Transfervinduet sommeren 2012

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jens Mikkelsen

Re: Transfervinduet sommeren 2012

Indlæg af Jens Mikkelsen »

Hvis du kigger lidt på hjemmesiden kan du se at de med lys og lygter scouter flere angribere, da de måske er i underskud på den post.

Der er en artikel hvor der bliver nævnt 3 andre mulige emner.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

angående Sly så er Fcms udgangs pris 22,5 mill har hørt det fra Rene af, så mon ikke det ligger omkring de 20 mill vi skal ha hvis han skal afsted nu.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

De skriver 10 mio kr her, det er da til grin: http://tv2sport.dk/endnu-en-fcm-profil-paa-vej-vaek

Omvendt skal vi også vise, at vi kan sælge afrikanerne, det er lang tid siden sidst, så kan vi få 20 mio kr så fint med mig.

Lazki

Indlæg af Lazki »

Ravnen skrev:De skriver 10 mio kr her, det er da til grin: http://tv2sport.dk/endnu-en-fcm-profil-paa-vej-vaek
Gad nok vide hvordan de kommer frem til sådan et beløb.. Alle kan jo sige at prisen er xx antal millioner.. Gir jeg ikke meget for!

10 mill. er efter min mening, alt for lidt.. trods det skræntende marked... hvis de ikke kan få over 15 mill for ham.. så forlæng med ham!

SorteUlve

Indlæg af SorteUlve »

Sly har efter min mening det største uforløste potentiale i hele truppen. Før dette potentiale er forløst i en langt højere grad end hvad tilfældet er, mener jeg, at det vil hul i hovedet at sælge ham. Hvis hans udvikling fortsætter tror jeg vi vil se et salg i omegnen af Kjær og Reid salget.

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Håber den her holder stik og de holder naller'n væk!!

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/be ... ke-god-nok

Specielt hvis mediernes 10 mio pris holder stik?! -Meeen den slags "angivelige priser" skal man vist ikke ligge alverden i andet end gætværk fra tilfældige journalister.. At Ob's Traore ifølge flere medier skulle have en salgspris omkring de 25-30mio siger vist alt om hvor seriøst man børe tage disse:)

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Mon ikke, at hvis salgsprisen er 10 mio kr, så er der en pæn stor videresalgsklausul? Det er jo også en gulerod for FCM, hvis spilleren slår i gennem. Ligenu kunne det være rart at vide om vi fx har sådan en på Victor Fisher :mrgreen:

Brugeravatar
levis

Indlæg af levis »

Ravnen skrev:Mon ikke, at hvis salgsprisen er 10 mio kr, så er der en pæn stor videresalgsklausul? Det er jo også en gulerod for FCM, hvis spilleren slår i gennem. Ligenu kunne det være rart at vide om vi fx har sådan en på Victor Fisher :mrgreen:
Når det gælder en handel med Besiktas, så vil jeg nu hellere have pengene end en videresalgsklausul. Klubskifter til Tyrkiet er jeg per definition ret skeptisk overfor.

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

4096

Indlæg af 4096 »

Tjah, både ja og nej.. Med et år tilbage af kontrakten, er 10 af de helt store efter min mening ok, med mindre selvfølgelig Sly overrasker, og skriver under for 4 år mere..!?

4096

Indlæg af 4096 »

4096 skrev:
Tjah, både ja og nej.. Med et år tilbage af kontrakten, er 10 af de helt store efter min mening ok, med mindre selvfølgelig Sly overrasker, og skriver under for 4 år mere..!?
Edit - Ka så se han har kontrakt til ´14, læste bare et år tilbage på bold.dk´s forum..

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Vi kan alligevel ikke undvære Sly nu, hvor både Janssen og Jude er skadet..

4904

Indlæg af 4904 »

Kunne det ikke være en mulighed, at hente Lekic ind her i efteråret som gardering for Janssen / Duncan - spørgsmålet er dog, hvor han er pt. formmæssigt .

http://www.bold.dk/nyt/Lekic-overvejer-fodboldpause

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Jeg synes ikke, Rajko Lekic er interessant for os. Han ligner en, der er ved at være brændt ud, og det kan vi ikke bruge til noget. Desuden burde vi have rigeligt med angribere, det er bare forbandet, at Duncan og Janssen er ude på samme tid.

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

4904 skrev:Kunne det ikke være en mulighed, at hente Lekic ind her i efteråret som gardering for Janssen / Duncan - spørgsmålet er dog, hvor han er pt. formmæssigt .

http://www.bold.dk/nyt/Lekic-overvejer-fodboldpause
Enig i anskuelsen vedr. at vi ikke har behov for Lekic.
Han blev hentet hjem som frelseren til Lyngby, men knækkede knæet tidligt. At man dernæst vælger, at ophæve kontrakten og han efterfølgende ikke kan få kontrakt i Frederikstad, må indikere at han både er en dyr herre, men samtidig ikke har fordums tids spræl i sig længere.

Det er en skam, at hans karriere givetvis ender et sted nede i divisionerne eller som bænkevarmer. Et eller andet sted kunne jeg nu godt lide manden. Der var noget spræl og kant i ham, måske dog lidt for meget.

Men Midtjylland..? Næppe, men det kunne være at han kunne kigge ud og bygge formen op. Men til hvilken nytte....? Men VFF og Ove Christensen var måske en mulighed...

Besvar