Sæt Bak af holdet nu

Om FC Midtjylland og Black Wolves
FCMReal

Sæt Bak af holdet nu

Indlæg af FCMReal »

Tydeligt at Bak ikke er der hvor man kan forvente en anfører skal være og en spillere med erfaring skal være.

Bak skal som anfører vise vejen og det gør han ganske enkelt ikke.

Alternativ kunne være at prøve med Kolja i midten, det har set godt ud før.

Starbucks

Re: Sæt Bak af holdet nu

Indlæg af Starbucks »

FCMReal skrev:
Den samme Kolja, som alle har skreget af holdet de sidste 2 uger ?? Really?

mnm123

Indlæg af mnm123 »

FCMReal skrev:Tydeligt at Bak ikke er der hvor man kan forvente en anfører skal være og en spillere med erfaring skal være.

enig i det meste men vi har købt Kibebe til at gi konkurrence og bredde, så syntes da vi skal prøve ham først, Kolja har karantæne næste gang.

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

mnm123 skrev:
FCMReal skrev:Tydeligt at Bak ikke er der hvor man kan forvente en anfører skal være og en spillere med erfaring skal være.

enig i det meste men vi har købt Kibebe til at gi konkurrence og bredde, så syntes da vi skal prøve ham først, Kolja har karantæne næste gang.
Bak ser frygtelig ud på en fodboldbane p.t., hvis Bak havde røv i bukserne bad han selv Riddersholm om en pause.

Hans tilstædeværelse på holdet er ikke berettiget mere, tværtimod.

Kritiken af Bak i Heerenven var han for langsom.

Jeg frygter at Kibebe ikke er meget bedre.
Senest rettet af FCMReal 23. aug 2012, 22:40, rettet i alt 1 gang.

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

FCMReal skrev:
mnm123 skrev:

Bak ser frygtelig ud på en fodboldbane p.t., hvis Bak havde røv i bukserne bad han selv Riddersholm om en pause.

Jeg frygter at Kibebe ikke er meget bedre.

Bak kan spille i front i stedet for Jude - der opholder han sig oftest med succes. Måske kunne de endda bytte - hvem ved om det måske vil forstærke begge pladser... Ja, jeg er MEGET træt i ansigtet oven på dagens kamp... sikke en parodi :(

Bobar

Indlæg af Bobar »

Først det positive... sikke en flot blå/lyserød himmel der var over MCH inden pausen.
Well FCM beviser jo bare at vi intet har at gøre i europa.
Vi er meget ufarlige i angrebet og bagved spiller vi den rundt og på tværs i en evig døs, for til sidst at lave en misforstået aflevering - mest til modstanderholdet.
Vi går simpelthen istå og får intet ud af Jude i front.
Kristian Bak har intet at lave på den bane og jeg må sige at, det er på tide at andre tager over. han koster et mål og er ved at koste flere især i starten af kampen.
hans månedsløn alene kunne betale en 2-3 gode spillere.

Jeg hader at være bagklog og negativ, men jeg havde desværre gættet de 2 af målene. 1 i hvert halvleg var mit bud - desværre scorede de tre.
man kan diskutere Duncans røde kort og om at resultatet havde været anderledes, men det skal ikke fjerne fokus på det egentlige problem, nemlig at vi i det meste af dette efterår har vist en pinlig indstilling til kampene, og hvem andre end træneren falder det tilbage på?

Puha, man er som FCM fan lidt af en masochist, da man skal kunne lide at pine sig selv, sidde at rive sig selv i håret sæson efter sæson, sidde naivt i starten af hver sæson og bilde sig selv ind at i år må FCM da have lært af sine fejl, for bare at konstatere at intet har flyttet sig.
Jo træneren kalder det den sorte tråd, processen og .....mini Barcelona, men fejlene og problemerne er de samme.

Og på søndag sidder jeg sgu igen på stadion og himler med øjnene, når miniputfejlene hober sig op.....what the f... is wrong with me... hjælp mig her!

Niklaes

Indlæg af Niklaes »

Til tider viser fcm det gode de står for, der er bare meget modstand pt. Men omvendt set skal man også gøre sig fortjent til heldet og man er også selv skyld i uheldet. Sly er klasser over resten af holdet og frygter snart han søger væk, hvilket er noget lort, han er stort set grundstenen i alt offensivt, suk. Bak er elendig, laver børnefejl i HVER kamp efterhånden, og han fortjener at blive sat af. Problemet er bare, at der ikke er nosser nok til det, når han er anfører og det skaber en masse konflikt. Bare ærgerligt, man kan jo heller ikke have en anfører der hele tiden lider af småskavanker. Jeg er så sur og skuffet!

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

Niklaes skrev:Til tider viser fcm det gode de står for, der er bare meget modstand pt. Men omvendt set skal man også gøre sig fortjent til heldet og man er også selv skyld i uheldet. Sly er klasser over resten af holdet og frygter snart han søger væk, hvilket er noget lort, han er stort set grundstenen i alt offensivt, suk. Bak er elendig, laver børnefejl i HVER kamp efterhånden, og han fortjener at blive sat af. Problemet er bare, at der ikke er nosser nok til det, når han er anfører og det skaber en masse konflikt. Bare ærgerligt, man kan jo heller ikke have en anfører der hele tiden lider af småskavanker. Jeg er så sur og skuffet!
Ja det er her Riddersholm skal vise om han er en klassetræner, tør han sætte ham af ?

Hvis jeg var Bak vil jeg selv bede om en pause og finde mit spil igen.

Bobar

Indlæg af Bobar »

øv, mit indlæg længere oppe skulle have været i Europa leaguetråden... sorry

nico5405

Indlæg af nico5405 »

Manden er en katastrofe! Det er mig en gåde hvordan vi kan have en anfører der ikke engang kan holde til at spille 2 kampe i streg uden at blive skadet. Glen tar Santiago ud, hvilket jeg ikke forstår når Bak ligger nede foran vores felt og har krampe i benene! :O Bak koster os det ene point efter det andet, han er alt for meget fremme i medierne med at nu skal vi i Europa League, hvem er det der koster os sejren idag??? Kristan bak.. det er min mening.
Giv ham en pause fra første holdet og lad ham spille for reserverne, tag anfører bindet fra ham, han skulle være forbilledet for de unge spillere, men nej, det er han ikke lige frem. Engang var han god, men det er han bestemt ikke længere! :!:

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Bak ville afgjort fylde noget mere oppe i angrebet - særligt når både Tim og Duncan er ude - han har simpelthen ikke ro og disciplin nok til at spille central forsvar.

Det er sådan en skam, og jeg ville ønske han bare dirigerede forsvaret med ro og overblik, med vilje og beslutsomhed. Men sandt at sige skaber han mere ravage end ro, og det forplanter sig til resten af holdet, fordi han er lederen og ingen ser ud til at turde gå i rette med ham.

felisan

Indlæg af felisan »

Bobar skrev:Og på søndag sidder jeg sgu igen på stadion...
Det gør jeg også :) Det er det fans gør

Brugeravatar
Ikastbo

Indlæg af Ikastbo »

Der er vel flere end Bak, der er medskyldige i nederlaget i går.... Situationen er vel snart at hele holdet er på vej mod en krise. Der er ikke meget der lykkes for holdet pt. Vi er det hold i ligaen der har lukket flest mål ind 13 mål. Ok Silkeborg har 14, men vores defensiv sejler. Det gør ondt at se på, ved snart ikke hvad der skal ske! Er bange for dette kan blive starten på en voldsom nedtur, selvom jeg naturligvis håber på det modsatte. Men ja, måske skal Bak bænkes måske ville det give mere ro på holdet, tror bare ikke det sker
"chancer er ikke noget man får... det er noget man tager "

MrWolf

Indlæg af MrWolf »

Det er dybt ærgeligt med Bak... Men han spiller sku lidt trist for tiden...

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Jeg er faktisk uforståelig overfor at man ikke har prøvet med Kibebe i midten i flere tilfælde. Jeg synes jo ikke at han har gjort det dårligere end Erik og Bak...
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Besvar