Det rører mig ikke at han er en lejesoldat, som gerne vil videre. Vi kan jo som der bliver sagt, netop sælge dem videre. Var han taget til AGF, så sad han fast der ligesom Søren Larsen. Apropos Larsen, er det imponerende så lidt AGF har formået at få ud af ham.. OB og Skoubo er heller ikke et godt eksempel på hvor man skal reetablere sin karriere, så sat overfor de to klubber, som jo har været nævnt som konkurrenter til denne handel, så forstår jeg godt han valgte FCM.
Duncan til FCM
Re: Duncan til FCM
Ja det er ret imponerende. Det har været et flot transfervindue, fine erstatninger der er hentet. Tror Duncan kan blive rigtig vigtig for os, vi har skabt så mange chancer der ikke blev til mål, forhåbentlig bliver flere af dem nu til mål 
Det rører mig ikke at han er en lejesoldat, som gerne vil videre. Vi kan jo som der bliver sagt, netop sælge dem videre. Var han taget til AGF, så sad han fast der ligesom Søren Larsen. Apropos Larsen, er det imponerende så lidt AGF har formået at få ud af ham.. OB og Skoubo er heller ikke et godt eksempel på hvor man skal reetablere sin karriere, så sat overfor de to klubber, som jo har været nævnt som konkurrenter til denne handel, så forstår jeg godt han valgte FCM.
Ravnen skrev:Ja det er ret imponerende. Det har været et flot transfervindue, fine erstatninger der er hentet. Tror Duncan kan blive rigtig vigtig for os, vi har skabt så mange chancer der ikke blev til mål, forhåbentlig bliver flere af dem nu til mål
Ikke for at forsvare Agf alt for meget Ravnen, men det er ikke kun Agfs skyld. Larsens fitness-niveau er pænt lavt og antallet af kampe er derfor også meget lavt. Og så er der så også lige det aberdabei at Peter Sørensen nødigt spiller med både Graulund og Larsen.
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet
Men ingen af de ting burde vel overraske? Larsens skadesproblemer var i den grad kendte, og man havde jo Graulund i truppen allerede. Så det lader til, at Larsen var en Lotto-kupon uden den store gevinst. Det er vist kun mod os, at han kan scoremancitydk skrev:Ikke for at forsvare Agf alt for meget Ravnen, men det er ikke kun Agfs skyld. Larsens fitness-niveau er pænt lavt og antallet af kampe er derfor også meget lavt. Og så er der så også lige det aberdabei at Peter Sørensen nødigt spiller med både Graulund og Larsen.
I den optik er jeg meget glad for, at vi har fået Duncan i stedet, selvom han også har haft sine skadeproblemer.
-
Peter Ross
Knap og nap... Så må du selv gætte, om beløbet eller valutaen er forkertmancitydk skrev:Via twitter (og diverse omveje) er rygterne fra Skotland at han har kostet 150,000 Pund = 1,4 mio danske kroner ca..
egal... 150.000 eller 1,4 mio. Begge dele er vel egentligt en udemærket handel. og når det er insidere fra Celtic der vurderer beløbet og det bliver nævnt flere steder er det nok ikke helt galtPeter Ross skrev:Knap og nap... Så må du selv gætte, om beløbet eller valutaen er forkertmancitydk skrev:Via twitter (og diverse omveje) er rygterne fra Skotland at han har kostet 150,000 Pund = 1,4 mio danske kroner ca..
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet
master1 skrev:Tænker, som flere andre, at manden vel skal have en chance, og kan være blevet voksen. Så jeg var lige ved at blive glad, til jeg læste flg. :
http://www.bold.dk/nyt/Duncan-Saa-trael ... eller-ikke
Så virker det på mig som, at han er "levebrøds-spiller" og ikke har valgt med hjertet. Har end ikke været til træning, og tænker allerede nu med en 4-årig kontrakt, på at komme væk / videre. Synes godt, at han kunne have ventet med den slags udtalelser, til blækket var tørt !
Hvorfor er det forkert at tænke fremad, for at komme videre skal han vise noget og er det ikke det vi alle sammen sukker efter, gi´nu manden en chance og opbakning, tror han kan blive en stor gevinst for os nu og senere måske også økonomisk
Well først og fremmest har fodboldspillere og andre professionelle sportsfolk jo et relativt lille vindue til at tjene en sum penge som enten kan være nok til resten af livet eller til at for søde det en smule.. Fodbold er jo hans levebrød så det er vel klart, at han tænker på at kunne nappe en stor udenlands kontrakt igen...master1 skrev: Så virker det på mig som, at han er "levebrøds-spiller" og ikke har valgt med hjertet. Har end ikke været til træning, og tænker allerede nu med en 4-årig kontrakt, på at komme væk / videre. Synes godt, at han kunne have ventet med den slags udtalelser, til blækket var tørt !
Dernæst sagt, så er det for mig at se en rette indstilling og en indstilling jeg godt kan lide.. Jeg ville være mere bekymret hvis han havde sagt noget i retningen af " FCM er et godt sted at slå mig ned" - Med den udtalese og med det formål at komme udenlands igen, ved Duncan at han skal leverer varen(Læs; Score mål, og gerne masser af dem) hvis han skal have chancen igen.. Det er sgu motivation der vil være, modsat hvis han bare var tilfreds med at hæve hans hyrer hver måned..
-
Jesper BW1100
Det har helt sikkert ikke været det nemmeste i verden at brage igennem ude i Århus. Og jeg vil da lyve hvis jeg kunne garantere at jeg som 17-årig knægt kunne have modstået presset og fristelserne. Men du har ret i at der ikke har været meget ballade med ham den seneste tid, så lad os lade tvivlen komme Morten til godePeter Ross skrev:Som vi snakkede om efter pressemødet - hvordan skal man finde sig selv som menneske, når man brager i gennem lydmuren som 17-årig i Danmarks mest fodboldgale by? Der har været mange fristelser for Duncan, fristelser vi nok heller ikke selv kunne modstå, hvis vi stod i samme situation. Der har selvfølgelig været andre dumheder, men i de seneste år har der været roligt omkring ham. Han trækker vist bare rundt på et lidt utidssvarende rygte.
Interessant. Jeg var nervøs for at dette kunne betyde at Tim blev skubbet helt i baggrunden, hvilket jeg ville være træt af, da jeg for det første synes rigtig godt om ham, og samtidig synes han har noget at bidrage med.Peter Ross skrev:I kampe hvor vi forventeligt vil dominere, så ja. Mod hold hvor der er større brug for fart, vil vi kun anvende én af dem. Duncan giver noget tiltrængt tyngde på toppen, uden han er helt samme type som Janssen. De søger forskellige løb, hvilket gør, de supplerer hinanden godt, som jeg ser det. Duncan er mere direkte, mens Tim lever på at være snu.
Ikke dårligt. Jeg gætter på at Polle har taget sig pænt godt betalt... For selvom det er nedgangstider går hverken Andersson eller Duncan for noget der minder om en sulteløn.Peter Ross skrev:Ikke umiddelbart, nej. Jakob Poulsens løn er blevet re-investeret til fulde, men heller ikke mere end det. Glen har gjort det klart, han ikke ville hente flere, hvis det sprængte budgettet. Folk må så selv vurdere, om JP har været dyr, eller om Villafane/Andersson/Duncan har været billige...
Hehe. Så har du ikke sagt for megetPeter Ross skrev: Skal vi ikke bare konstatere, vi har mange gode venner af huset
http://kerrydalestreet.co.uk/topic/8717943/1/ Ifølge Celtics egne fans har de scoret 250.000 pund på ham godt og vel 2.3 mill. Kr.
Jeg ved ikke om det er en troværdig kilde jeg er også lidt ligeglad bare han beviser han er den bobmer han altid har været i superligaen
Jeg ved ikke om det er en troværdig kilde jeg er også lidt ligeglad bare han beviser han er den bobmer han altid har været i superligaen
-
Jesper BW1100
Så lyder det sandsynligt at vi er ude i € som valuta i stedet for pund. Vil heller ikke være det ringeste køb at give 150.000 € (1,1 mio DKK) for Duncan. Så er spørgsmålet bare hvad Duncan selv hæver. Med tanke på Steinleins udtalelser er det næppe meget mere end et par mio om året.Peter Ross skrev:Knap og nap... Så må du selv gætte, om beløbet eller valutaen er forkertmancitydk skrev:Via twitter (og diverse omveje) er rygterne fra Skotland at han har kostet 150,000 Pund = 1,4 mio danske kroner ca..
Misforstå mig ikke. Jeg vil mægtigt gerne give ham en chance. Synes da altid vi skal bakke op, om alle vores spillere.Skovmand skrev:master1 skrev:Tænker, som flere andre, at manden vel skal have en chance, og kan være blevet voksen. Så jeg var lige ved at blive glad, til jeg læste flg. :
http://www.bold.dk/nyt/Duncan-Saa-trael ... eller-ikke
Så virker det på mig som, at han er "levebrøds-spiller" og ikke har valgt med hjertet. Har end ikke været til træning, og tænker allerede nu med en 4-årig kontrakt, på at komme væk / videre. Synes godt, at han kunne have ventet med den slags udtalelser, til blækket var tørt !
Hvorfor er det forkert at tænke fremad, for at komme videre skal han vise noget og er det ikke det vi alle sammen sukker efter, gi´nu manden en chance og opbakning, tror han kan blive en stor gevinst for os nu og senere måske også økonomisk
Når det er sagt, må jeg indrømme, at jeg ikke havde tænkt så langt som, at Duncan´s udtalelser om at komme videre en dag, kunne føre til et salg og indbringe lidt klejner i kassen. Mit første tanke var bare, at jeg syntes, han liiige skulle komme ind i omklædningsrummet, inden han er væk fra klubben igen
Men al min respekt til ham og undskyld, jeg ikke lige tænkte fremad ( der er ikke ret meget købmand i mig
Her en artikel: http://www.sporten.dk/fodbold/fcm-traen ... n-i-15-aar
Jeg mener også at huske, at det var på tale at hente ham da han lige var slået i gennem for AGF, før han kom til Brøndby?
Jeg mener også at huske, at det var på tale at hente ham da han lige var slået i gennem for AGF, før han kom til Brøndby?
Det er korrekt.Ravnen skrev:Her en artikel: http://www.sporten.dk/fodbold/fcm-traen ... n-i-15-aar
Ørgaard har fået alle de spillere til klubben som han har jagtet i årevis.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
den holder ikke helt, Jan Kristiansen var han helt vild med da han spillede i Esbjerg og valgte Tyskland frem for Fcm, plus han gik også engang efter Mikkel Bechmann som valgte Fcn da han skiftede, så den holder ikke helt Hekler.Hekler skrev:Det er korrekt.Ravnen skrev:Her en artikel: http://www.sporten.dk/fodbold/fcm-traen ... n-i-15-aar
Ørgaard har fået alle de spillere til klubben som han har jagtet i årevis.