Det er da muligt at der er andre der spiller dårligt. Men Bak koster 2 mål igår, og det er vel bare ikke godt nok når han er den mest rutinerede mand på holdet og anfører. Alle kan have en dårlig dag, men han har sgu set miserabel ud i efterhånden en del kampe, og det er snart på tide at Glenn statuere et eksempel og viser at ingen er for store eller små til at blive sat af holdet. Baks dømmekraft var mildest talt elendig i utallige situationer igår, og det må få konsekvenser medmindre der bliver rettet op på en hel masse. Ellers ender vi som nedrykningskandidater, og det er altså ikke der jeg ser FCM med de profiler vi har på holdet .Ikastbo skrev:Der er vel flere end Bak, der er medskyldige i nederlaget i går.... Situationen er vel snart at hele holdet er på vej mod en krise. Der er ikke meget der lykkes for holdet pt. Vi er det hold i ligaen der har lukket flest mål ind 13 mål. Ok Silkeborg har 14, men vores defensiv sejler. Det gør ondt at se på, ved snart ikke hvad der skal ske! Er bange for dette kan blive starten på en voldsom nedtur, selvom jeg naturligvis håber på det modsatte. Men ja, måske skal Bak bænkes måske ville det give mere ro på holdet, tror bare ikke det sker
Sæt Bak af holdet nu
Re: Sæt Bak af holdet nu
Det er sku meget sjovt med det her indlæg. jeg har haft samme mening om bak stor tset siden han kom tilbage, men så kan jeg da heldigvis se at der er andre med samme opfattelse.
Manden laver det ene fejlskøn efter det andet, han placerer sig dårligt i forhold til modstanderen og så spiller han med en spillestil der som tidl. skrevet skaber mere uro end ro.
Det skal siges at manden her meget gejst, men han kan ikke styre det, han løber til tider rundt som en hovedløs kylling og når det så går galt nede bagved, så råber og skriger han som en tosset.
Hvis der er en der skulle se indad så er det ham. Han er måske ikke altid direkte skyld i målene men indirekte må han tage en del på sin kappe pga. han spille"stil"
Jeg syntes det er på tide at Hr Riddersholm viser "mandsmod" som omtalt i går (fcm tv) og laver de nødvendige ændringer, det kan jo ikke være rigtig at fordi man er anføre så må man geren spille som en sæk lor.... og så må det koste lidt i starten indtil centerforsvaret er spillet sammen i en ny konstellation.....men det kan vel ikke koste mere end det gør i øjeblikket.
Manden laver det ene fejlskøn efter det andet, han placerer sig dårligt i forhold til modstanderen og så spiller han med en spillestil der som tidl. skrevet skaber mere uro end ro.
Det skal siges at manden her meget gejst, men han kan ikke styre det, han løber til tider rundt som en hovedløs kylling og når det så går galt nede bagved, så råber og skriger han som en tosset.
Hvis der er en der skulle se indad så er det ham. Han er måske ikke altid direkte skyld i målene men indirekte må han tage en del på sin kappe pga. han spille"stil"
Jeg syntes det er på tide at Hr Riddersholm viser "mandsmod" som omtalt i går (fcm tv) og laver de nødvendige ændringer, det kan jo ikke være rigtig at fordi man er anføre så må man geren spille som en sæk lor.... og så må det koste lidt i starten indtil centerforsvaret er spillet sammen i en ny konstellation.....men det kan vel ikke koste mere end det gør i øjeblikket.
Problemet på holdet, kan også være at Bak er lederen, det er ham der bestemmer, råber og skriger som skrevet i sidste indlæg. Jeg synes ikke de andre spillere tager så meget ansvar længere, det er også svært at se op til en leder der dirigerer højlydt og krævende, men selv laver de største fejl på banen?