FCM-Silkeborg

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mnm123

FCM-Silkeborg

Indlæg af mnm123 »

Hej

Ja det er tidligt at tænke på Søndags kampen, men har 5 venner som gerne vil ind og se en kamp på stadion for første gang i deres liv. Så vil høre i kloge ulve hoveder om i kender noget til en gratis kode til billeter til kampen, de er studerende og har ikke råd pt. og jeg tror der er mindst et par stykker som vil blive trofast tilskuer efter vi har banket Silkeborg.

Brugeravatar
Mini Bager

Re: FCM-Silkeborg

Indlæg af Mini Bager »

Håber ikke der er en gratis kode. Man burde betale lige som alle os andre .
Hvis de par stykker måske vil blive til trofaste fans, vil de så bruge gratis koder til alle kampe, nu når de ikke har råd til den ene kamp??

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Mini Bager skrev:Håber ikke der er en gratis kode. Man burde betale lige som alle os andre .
Hvis de par stykker måske vil blive til trofaste fans, vil de så bruge gratis koder til alle kampe, nu når de ikke har råd til den ene kamp??
Nej der er faktisk 2 af dem som lige har købt til Søndag. Klart vil vi bruge gratis kode til alle kampe................................

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

Mini Bager skrev:Håber ikke der er en gratis kode. Man burde betale lige som alle os andre .
"gratis koder" er jo når sponsorerne køber et X-antal sæder til en bestemt kamp og giver gratis billetter væk! Dette gør sponsorerne fordi man gerne vil tiltrække flere tilskurer, have medie opmærksomhed og for at lokke potentielle nye fans eller fans med en stram økonomi til stadion..

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Ja jeg tror også at folk ind i mellem misforstår det med de "gratis" koder. Er altså ikke sikker på at det er FCM der smider de penge ud hver gang ;)
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Midtgaard
Geografisk sted: Brabrand

Indlæg af Midtgaard »

mancitydk skrev:Ja jeg tror også at folk ind i mellem misforstår det med de "gratis" koder. Er altså ikke sikker på at det er FCM der smider de penge ud hver gang ;)
80 % af gangene jeg har hørt om gratis koder har der ikke været nævnt en sponsor :)

100x

Indlæg af 100x »

Jeg er godt klar over at der skal penge i kassen, men det ser nok bedre ud på TV at hovedparten af sæderne er fyldt fremfor en masse tomme pladser, gratis biletter eller ej.

Så bliver det nok også nemmere at lokke sponsorer til hvis man kan fremvise fine tilskuertal fremfor et halvtomt stadion :|

Sidste sæson var der en del koder i omløb i forhold til denne sæson hvor der mig bekendt ikke har været nogle endnu.

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

Midtgaard skrev:
mancitydk skrev:Ja jeg tror også at folk ind i mellem misforstår det med de "gratis" koder. Er altså ikke sikker på at det er FCM der smider de penge ud hver gang ;)
80 % af gangene jeg har hørt om gratis koder har der ikke været nævnt en sponsor :)
Så er det vist fordi, at du ikke har læst nyhederne omkring de gratis billetter godt nok ;)

Midtgaard
Geografisk sted: Brabrand

Indlæg af Midtgaard »

Starbucks skrev:
Midtgaard skrev: 80 % af gangene jeg har hørt om gratis koder har der ikke været nævnt en sponsor :)
Så er det vist fordi, at du ikke har læst nyhederne omkring de gratis billetter godt nok ;)
Det er meget muligt ;) Men hvem har så givet? Jeg har kun hørt om at Unibet gav til den første kamp de havde sponsorat :) Jeg har til gengæld set nogle reklamer i avisen og i byen hvor der bare står at fcm invitere til fodbold :)

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Hold da fast det bliver em svær kamp nu, vi kommer total mangel på selvtillid uden kontrol på defensiven og svært ved at fastholde spille konceptet.

Vi skal ha point og helst 3 da der ellers vil være dømt krise i stor stil og vi er blandt de nederste i ligaen og en masse snak om træner fyring og spillere. Håber vi kan stå sammen i denne svære periode for holdet og gi max opbakning i denne kamp og sejre over SIF. Hvordan sejren kommer i land er underordnet men klart efter gårsdagens kamp og med den retur kamp i vente så skal alle kræfter sættes ind for at sejre, så må man la dem som er mærket efter Søndag sidde over i den.
Opstillingen er svær lige pt da man ikke ved om der er skader fra i går, men så gerne man prøvede denne af.
Jonas
Bak-Kibebe-Erik-Juel
Izuna
Sly-Albæk-Danni-Hassan-
Duncan.

Men vigtigst vi møder op i talstærk mængde og støtter op nu.

ArneR

Indlæg af ArneR »

Mit gæt.
Lössel

Santiago-Kolja-Sviachenko-Julle

Izunna
Olsen-Sly-Albæk-Hassan
Duncan

Vi ses selvfølgelig på stadion

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Opgaven er simpel: Vi skal vinde. Det er det eneste der tæller. Med de europæiske ambitioner skudt i sænk, er det nu på tide at begynde at fokusere på ligaen, hvor der skal mange point på kontoen de næste par runder, hvis ikke vi skal ende et sted, hvor vi ikke ønsker at være.

Silkeborg har tabt 5 kampe i streg, og er ikke ligefrem prangende i øjeblikket. En hjemmekamp mod dem, er den bedste mulighed for point, som vi kan få. Vi mangler 5 runder af første runde i ligaen, og vi skal møde de 4 hold, der ligger under os samt SE, hvor gassen ser ud til at være gået af ballonen. De 5 kampe, hvoraf de 4 er på hjemmebane, skal gerne give 13-15 point, hvis vi har ambitioner om at spille med i toppen. Det bliver ikke let, men det er ikke for meget, at forvente sejr på hjemmebane over SIF, EfB og BIF, som de er kørende i øjeblikket. Dertil skal lægges, at GF ikke ser prangende ud, og så er det ikke umuligt. Den største fjende er os selv, og vores manglende stabilitet.

Så i første omgang gælder det om, at klare de 3 kampe frem til landsholdspausen, som forhåbentlig betyder tid til træning og at få skadede spillere klar. Jeg mener, at vi skal skyde en hvid pil efter EL, og bruge udekampe mod YB til at få spillere som fx Petter, Santiago og Kibebe givet nogle minutter i benene. Førsteprioriteten må være, at kampen ikke tager fokus eller kræfter fra EfB-kampen. Europa er slut for i år - nu gælder det om at få spillet til at køre, så vi kan spiller europæisk igen næste år.

Når der kom jeg vist lidt vidt omkring - men on-topic, så hedder det: Sejr er det eneste der tæller.

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

Jeg er enig i dine betragtninger Kent.. Så vidt jeg kan se, har vi vist kun 2(?) kampe til Landsholdspausen?
Ifølge hjemmesiden ser programmet således ud..
26/08/12 FCM - Silkeborg

02/09/12 FCM - Esbjerg

17/09/12 AGF - FCM

Anyway.. Du skriver, at vores største fjende er os selv, og det er virkelig en kommentar der slår hovedet på sømmet.. Vi skal vinde de to kampe og vi skal som min. holde nullet i en af de to kampe.. Silkeborg sejler rundt og Esbjerg mangler stadig at finde superliga niveauet.. Hvis ikke, at vi som min. får 4 point i disse to kampe, så mener jeg alvorlig talt, at FCM som klub, spiller og fans bør revurderer tankerne om denne sæson. Jeg ved godt, at det er tidligt at slagte hele sæsonen og det er jeg heller ikke ude på, men Glen "lovede" medaljer hvis ikke der blev solgt spillere fra den nuværende truppe, og hvis det "løfte" skal holdes, så skal vi snart hoppe på den rigtige togvogn..

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

ArneR skrev:Mit gæt.
Lössel

Izunna
Olsen-Sly-Albæk-Hassan
Duncan

Den opstilling kan jeg godt tilslutte mig:) Måske kommer Danny ikke til at spille , for hans kone har termin søndag..... Og den ramte hun sidste gang:) (konens info);)

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Mini Bager skrev:
ArneR skrev:Mit gæt.
Lössel

Izunna
Olsen-Sly-Albæk-Hassan
Duncan

Den opstilling kan jeg godt tilslutte mig:) Måske kommer Danny ikke til at spille , for hans kone har termin søndag..... Og den ramte hun sidste gang:) (konens info);)
Tja, hvis vi stiller op på den måde, så taber vi 0-3. Kolja har nemlig karantæne.

Besvar