FCM-Silkeborg

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Starbucks

Re: FCM-Silkeborg

Indlæg af Starbucks »

Glem hvad jeg skrev før...

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Eneste spænding var vel hvem som skulle koste en kasse idag på personlig fejl nu Bak var gået ud! Ligner endnu et klart nederlag..

Tegneserie hold!!
Mike80

Everybody hates us we don't care...

MrWolf

Indlæg af MrWolf »

Starbucks skrev:
MrWolf skrev:
Starbucks skrev:Stadig små personlige fejl her i løbet af kampen - Heldigvis for FCM var Lössl den eneste der var vågen ved det frispark og kom flot ud i Jesper Bech, og heldigvis for Lössl var Bak vågen da bolden smuttede uden ham..
Ja Lössl har ikke været super overbevisende idag. Og det var faktisk godt klaret af Bak, at han blokerede for Pourie (?), da Runsewe sendte en bold ind mellem 3 (!) FCM spillere og Lössl, så Pourie kunne afslutte. Den skulle Lössl have haft...

Lössl var også fremme i feltet for at sparke en bold væk, men mistimede det fuldstændigt - måske pga Pourie også gik efter bolden, men den kunne godt have kostet et mål.

Vi skal tage os sammen i 2. halvleg ellers ender vi med en uafgjort med et i bedste fald middelmådigt SIF hold. De er godt nok dårlige og hvis vi taber point til dem, vil det være en katastrofe.
Jeg er uenig.. Bortset fra, at bolden smutter under Lössl, redder han klart holdet for at kommet bagud + at han minus en enkelt fejlaflevering har spillet fint med fødderne..
Det er dikteret fra trænerne, at målmændene i FCM skal agerer i denne sweeper rolle, og vi har set Lössl klare 2 fine situationer ved at kommer ud, også sparker han godt nok ved siden af én, men når man fra trænernes side vil have sine målmænd til at agerer på denne måde, når man trækker sin bagkæde så højt op, så koster det på et eller andet tidspunkt i sæsonen..
Leeds skrev:1-0 ved pausen.
Det ligner et klart nederlag, når Kristian begynder at "træde i karakter"
Nu er han jo igen blevet skiftet ud, så jeg ved ikke helt hvad det er du mener ?

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

Skrækkeligt dårligt, og når det så, så kort som muligt, er sagt, så synes jeg man skal se det positive i at Ritter ikke blev ramt værre end tilfældet var af Lössels støvle. For det kunne dælme ha gået rigtig galt for den tidligere ulv :o

MrWolf

Indlæg af MrWolf »

Puha det var en dårlig omgang...

Vi bør simpelthen kunne spille SIF ud af banen på hjemmebane. SIF stiller med alternativt forsvar, men vi truer ikke specielt meget selvom vi dominerer.

Lössl spiller rigtig dårligt men det gør alle de andre egentlig også. Danny var min MOM.

Men konceptet spiller sku ikke lige nu. Slet slet ikke den aggresivitet, som vi plejer at udvise.
Senest rettet af MrWolf 26. aug 2012, 17:11, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Starbucks skrev:
FCMReal skrev:
Løssl Dagens cirkusklovn, men hvad betyder det for ham ?? intet !!
Hvad fanden ved du om hvad det betyder og ikke betyder for ham ? Ikke en skid, så luk røven det pis din fucking tumpe!

Easy Tiger...

Vi ved alle at FCMReal befinder sig godt herinde på siden når det går holdet skidt og vi er vel alle mere eller mindre enige om at det går rigtig skidt for tiden.

Men derudover syntes jeg egentligt at han har en pointe. Lössl spiller meget sandsynligt næste kamp og derved "sker der jo intet". At jeg så personligt syntes Lössl trænger til en tur på bænken og mener at hans Bruce Lee wannabee spark i dag, burde have givet direkte rødt og derved sendt ham en tur på bænken, er en anden sag. For hvor skal man snart starte. Hvis ikke det er den ene der koster mål, så er det den anden.

Vi har et uhyre lavt bundniveau og må nok bare erkende at vi ikke er andet end et middelmådigt superliga hold.

Det kan gå hen og blive en rigtig lang sæson.

Badcompany

Indlæg af Badcompany »

Jeg er bare generelt træt af at se Igboun og Hassan egoisme. Det virker som de bare vil vise sig frem til andre klubber.

Bak's tåbelige aktioner frem ad banen i starten af kampen hvor han smider bolden væk og mangler i forsvaret.

Lössl der har svært ved at time situationer når han skal ud af det lille felt. ( Så vi også mod Young Boys )

Sælg Hassan og Igboun og brug pengene til at komme ud af playersponoratet med Izunna.

Jeg er ret overbevist om at vi ikke komme til at spille om medaljer, jeg var ellers selv overbevist om vi kunne spille med om guldet - men det tror jeg simpelthen ikke på før vi får solgt nogle af afrikanerne.
Ellers så må man bare erkende at vi kun er et midterhold.

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

Badcompany skrev:Jeg er bare generelt træt af at se Igboun og Hassan egoisme. Det virker som de bare vil vise sig frem til andre klubber.

Bak's tåbelige aktioner frem ad banen i starten af kampen hvor han smider bolden væk og mangler i forsvaret.

Lössl der har svært ved at time situationer når han skal ud af det lille felt. ( Så vi også mod Young Boys )

Sælg Hassan og Igboun og brug pengene til at komme ud af playersponoratet med Izunna.

Jeg er ret overbevist om at vi ikke komme til at spille om medaljer, jeg var ellers selv overbevist om vi kunne spille med om guldet - men det tror jeg simpelthen ikke på før vi får solgt nogle af afrikanerne.
Ellers så må man bare erkende at vi kun er et midterhold.
Der rammer du også et af problemerne i FCM, da interessen for Erik S, Jesper Juelsgaard, Izunna og de to andre har været stigende på det sidste, så har de enten mistet evnen til at spille som Erik S, eller som de 2-3 afrikaner som bruger kampene som udstillingsvindue for sig selv, de spiller ikke for holdet p.t.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Det er bittert, at vi ikke får 3 point i dag, mod er SIF-hold, der ikke havde meget at byde på. Jeg skrev før kampe, at vi var vores egen værste fjende,og det kom desværre til at holde stik. De personlige fejl står i kø, og når skarpheden ikke er i top, så ender vi med at miste point. Jeg synes det var tydeligt, hvor skrøbelig holdet er pt. Efter Løssls drop, var vi helt væk i 10 min, og kunne have tabt kampen. En kamp som vi ellers havde styr på.

I øvrigt er jeg enig med Riddersholm i, at kuren ikke er udskiftninger lige nu. Prøv at se på de opstillinger vi har haft i sæsonen indtil videre. Vi har haft masser af udskiftninger - det vi har brug for er kontinuitet. Specielt når der ikke er nogen reelle alternativer. Løssl havde en dårlig dag, men hvem skal stå i stedet? Har folk allerede glemt, at Haugaard kostede 2 mod Horsens?

Jeg håber man bruger kampen mod Young Boys som en træningskamp. Ind med dem, der har brug for spilletid, og spar de folk, der har småskader. Vi SKAL vinde over Esbjerg.

I øvrigt synes jeg, at det er lidt træls at høre på, at folk peb af Kibebe, da han spillede tilbage til Løssl (før droppet). Det kan godt være, at folk gerne vil have, at vi hele tiden skal spille fremad, men der er altså også noget, der hedder tålmodighed, og at kontrollere en kamp.

ArneR

Indlæg af ArneR »

Vi må jo vel bare konstaterer at placeringen i tabellen svarer nogenlunde til vores nuværende niveau.
Blot finder jeg det enerverende at man kan sidde som tilskuer og se at nu er det på vej til at gå galt. Hvorfor gør manden ingenting.

Bobar

Indlæg af Bobar »

Kent skrev:Det er bittert, at vi ikke får 3 point i dag, mod er SIF-hold, der ikke havde meget at byde på.
Hehe Kent - holdene behøver ikke at have noget at byde på. de skal bare pakke sig og vente på dagens hjerneblødning..... for den kommer i hver kamp, så den taktik er sgu ikke svær.
negativ?... det tror jeg nok jeg er :)

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

Kent skrev:Det er bittert, at vi ikke får 3 point i dag, mod er SIF-hold, der ikke havde meget at byde på. Jeg skrev før kampe, at vi var vores egen værste fjende,og det kom desværre til at holde stik. De personlige fejl står i kø, og når skarpheden ikke er i top, så ender vi med at miste point. Jeg synes det var tydeligt, hvor skrøbelig holdet er pt. Efter Løssls drop, var vi helt væk i 10 min, og kunne have tabt kampen. En kamp som vi ellers havde styr på.

I øvrigt er jeg enig med Riddersholm i, at kuren ikke er udskiftninger lige nu. Prøv at se på de opstillinger vi har haft i sæsonen indtil videre. Vi har haft masser af udskiftninger - det vi har brug for er kontinuitet. Specielt når der ikke er nogen reelle alternativer. Løssl havde en dårlig dag, men hvem skal stå i stedet? Har folk allerede glemt, at Haugaard kostede 2 mod Horsens?

Jeg håber man bruger kampen mod Young Boys som en træningskamp. Ind med dem, der har brug for spilletid, og spar de folk, der har småskader. Vi SKAL vinde over Esbjerg.

I øvrigt synes jeg, at det er lidt træls at høre på, at folk peb af Kibebe, da han spillede tilbage til Løssl (før droppet). Det kan godt være, at folk gerne vil have, at vi hele tiden skal spille fremad, men der er altså også noget, der hedder tålmodighed, og at kontrollere en kamp.
Jeg er fuldstændig enig i overstående...

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

Kent skrev:Det er bittert, at vi ikke får 3 point i dag, mod er SIF-hold, der ikke havde meget at byde på. Jeg skrev før kampe, at vi var vores egen værste fjende,og det kom desværre til at holde stik. De personlige fejl står i kø, og når skarpheden ikke er i top, så ender vi med at miste point. Jeg synes det var tydeligt, hvor skrøbelig holdet er pt. Efter Løssls drop, var vi helt væk i 10 min, og kunne have tabt kampen. En kamp som vi ellers havde styr på.

nååå Kent sviner du nogle af spillerne fra Horsens kampen hvor Glen kom med sit syn på fansene der sad der hjemme :roll:

Nå nok om det, men du kan have ret i at man ikke skal skifte ud i ny og næ, og ja du nævner så hvem alternativet skulle være for Løssl, men tror du ikke også at Løssl ved det samme som dig ;)

Problemet er bare, at FCM har spillet en del kampe hvor forsvaret har solgt ud.

Personligt tror jeg der mangler konsekvens i trænerstaben, man er nød til at statuere noget for at få folk op i gear.

Glen Riddersholm sagde jo før sæsonen, at han skal tør at skifte en rutineret ud med en ung, hvis han svigter, MEN det tør Riddersholm vist ikke.

Ja du nævner Esbjerg Kampen, den kan blive afgørende for FCM og ikke mindst Riddersholms fremtid.

Svigter de i den kamp, jamen så skal sæddet under Riddersholm være varmt.

Men hvis vi ender der hvor Thomasberg var, hvad vil Claus S. så gøre over for en mand han har været tæt på i mange år, personligt tror jeg at bestyrelsen vil blive nød til at lægge pres på.

Brugeravatar
Klemme

Indlæg af Klemme »

Mike80 skrev:Eneste spænding var vel hvem som skulle koste en kasse idag på personlig fejl nu Bak var gået ud! Ligner endnu et klart nederlag..

Tegneserie hold!!
Det er bare så korrekt skrevet, tænkte nogenlunde det samme lige efter pausen da Bak var taget ud, desværre blev det også sådan...

Forstår bare ikke kampen er lukket inden Løssl laver den fejl....

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

FCMReal skrev:Problemet er bare, at FCM har spillet en del kampe hvor forsvaret har solgt ud.
Helt enig. Men hvor mange kampe i træk, har vi stillet med det samme forsvar? Jeg er lige ved at tro, at i dag, var første gang, at vi gjorde det (og så gik Bak ud i pausen.....). Kontinuiteten er ikke-eksisterende.
FCMReal skrev:Personligt tror jeg der mangler konsekvens i trænerstaben, man er nød til at statuere noget for at få folk op i gear.
Hvis spillere underpræstere over længere tid, samtidig med at man har reelle alternativer, skal man naturligvis skifte. Hvis en spiller laver en enkelt fejl, skal man naturligvis ikke skifte. Straffeaktioner tror jeg ikke på.

Som sæsonen har forment sig indtil videre, så mener jeg ikke, at vi skal skifte folk. Det vil blot skabe endnu mere uro. Det var noget andet, hvis vi - som fx AaB - havde 8 spillere, der alle havde spillet samtlige kampe fra start indtil videre. Så gav det ikke så meget uro. Men lige nu skifter vi jo 4-5 spillere fra kamp til kamp grundet skader, karantæner og landskampe.
FCMReal skrev: Ja du nævner Esbjerg Kampen, den kan blive afgørende for FCM og ikke mindst Riddersholms fremtid.

Svigter de i den kamp, jamen så skal sæddet under Riddersholm være varmt.

Men hvis vi ender der hvor Thomasberg var, hvad vil Claus S. så gøre over for en mand han har været tæt på i mange år, personligt tror jeg at bestyrelsen vil blive nød til at lægge pres på.
Glens og Thomasbergs vilkår er meget uens. Thomasberg havde en trup med 20-25 rigtig gode spillere, som burde ende i mindst top-3. Glen har en skadesramt trup med 15 gode spillere og 15 ungdomsspillere. At vi har spillet 3-4 dårlige kampe, skal ikke gøre, at vi skifter træner. Så kan vi skifte træner hver eneste halvsæson. Samtidig skal vi jo også lige huske, at vi faktisk spiller en ganske ok kamp i dag, og hvis ikke Løssl havde droppet, og vi havde kørt 1-0 hjem, så var alle glade(re).

Off-topic: Jeg kan se, at der er nogle, der sviner dig i denne tråd, men jeg vil faktisk godt påpege, at jeg synes du har ændret meget stil over de sidste par uger, og er blevet langt mere konstruktiv i dine indlæg, og har skåret ned på tilsviningerne. Det klæder dig.

Besvar