Petter Andersen
Petter Andersen
Hvad tror du fyre tror på ham?
Jeg kan godt lide udseendet af ham og synes, han skal spille mere. Har du rate Olsen bedre end ham?
Tak
Jeg kan godt lide udseendet af ham og synes, han skal spille mere. Har du rate Olsen bedre end ham?
Tak
-
Badcompany
Re: Petter Andersen
Jeg ville gerne svare på dit spørgsmål, men jeg kan overhovedet ikke forstå hvad du skriver 
Jeg tror:
"Tror I på ham (Petter)?
Jeg synes han ser stærk og og han burde spille mere. Mener du (I) at han er bedre end Danny Olsen?"
"Tror I på ham (Petter)?
Jeg synes han ser stærk og og han burde spille mere. Mener du (I) at han er bedre end Danny Olsen?"
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Danny Olsen er DANNY og bare super god efter min mening. Tror ikke vi endnu har set Petter Andersson præstere sit bedste endnu, han skal lige lære holdet og spillestilen lidt bedre at kende, så tror jeg til gengæld, at han nok skal blive en super spiller for Fcm.
Sorry for min oversættelse, jeg er engelsk, men ved hjælp af Google oversætte ....
Jeg vil også gerne ham, men jeg tror Olsen er bedre at angribe midtbanen end på højre derfor foretrækker jeg ham til at starte forfra Petersen i øjeblikket. Forhåbentlig Olsens kone ikke føder så han kan spille i morgen (hold det i!).
Jeg vil også gerne ham, men jeg tror Olsen er bedre at angribe midtbanen end på højre derfor foretrækker jeg ham til at starte forfra Petersen i øjeblikket. Forhåbentlig Olsens kone ikke føder så han kan spille i morgen (hold det i!).
-
Badcompany
For mig er det ok hvis du bare stiller dit spørgsmål på engelsk - google translate kommer altså tit med lidt ævlSlyIgboun skrev:Sorry for min oversættelse, jeg er engelsk, men ved hjælp af Google oversætte ....
SlyIgboun
I think you should try nicetranslator.com in stead of google translation, sometimes it works better. But you can also just write in english, im sure a lot of people will understand and answer you in english also.
I think you should try nicetranslator.com in stead of google translation, sometimes it works better. But you can also just write in english, im sure a lot of people will understand and answer you in english also.
Re: Petter Andersson
En anbefalelsesværdig artikel, med lidt mere info om de skadesudfordringer, han har kæmpet med tidligere, og en svær opstart i efteråret: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... er-fodbold
Ja det er en meget god artikel, som sætter en masse brikker på plads. Håber Petter får et brag af et forår 
Re: Petter Andersson
Fantastisk spændende læsning. Flere af den slags tæt på spilleren oplevelser vil jeg meget gerne have. Det giver en helt anden indsigt i manden.Noe skrev:En anbefalelsesværdig artikel, med lidt mere info om de skadesudfordringer, han har kæmpet med tidligere, og en svær opstart i efteråret: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... er-fodbold
Tænkte nok at han også havde valgt os med henblik på et udlandseventyr igen inden karierren slutter.
Ud over se og hør snagen er der jo ikke noget relevant nyt i den artikel...
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Det samme kan vil siges om dit bidrag her på graven..Hekler skrev:Ud over se og hør snagen er der jo ikke noget relevant nyt i den artikel...
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...
Re: Sv: Petter Andersen
Se og hør snagen inkluderer sjældent personen som artiklen omhandler.Hekler skrev:Ud over se og hør snagen er der jo ikke noget relevant nyt i den artikel...
Men et godt og konstruktivt indlæg, Hekler. Det er godt, at se du lever op til dine egne regler for positiv debat.