Duncan til FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
tatoo

Re: Duncan til FCM

Indlæg af tatoo »

Kent skrev:
Spicker skrev:
SteffenO skrev: Inden du dømmer ham for meget, hvordan i alverden kan du finde på at samligne ham med Arek og David? Mig bekendt laver han ikke ret meget balade udenfor banen ? Måske hunsker jeg ikke så godt men det eneste jeg kan huske ham negativt for er da ham og peter madsen var oppe at slås i brøndby ?
Han havde også nogle spille problemer hvor han var komme til at tømme en vennindes kreditkort på noget online poker tror jeg
Lige nøjagtig. Han er erkendt ludoman og har en dom for svindel med venindens dankort. Så det er ikke det voldelige element, jeg tænker på (selvom Duncan vist også har været involveret i lidt klammeri), men mere det, at der normalt følge problemer af den ene eller anden slags i kølvandet på ham. Sådan var det også med David Nielsen (der jo også var i nogle problemer ift gambling) og Arek. Duncan opfører sig og virker meget umoden. Desuden var det vel også ham, der stod bag vores første nederlag på SAS-Arena. Sådan noget tilgiver man jo ikke lige ;-)
Her er en lidt ældre liste over hans dumheder: http://stiften.dk/agf/se-listen-duncans-dumheder
Nuvel Duncan har lavet dumheder, men jeg tror og håber at han er blevet mere moden. Synes ikke man har hørt om udskejelser i Celtic. Har tiltro til at klubben har styr på det, hvis han skulle træde ved siden af - vi har jo haft et par tilfælde tidligere.

Og så var der vist også en våd David Nielsen fødselsdag, hvor der var et par stykker med røde ører - kan ikke huske om de nåede træningen eller ikke var i stand til det. (Læst i bogen af Erik Rasmussen).

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Indlæg af SteffenO »

Kent skrev:
Spicker skrev:
SteffenO skrev: Inden du dømmer ham for meget, hvordan i alverden kan du finde på at samligne ham med Arek og David? Mig bekendt laver han ikke ret meget balade udenfor banen ? Måske hunsker jeg ikke så godt men det eneste jeg kan huske ham negativt for er da ham og peter madsen var oppe at slås i brøndby ?
Han havde også nogle spille problemer hvor han var komme til at tømme en vennindes kreditkort på noget online poker tror jeg
Lige nøjagtig. Han er erkendt ludoman og har en dom for svindel med venindens dankort. Så det er ikke det voldelige element, jeg tænker på (selvom Duncan vist også har været involveret i lidt klammeri), men mere det, at der normalt følge problemer af den ene eller anden slags i kølvandet på ham. Sådan var det også med David Nielsen (der jo også var i nogle problemer ift gambling) og Arek. Duncan opfører sig og virker meget umoden. Desuden var det vel også ham, der stod bag vores første nederlag på SAS-Arena. Sådan noget tilgiver man jo ikke lige ;-)
Her er en lidt ældre liste over hans dumheder: http://stiften.dk/agf/se-listen-duncans-dumheder
Og vi kan hermed konkludere du husker bedre end mig ;) Men synes nu stadig dine udtagelser om ham er lidt for hårde. Duncan har vist det i bundby, og aab. Han kan lave mål ! jeg tror og håber på at han bliver en gevinst for os på banen. håber vi får af vide i morgen, at nogle "hjælper" med lønnen. da jeg har læst, at han skulle have fået tilbudt 3 mil om året (dog uden at vide om det er rigtigt) men det er mange penge når vi lige han smidt 7 erferne spillere ud af klubben, hvor de unge entenlig bare skulle dække dem.

alt i alt er jeg LYKKELIG over vi har fået en ny angriber som vi har manglet længe synes jeg. håber Jude får lov at komme videre, fordi når han spiller i FCM er det alene på toppen, og det passer bare ikke til ham så afsted med jude, og nok os Mads H, og så kan Marco spille lidt angriber sammen med sly hvis det skulle blive nødvændigt.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

pr0j3ct skrev:
mnm123 skrev:jeg kunne godt tænke mig at spørge ledelseom hvordan vi har råd efter de sidste flere års dårlige regnskaber og lovning på at det vender nu?
Ja godt spørgsmål.

Rygterne går dog på at han har været gratis. Dertil skal han selvfølgeligt nok have en høj hyre, men selv Duncan må være interesseret i spilletid og derfor tror jeg at hans hyre kunne forhandles lidt ned ad.

Personligt har jeg dog aldrig været den store fan af Duncan, men han kan score mål og han er en type boks angriber vi sagtens kan bruge. Så kan det jo være jeg kan lære at holde af ham ;)

Tim og Duncan er ikke de hurtigste, eller de bedste teknikere, men fodres de rigtigt fra resten af holdet, indeholder den duo mange mål. Det bliver spændene.
Gratis i og med der ikke er en transfer sum, men han har sagt farvel til en kontrakt der ville gi ham 6 mill. i et år mere i Celtic, så tror regnestykket ser sådan ud ca. Han har afhandlet med Celtic for at opsige hans kontrakt så han får ca 3-4 mill af dem og resten op til de 6 mill betaler vi i godtgørelse til Duncan plus en fed hyre ala 200-250000 om måneden plus diverse bonusser.

Jeg tror han bliver en klar forstærkning i klubben, og tror han er købt som 1. angriber da Jansen ikke helt er kommet sig over sin skade og kan ikke klare et alt for tæt koamp program så når Duncan er 100 % så er han nummer 1.

Badcompany

Indlæg af Badcompany »

Spicker

Indlæg af Spicker »

Udtalt af Steinlein:
- Vi var sammen med ham hele dagen i går, og man kan mærke, at det er en meget mere afklaret og moden ung mand, der er på vej ind i voksenlivet. Han har lært af sine fejl, og det er en helt anden person end tidligere, der er klar til at kæmpe for FC Midtjylland og til at få gang i sin karriere igen.

Lyder godt hvis det er rigtigt. Gad vide om mange års modgang har gjort ham mere voksen?

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

SteffenO skrev: Og vi kan hermed konkludere du husker bedre end mig ;) Men synes nu stadig dine udtagelser om ham er lidt for hårde.
Det skal ikke være nogen tvivl om, at jeg ser Duncan som en klar forstærkning, og har også selv gentagne gange over de sidste vinduer peget på ham, som en oplagt signing. Så sportsligt går jeg meget ind for signingen, mens jeg er mere i tvivl på det personlige og menneskelige plan. Jeg kan se, at FCM allerede i deres første melding lægger fokus på, at det er en mere moden Duncan end tidligere. Lad os håbe de har ret....

Noe

Indlæg af Noe »

Jeg tillader mig lige at anlægge en lettere pessimistisk vinkel på Duncan-signingen:

Er der nogen, som har opsnappet noget om økonomien? Det er logisk, at både Duncan og Celtic er gået på kompromis, for at løse den ærgelige situation; men hvor meget? Har vi fået ham gratis, og hvem betaler hans løn?
Hvis ikke investorer har lagt en betydelig klat, så siger logikken vel at vi er på vej til at sælge en profil. I så fald kan jeg ret hurtigt få armene ned. Nå, nogen der har lyttet til vandrør?

Skovmand

Indlæg af Skovmand »

Hekler skrev:Så kom medierne med.
Jeg her nogle spørgsmål.

1. Hvor er pressemødet kl. 9 i morgen?
2. Er der alligevel træning i morgen selvom planen siger fri?
3. Hvad skal jeg spørge manden om når jeg fanger ham?

Jeg vil spørge: Hvorfor FCM? Passer du overhovedet ind? Skal du være en 2. klasses Frank der skal smides ind hvis det etablerede spil ikke fungerer?

Hvad vil DU spørge om???

Nok ikke de mest intilligente spørgsmål.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det er en rigtig god transfer, Duncan har mål i støvlerne og vi har skreget på mere erfaring i angrebet, særligt hårdt ramt var vi da Janssen var skadet sidste sæson.

Duncan er vel den første angriber, nogensinde i FCMs historie, som spiller i nr 9 :mrgreen:

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Ravnen skrev:Det er en rigtig god transfer, Duncan har mål i støvlerne og vi har skreget på mere erfaring i angrebet, særligt hårdt ramt var vi da Janssen var skadet sidste sæson.

Duncan er vel den første angriber, nogensinde i FCMs historie, som spiller i nr 9 :mrgreen:
OT: Dadu spillede da i nummer gjorde han ikke? Eller husker jeg helt galt?
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Kent skrev:
SteffenO skrev: Og vi kan hermed konkludere du husker bedre end mig ;) Men synes nu stadig dine udtagelser om ham er lidt for hårde.
Det skal ikke være nogen tvivl om, at jeg ser Duncan som en klar forstærkning, og har også selv gentagne gange over de sidste vinduer peget på ham, som en oplagt signing. Så sportsligt går jeg meget ind for signingen, mens jeg er mere i tvivl på det personlige og menneskelige plan. Jeg kan se, at FCM allerede i deres første melding lægger fokus på, at det er en mere moden Duncan end tidligere. Lad os håbe de har ret....
Jeg var også skeptisk på forhånd, men efter at have snakket med ham i en halv times tid efter pressemødet, må jeg sige, jeg ser noget mere lyst på det. Duncan virker meget afklaret og moden i sine overvejelser. Der var ikke meget, der signalerede problembarn - han overvejer at bosætte sig i Ikast, han er blevet gift for nyligt og skal være far til december.
Mest af alt virkede han bare som en, der gerne snart vil spille fodbold, fremfor kun at træne dag ind og dag ud. Yderst positivt førstehåndsindtryk.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Peter Ross skrev: Jeg var også skeptisk på forhånd, men efter at have snakket med ham i en halv times tid efter pressemødet, må jeg sige, jeg ser noget mere lyst på det. Duncan virker meget afklaret og moden i sine overvejelser. Der var ikke meget, der signalerede problembarn - han overvejer at bosætte sig i Ikast, han er blevet gift for nyligt og skal være far til december.
Mest af alt virkede han bare som en, der gerne snart vil spille fodbold, fremfor kun at træne dag ind og dag ud. Yderst positivt førstehåndsindtryk.
Det er sq godt at høre Peter! Jeg skal ærligt indrømme at jeg ikke lige umiddelbart har været fortaler for et indkøb af Duncan. Bryder mig ikke specielt om mandens ageren udenfor kridtstregerne, hvor han har virket noget flakkende og alt andet end i balance. Ikke det jeg forbandt med egenskaber hos et forbillede. Men hvis det, som det lyder på Peter, har ændret sig efter hans tur i Skotland og han er afklaret og i balance med sig selv er jeg mere positiv. For hans vindermentalitet og evner som målscorer er uomtvistelige.
Att. Peter: Har du nogen ide/gæt på hvilken betydning det har for vores spillestil, trupsammensætning og økonomi? Du plejer at have fingeren rimelig godt på pulsen.
Er ideen at man på sigt vil bruge Tim og Duncan sammen i front?
Er der nogen på vej afsted for at dække de penge vi har brugt på Duncan?
Er der investorer inde over købet og/eller lønafregningen?

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Fantastisk skifte for begge parter. Duncan for chancen for at bevise hans høje top niveau i suppen og hvis han viser bare lidt af fordoms styrke, ligger der vel også en landsholds plads og lurer lige om hjørnet. Samt vi får en af ligaens bedste angriber, som vel altid har været garant for 10+ mål i hver sæson.
Glæder mig til at se ham i aktion, tror han bliver et scoop.
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Lidt om hvad jeg har tænkt om Aftalen med Duncan:
http://www.youtube.com/watch?v=Y5GMDpT-yp8&feature=plcp
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

mancitydk skrev:
Ravnen skrev:Det er en rigtig god transfer, Duncan har mål i støvlerne og vi har skreget på mere erfaring i angrebet, særligt hårdt ramt var vi da Janssen var skadet sidste sæson.

OT: Dadu spillede da i nummer gjorde han ikke? Eller husker jeg helt galt?
Jo, du har helt ret :D

Besvar