Nuvel Duncan har lavet dumheder, men jeg tror og håber at han er blevet mere moden. Synes ikke man har hørt om udskejelser i Celtic. Har tiltro til at klubben har styr på det, hvis han skulle træde ved siden af - vi har jo haft et par tilfælde tidligere.Kent skrev:Lige nøjagtig. Han er erkendt ludoman og har en dom for svindel med venindens dankort. Så det er ikke det voldelige element, jeg tænker på (selvom Duncan vist også har været involveret i lidt klammeri), men mere det, at der normalt følge problemer af den ene eller anden slags i kølvandet på ham. Sådan var det også med David Nielsen (der jo også var i nogle problemer ift gambling) og Arek. Duncan opfører sig og virker meget umoden. Desuden var det vel også ham, der stod bag vores første nederlag på SAS-Arena. Sådan noget tilgiver man jo ikke ligeSpicker skrev:Han havde også nogle spille problemer hvor han var komme til at tømme en vennindes kreditkort på noget online poker tror jegSteffenO skrev: Inden du dømmer ham for meget, hvordan i alverden kan du finde på at samligne ham med Arek og David? Mig bekendt laver han ikke ret meget balade udenfor banen ? Måske hunsker jeg ikke så godt men det eneste jeg kan huske ham negativt for er da ham og peter madsen var oppe at slås i brøndby ?
Her er en lidt ældre liste over hans dumheder: http://stiften.dk/agf/se-listen-duncans-dumheder
Og så var der vist også en våd David Nielsen fødselsdag, hvor der var et par stykker med røde ører - kan ikke huske om de nåede træningen eller ikke var i stand til det. (Læst i bogen af Erik Rasmussen).