vi også.
Jeg synes dog det er tankevækkende at vi holder nullet, i en kamp hvor Bak ikke er på holdet..
Jeg synes dog det er tankevækkende at vi holder nullet, i en kamp hvor Bak ikke er på holdet..
Kent skrev:Vi har i den grad kniven på struben - vi skal simpelthen have de 3 point mod Esbjerg, hvis ikke ord som krise og trænerfyring skal være overskrifterne i landsholdspausen.
hmmmm er det ikke først mandag kl. 23.59.59 den smækker, det står der i tipsbladet.
Det er i nat det internationale smækker i, altså det vil sige i de store ligaer. I Danmark lukker den først mandag natFCMReal skrev:Kent skrev:Vi har i den grad kniven på struben - vi skal simpelthen have de 3 point mod Esbjerg, hvis ikke ord som krise og trænerfyring skal være overskrifterne i landsholdspausen.
hmmmm er det ikke først mandag kl. 23.59.59 den smækker, det står der i tipsbladet.
De fleste lande i europa smækker deres vindue i aften, men nogle lande fx DK og Frankrig har flere dage at løbe på - DK vist nok fordi det ikke kan lukke på søndag, som det efter planen eller skulle i år, hvorfor det får en dag ekstra.FCMReal skrev:Kent skrev:Vi har i den grad kniven på struben - vi skal simpelthen have de 3 point mod Esbjerg, hvis ikke ord som krise og trænerfyring skal være overskrifterne i landsholdspausen.
Kom så, folkens! De sidste par kampe har der været skuffende få på lægterne, men efter den flotte kamp i Bern, må man kunne forvente en del flere til kampen på søndag.
Det er en uhyre vigtig kamp, og kampe mod Esbjerg plejer altid at være intense. Alle mand på stadion; der er ingen undskyldning for at blive væk!
Fuld gas - hader Esbjerg!
Det er en uhyre vigtig kamp, og kampe mod Esbjerg plejer altid at være intense. Alle mand på stadion; der er ingen undskyldning for at blive væk!
Fuld gas - hader Esbjerg!
hvilken kanal kommer kampen på ?
Ikke nogen ser det ud til?? Det kan da ikke passe??SteffenO skrev:hvilken kanal kommer kampen på ?
Er der nogen med et livestream til kampen?
SorteUlve skrev:Er der nogen med et livestream til kampen?
Nu ved jeg det..
Canal8 viser kampen;-)
Er jeg klar over, men den kanal har jeg desværre ikke...4559 skrev:SorteUlve skrev:Er der nogen med et livestream til kampen?
Nu ved jeg det..
Canal8 viser kampen;-)
Nogle der kan finde et stream?
Lidt famlende start synes jeg. Jeg kan ikke se, at FCM skulle spille et boldbesiddende koncept. Det virker tydeligt, at vi mangler en Tim Janssen type i feltet. Vi evner slet ikke at spille i de små trekanter, som eks FCN gør. Deri ligger også nøglen til, hvorfor vi har svært ved at komme frem ad banen.
Sidste weekend mod måske superligaens pt dårligste hold havde vi præcist samme problem. Esbjerg som også er nedrykningskandidat har vi også store problemer med. Det burde ikke ske. Vi burde kunne køre dem ud på røv og albuer. Den kvalitetsforskel burde der være...
Sidste weekend mod måske superligaens pt dårligste hold havde vi præcist samme problem. Esbjerg som også er nedrykningskandidat har vi også store problemer med. Det burde ikke ske. Vi burde kunne køre dem ud på røv og albuer. Den kvalitetsforskel burde der være...