Hvem er det egentlig der bestemmer hvem der skal være kampens spiller? De siger i højtalerne, at det er BW der har valgt det! Hvem er bw??? Som medlem er jeg aldrig blevet spurgt...!
-------
ps: det er da en hån mod de andre spillere at vælge ulrik til kampens spiller
kampens spiller?
-
YahooSeeker [Bot]
kampens spiller?
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 22. jun 2005, 12:31, rettet i alt 1 gang.
-
tgjensen
Re: kampens spiller?
Jeg troede også Pimpong var selvskrevet - men bevares, Lindkvist gjorde det da også meget godt. Det er bare svært at konkurrere med et hattrick...
-
Villy Tejlgaard Hansen
Dengang jeg var med i BW, blev jeg heller aldrig spurgt. Det er måske bestyrelsen der vælger kampens spiller?
-
Poulsgaard
Det er vel ikke mærkeligt at med en så magtsyg formand som BW har, at den vurdering og beslutning ikke bliver lagt ud til forsamlingen !!!
Jeg mener vi skal have en anden formand. Helst een der også har lidt forstand på fodbold. og ikke går mere op i matrikelnumre og jordpleje end i FCM.
Poulsgaard

Tillykke med huset Lund
Jeg mener vi skal have en anden formand. Helst een der også har lidt forstand på fodbold. og ikke går mere op i matrikelnumre og jordpleje end i FCM.
Poulsgaard
Tillykke med huset Lund
-
checkmates
Jeg tror man kunne se mine polyper i halsen da kampens spiller blev udråbt.
HALLO Det var da slet ikke Lindqvist der skulle ha den.
Jeg kan nævne mindst 3 andre der var beretiget til "kampens spiller"
1. Pim for sit utrolige sikre hatrick.
2. Bak en super løber
3. Mikkelsen, for at altid være på pletten.
Forza FCM
HALLO Det var da slet ikke Lindqvist der skulle ha den.
Jeg kan nævne mindst 3 andre der var beretiget til "kampens spiller"
1. Pim for sit utrolige sikre hatrick.
2. Bak en super løber
3. Mikkelsen, for at altid være på pletten.
Forza FCM
-
YahooSeeker [Bot]
checkmates skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg tror man kunne se mine polyper i halsen da
> kampens spiller blev udråbt.
>
> HALLO Det var da slet ikke Lindqvist der skulle ha
> den.
>
> Jeg kan nævne mindst 3 andre der var beretiget til
> "kampens spiller"
>
> 1. Pim for sit utrolige sikre hatrick.
> 2. Bak en super løber
> 3. Mikkelsen, for at altid være på pletten.
>
Enig med dig i Pim og Jesper.. Men ikke Bak.. Jeg mener han havde en dag på det jævne. Uden at lave bemærkningsværdige fejl, men heller ikke dét der.. Men som altid var han sikker i sit spil..
-------------------------------------------------------
> Jeg tror man kunne se mine polyper i halsen da
> kampens spiller blev udråbt.
>
> HALLO Det var da slet ikke Lindqvist der skulle ha
> den.
>
> Jeg kan nævne mindst 3 andre der var beretiget til
> "kampens spiller"
>
> 1. Pim for sit utrolige sikre hatrick.
> 2. Bak en super løber
> 3. Mikkelsen, for at altid være på pletten.
>
Enig med dig i Pim og Jesper.. Men ikke Bak.. Jeg mener han havde en dag på det jævne. Uden at lave bemærkningsværdige fejl, men heller ikke dét der.. Men som altid var han sikker i sit spil..
-
YahooSeeker [Bot]
men der er altså ingen der er klar over hvem det er?
-
Bjørn
Ulrik Lindqvist blev valgt som kampens spiller. Noget der iøvrigt er fuldt forståeligt når man tænker på hvorledes han dækkede op for lindström. Jeg synes lige i skal tænke over at vi altså var under konstant pres i hele kampen, og derfor var det kalrt at forsvaret spillede en større rolle en angrebet. Angrebet var bare effektivt, forsvaret var bærende.
Såvidt jeg kan huske så er det formanden eller hvis formanden ikke er der, en han har udpeget der vælger kampens spiller. Det gør han ved at snakke med de folk der står omrking ham, og se hvad det er de mener. Dvs at hvis man går så fandens til meget op i hvem der skal blive kampens spiller, gå så hen til lund og sig: "Hey Lund jeg synes x er kampens spiller." og så kan du blive hørt.
Jeg ved godt at der er nogle klubber som har et sms-system oppe at køre, men jeg synes måske det bliver lidt pengehungrende. Og iøvrigt er det ikke lidt lige meget hvem der bliver kampens spiller. Dem som har gjort det godt skal nok vide det alligevel.
Såvidt jeg kan huske så er det formanden eller hvis formanden ikke er der, en han har udpeget der vælger kampens spiller. Det gør han ved at snakke med de folk der står omrking ham, og se hvad det er de mener. Dvs at hvis man går så fandens til meget op i hvem der skal blive kampens spiller, gå så hen til lund og sig: "Hey Lund jeg synes x er kampens spiller." og så kan du blive hørt.
Jeg ved godt at der er nogle klubber som har et sms-system oppe at køre, men jeg synes måske det bliver lidt pengehungrende. Og iøvrigt er det ikke lidt lige meget hvem der bliver kampens spiller. Dem som har gjort det godt skal nok vide det alligevel.
-
BW#3340
Jeg synes ikke det er lige meget, hvem der vælges. Hverken for spillerne eller for os tilskuere.
Til gengæld synes jeg ganske ofte, at der foretages gode valg. Måske ikke lige den spiller, jeg ville have stemt på, men helt bestemet valg, der kan forklares. Det samme ville være tilfældet, hvis vi havde en sms-afstemning. Der kunne man også være uenig.
Nogle gange kan der også gå for meget udvalg i tingene, så fint at nogen tager styringen og gør noget så hurtigt, at kampens spiller annonceres umiddelbart efter slutfløjt, så vi kan klappe ad ham.
Jeg er sikker på, at Lund har mange kompetente sparringspartnere rundt om sig, og at han forstår at bruge dem. Ret mig hvis jeg tager fejl, Lund.
Hilsen Evo.
Til gengæld synes jeg ganske ofte, at der foretages gode valg. Måske ikke lige den spiller, jeg ville have stemt på, men helt bestemet valg, der kan forklares. Det samme ville være tilfældet, hvis vi havde en sms-afstemning. Der kunne man også være uenig.
Nogle gange kan der også gå for meget udvalg i tingene, så fint at nogen tager styringen og gør noget så hurtigt, at kampens spiller annonceres umiddelbart efter slutfløjt, så vi kan klappe ad ham.
Jeg er sikker på, at Lund har mange kompetente sparringspartnere rundt om sig, og at han forstår at bruge dem. Ret mig hvis jeg tager fejl, Lund.
Hilsen Evo.