Duncan til FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Hekler

Duncan til FCM

Indlæg af Hekler »

Så kom medierne med.
Jeg her nogle spørgsmål.

1. Hvor er pressemødet kl. 9 i morgen?
2. Er der alligevel træning i morgen selvom planen siger fri?
3. Hvad skal jeg spørge manden om når jeg fanger ham?

Jeg vil spørge: Hvorfor FCM? Passer du overhovedet ind? Skal du være en 2. klasses Frank der skal smides ind hvis det etablerede spil ikke fungerer?

Hvad vil DU spørge om???
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

mancitydk

Re: Duncan til FCM

Indlæg af mancitydk »

Tja... Hvorfor FCM må være et godt sted at starte. Kan da fortælle dig at der er pænt meget harme på ovre i Agf-lejren så det kunne være interessant at høre om der var konkurrence om manden... Noget som medierne peger på...
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Jeg synes måske mere, at det er relevant at få fat i Glen og høre om, hvordan han mener Duncan passer ind.

Han er jo ikke verdens bedste teknikker, og udfylder vel til dels samme rolle som Janssen. Dog har vi jo tidligere været efter Fall og Makienok, så noget tyder på, at vi ønsker at spille med 2 store boksspillere i front, og så hurtige og gennembrudsstærke fløje. Men er Janssen og Duncan ikke for ens?

Desuden er Duncan vel kendt for at være lidt udisciplineret og det de i England kalder en 'pub-player'. Er han den rette at hente ind, ift den kultur man vil skabe? Er han det rette forbillede for de unge spillere? Er det overvejelser, man har haft ifm signingen?

Som det måske skinner igennem, har jeg et lidt ambivalent forhold til Duncan. Jeg har ikke meget sympati for ham, men samtidig har han bevist, at han kan score masser af mål på superliganiveau. Men for mig er han lidt i samme kategori som Arek og David Nielsen. Han er et problembarn - med streg under barn. Men han skal naturligvis have en fair chance som alle andre, og forhåbentlig bliver han en succes.

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

hvor er pressemødet i morgen?

Og Ja Kent du har helt ret i dine spørgsmål. Det er interessante synspunkter at forholde Glen og co.
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Spicker

Indlæg af Spicker »

Kunne også være rart at vide hvad form ham er i, og hvornår Glen regner med han kommer til at figurere i start opstillingen.

Det kunne også være rart at høre Glen hvordan han regner med Duncan skal være forbillede for vores unge med de discipliære problemer han tidligere har haft.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

mancitydk skrev:hvor er pressemødet i morgen?
Jeg ved det ikke, men plejer det ikke at være ude ved Ikast-Brande Arena? Det er trods alt der alle sidder.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

jeg kunne godt tænke mig at spørge ledelseom hvordan vi har råd efter de sidste flere års dårlige regnskaber og lovning på at det vender nu?

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Indlæg af SteffenO »

Kent skrev:Jeg synes måske mere, at det er relevant at få fat i Glen og høre om, hvordan han mener Duncan passer ind.

Han er jo ikke verdens bedste teknikker, og udfylder vel til dels samme rolle som Janssen. Dog har vi jo tidligere været efter Fall og Makienok, så noget tyder på, at vi ønsker at spille med 2 store boksspillere i front, og så hurtige og gennembrudsstærke fløje. Men er Janssen og Duncan ikke for ens?

Desuden er Duncan vel kendt for at være lidt udisciplineret og det de i England kalder en 'pub-player'. Er han den rette at hente ind, ift den kultur man vil skabe? Er han det rette forbillede for de unge spillere? Er det overvejelser, man har haft ifm signingen?

Som det måske skinner igennem, har jeg et lidt ambivalent forhold til Duncan. Jeg har ikke meget sympati for ham, men samtidig har han bevist, at han kan score masser af mål på superliganiveau. Men for mig er han lidt i samme kategori som Arek og David Nielsen. Han er et problembarn - med streg under barn. Men han skal naturligvis have en fair chance som alle andre, og forhåbentlig bliver han en succes.
Inden du dømmer ham for meget, hvordan i alverden kan du finde på at samligne ham med Arek og David? Mig bekendt laver han ikke ret meget balade udenfor banen ? Måske hunsker jeg ikke så godt men det eneste jeg kan huske ham negativt for er da ham og peter madsen var oppe at slås i brøndby ?

Spicker

Indlæg af Spicker »

SteffenO skrev:
Kent skrev:Jeg synes måske mere, at det er relevant at få fat i Glen og høre om, hvordan han mener Duncan passer ind.

Inden du dømmer ham for meget, hvordan i alverden kan du finde på at samligne ham med Arek og David? Mig bekendt laver han ikke ret meget balade udenfor banen ? Måske hunsker jeg ikke så godt men det eneste jeg kan huske ham negativt for er da ham og peter madsen var oppe at slås i brøndby ?
Han havde også nogle spille problemer hvor han var komme til at tømme en vennindes kreditkort på noget online poker tror jeg

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

mnm123 skrev:jeg kunne godt tænke mig at spørge ledelseom hvordan vi har råd efter de sidste flere års dårlige regnskaber og lovning på at det vender nu?
Ja godt spørgsmål.

Rygterne går dog på at han har været gratis. Dertil skal han selvfølgeligt nok have en høj hyre, men selv Duncan må være interesseret i spilletid og derfor tror jeg at hans hyre kunne forhandles lidt ned ad.

Personligt har jeg dog aldrig været den store fan af Duncan, men han kan score mål og han er en type boks angriber vi sagtens kan bruge. Så kan det jo være jeg kan lære at holde af ham ;)

Tim og Duncan er ikke de hurtigste, eller de bedste teknikere, men fodres de rigtigt fra resten af holdet, indeholder den duo mange mål. Det bliver spændene.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Spicker skrev:
SteffenO skrev: Inden du dømmer ham for meget, hvordan i alverden kan du finde på at samligne ham med Arek og David? Mig bekendt laver han ikke ret meget balade udenfor banen ? Måske hunsker jeg ikke så godt men det eneste jeg kan huske ham negativt for er da ham og peter madsen var oppe at slås i brøndby ?
Han havde også nogle spille problemer hvor han var komme til at tømme en vennindes kreditkort på noget online poker tror jeg
Lige nøjagtig. Han er erkendt ludoman og har en dom for svindel med venindens dankort. Så det er ikke det voldelige element, jeg tænker på (selvom Duncan vist også har været involveret i lidt klammeri), men mere det, at der normalt følge problemer af den ene eller anden slags i kølvandet på ham. Sådan var det også med David Nielsen (der jo også var i nogle problemer ift gambling) og Arek. Duncan opfører sig og virker meget umoden. Desuden var det vel også ham, der stod bag vores første nederlag på SAS-Arena. Sådan noget tilgiver man jo ikke lige ;-)
Her er en lidt ældre liste over hans dumheder: http://stiften.dk/agf/se-listen-duncans-dumheder

FCM Thomsen

Indlæg af FCM Thomsen »

Kent skrev:
mancitydk skrev:hvor er pressemødet i morgen?
Jeg ved det ikke, men plejer det ikke at være ude ved Ikast-Brande Arena? Det er trods alt der alle sidder.
Pressemødet er i morgen kl 09.00 i håndbold loungen i Ikast-Brande Arena

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Fandt lige en agentvideo med scoringer: http://www.youtube.com/watch?v=aiGbDo9TRM0
Ingen tvivl om, at vi får en spiller, med en ekstrem styrke i hovedspillet, og det må i den grad forstærke vores dødbolde. Ift Janssen synes jeg Duncan også er i stand til at afslutte udefra. Janssen scorer stort set alle sine mål i eller lige omkring det lille felt, mens Duncan faktisk også kan sparke udefra.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg er næsten ligeglad med hvad han laver uden for banen, så længe han forsætter det her snit TV2 omtaler
TV2/ "I 201 kampe i Superligaen står Morten 'Duncan' Rasmussen noteret for 78 scoringer."
Angribere skal tit være lidt små skøre, det kræver et vist ego at score mål ;)

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan signingen af Duncan harmonerer med følgende:
1. Vores økonomiske smalhals og mangel på penge. Duncan lader sig vel næppe spise af med en sulteløn. Er hans løn delvist finansieret af udefrakommende eller bruger vi bare penge vi ikke har endnu engang?
2. Vores snak om rutinerede spillere med evner både sportsligt og personligt. Jeg anser på ingen måde Duncan som et fantastisk forbillede for vores unge drenge, når man husker hans normale attitude og ageren. Er han villig til at steppe op og lægge sine barnagtige sider på hylden for i stedet at blive en magtfaktor på vores hold; inde på banen så vel som udenfor banen?
3. Vores angrebssituation. Er Duncan hentet ind så vi kan spille med 2 i front igen, eller skal ham og Tim konkurrere om én plads i front?

Besvar