Det er trænerens skyld.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Hekler

Det er trænerens skyld.

Indlæg af Hekler »

Lige som mod Randers er der ikke det rigtige spændings niveau.
Holdet er ude af stand til at profiterer af mulighederne, og modstanderne lukkes ind i kampen.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

FCMReal

Re: Det er trænerens skyld.

Indlæg af FCMReal »

Hekler skrev:Lige som mod Randers er der ikke det rigtige spændings niveau.
Holdet er ude af stand til at profiterer af mulighederne, og modstanderne lukkes ind i kampen.
Hekler for en gangs skyld så er vi enig :P

Nu har jeg lagt mærke til at andre nævner Glen også har noget at lære, når det gentager sig gang på gang at holdet ikke formår at lukke ned, så tyder det jo på at Glen ikke formår/evner at lære holdet dette.

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Real!!! Fandme godt at se dig tilbage.. Du havde så travlt sidst at du aldrig fik svaret på mit spørgsmål og jeg som sagt (nogle gange efterhånden) godt spændt på at høre?!

Fra d. 29/7
Spørgsmål: Du sys ikke det sportslige er godt nok! Du sys Glen er en klovn! Du ekstremt skuffet over ledelsen og Ørgaard/ Steinlein som alle er amatører! Dine medfans er alle jubelidioter som ikke har set samme negative lys du tilsyneladende er åbenbaret med, Og der for meget indavl i ledelsen..

...og så spørgsmålet: Hvad var det nu præcist der tiltaler dig ved FCM som klub?!

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

Mike80 skrev:Real!!! Fandme godt at se dig tilbage.. Du havde så travlt sidst at du aldrig fik svaret på mit spørgsmål og jeg som sagt (nogle gange efterhånden) godt spændt på at høre?!

Fra d. 29/7
Spørgsmål: Du sys ikke det sportslige er godt nok! Du sys Glen er en klovn! Du ekstremt skuffet over ledelsen og Ørgaard/ Steinlein som alle er amatører! Dine medfans er alle jubelidioter som ikke har set samme negative lys du tilsyneladende er åbenbaret med, Og der for meget indavl i ledelsen..

...og så spørgsmålet: Hvad var det nu præcist der tiltaler dig ved FCM som klub?!

Mike
Det der tiltaler mig er vel det samme som f.eks. FCMs konstituerede direktør og den tidligere bestyrelsesformand.

Men hvorfor skal du ødelægge Heklers tråd, med noget der ikke er en debat ?

ArneR

Indlæg af ArneR »

Ja, gu fanden er det trænerens skyld.
Jeg sad og diskuterede med en anden sofa træner, at det her det går simpelthen ikke. Hvis vi begge kunne se det 20 minutter inden OB udlignede, hvorfor fanden kunne Glenn så ikke, og hvis han kunne hvorfor fanden gjorde han så ikke noget.

Poulsgaard

Indlæg af Poulsgaard »

Mike80 skrev:Real!!! Fandme godt at se dig tilbage.. Du havde så travlt sidst at du aldrig fik svaret på mit spørgsmål og jeg som sagt (nogle gange efterhånden) godt spændt på at høre?!

Mike
Og du bliver nød til at få dit svar nu, for vi ser ikke trollen før vi taber igen....
Mvh.
Peder Poulsgaard
--------------------------------------------
Festbyen - Alt til din børnefødselsdag

Mike80

Indlæg af Mike80 »

FCMReal skrev:

Fra d. 29/7

Mike
Det der tiltaler mig er vel det samme som f.eks. FCMs konstituerede direktør og den tidligere bestyrelsesformand.

Men hvorfor skal du ødelægge Heklers tråd, med noget der ikke er en debat ?
Haha:) det sku komisk at høre dig udtale dig om at jeg ødelægger Heklers tråd her.. Selvsamme fcmreal som Hekler selv har opfordret til ikke længere at debatere med?! Og iøvrigt en holdning som vist går igen ved mange andre debattører..

Mange gider dig ikke da de mener du en ensidig negativ i din debat, så det faktisk min holdning at jeg på ingen måde ødelægger Heklers debat ved at afkræve dig et positivt svar omkring FCM! (specielt fordi du let og arrogant har undladt at svare i de andre tråde jeg har spurgt) Tværtimod imod kunne det jo være jeg åbner op for at der faktisk gemmer sig en FCM sympatisør bag FCMreal og ikke bare den Troll mange herinde opfatter dig som.. Så for debatten, din egen og alle skeptikerne vil jeg mene jeg redder mere end ødelægger Heklers tråd her ved at spørge igen, igen..

Op på hesten sure;)

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Besvar