Fejl SKAL have konsekvenser!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Kent

Re: Fejl SKAL have konsekvenser!

Indlæg af Kent »

Sylvester skrev:Til Kent:

Man kunne jo have ladet Albæk skippe en nem og dum placeret U21 kamp, hvis man vurderede det var et problem han skulle spille 2 dage efter. Det har man da før set holdene har gjort med U-landskampe og man vidste jo på forhånd vi manglende Izunna til den kamp. Tror du ikke det havde været den bedste løsning?
Ifølge UEFAs regelsæt er klubberne forpligtigede til at frigive spillerne, hvis de udtages. Desuden var det jo en kval-kamp for U21 og eftersom vi brander os ret kraftigt på talentudvikling, så tror jeg ikke, at det vil være en god ide at skodde u-landsholdene.

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Kent skrev: Ifølge UEFAs regelsæt er klubberne forpligtigede til at frigive spillerne, hvis de udtages. Desuden var det jo en kval-kamp for U21 og eftersom vi brander os ret kraftigt på talentudvikling, så tror jeg ikke, at det vil være en god ide at skodde u-landsholdene.
Han kunne være blevet skadet? At skodde egen chancer til fordel for en U21-kamp mod Færøerne virker ikke fornuftigt overhovedet.

Hvad alt er, så mener jeg AaB kampen blev grebet håbløst an af Riddersholm og den kamp tabte han på forhånd..

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Sylvester skrev:
Kent skrev: Ifølge UEFAs regelsæt er klubberne forpligtigede til at frigive spillerne, hvis de udtages. Desuden var det jo en kval-kamp for U21 og eftersom vi brander os ret kraftigt på talentudvikling, så tror jeg ikke, at det vil være en god ide at skodde u-landsholdene.
Han kunne være blevet skadet? At skodde egen chancer til fordel for en U21-kamp mod Færøerne virker ikke fornuftigt overhovedet.

Hvad alt er, så mener jeg AaB kampen blev grebet håbløst an af Riddersholm og den kamp tabte han på forhånd..
Jeg forstår simpelthen ikke, hvad du mener. Skulle vi have løjet og sagt til DBU, at Albæk var skadet? Det tvivler jeg på, er et smart træk.
Når han er udtaget, har vi ikke anden mulighed, end at frigive ham. Man kunne naturligvis godt have forsøgt at få Wieghorst til at se bort fra Albæk (og Erik), men han er trods anfører for holdet, og man kan vel ikke fortænke Wieghorst i at ville stille med stærkeste hold, når det nu var en betydende kval-kamp, der skulle spilles.
Hele optakten til AaB-kampen var ekstremt elendig grundet tv-stationens insisteren på at kampen skulle spilles fredag. Hvis den var flyttet til lørdag eller søndag, ville både Erik og Albæk sandsynligvis være startet inde.

Besvar