Transfervinduet sommeren 2012

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Niklaes

Re: Transfervinduet sommeren 2012

Indlæg af Niklaes »

Jeg skal ikke kunne sige, hvor meget der skal lægges i det her, men en person skriver på bold under klubsnak, at en pålidelig kilde sender Duncan til lægetjek i FCM i dag. Men igen, du afgør selv hvor meget du lægger i det, jeg er ikke selv så meget til de løse rygter - nogle gange er de sande, andre gange er de ikke.

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Niklaes skrev:Jeg skal ikke kunne sige, hvor meget der skal lægges i det her, men en person skriver på bold under klubsnak, at en pålidelig kilde sender Duncan til lægetjek i FCM i dag. Men igen, du afgør selv hvor meget du lægger i det, jeg er ikke selv så meget til de løse rygter - nogle gange er de sande, andre gange er de ikke.
Der er i hvert fald ikke umiddelbart noget, der tyder på at rygtestarteren er en, der reelt har noget viden, så jeg vil karakterisere det som meget usikkert.
Det er dog sikkert, at vi god kunne bruge en ny angriber. Med både Jude og Hvilsom på vej ud af døren, ville det være fint med Duncan. Økonomisk skulle det dog være fordi nogle investorer gik ind og betalte for ham, mens jeg på det menneskelige plan er usikker på, om Duncan ville passe ind. Han er hverken træningsnarkoman eller et godt forbillede for de unge. Men han kan score mål, og det er da et forsonende træk - og jeg har vist selv foreslået ham for et par sider siden i denne tråd.

Brugeravatar
KingJohn
Geografisk sted: København

Indlæg af KingJohn »

Så fik Mohamed Zidan en ny klub.
http://www.bold.dk/nyt/Zidan-vaelger-Abu-Dhabi

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Kent skrev:
Niklaes skrev:Jeg skal ikke kunne sige, hvor meget der skal lægges i det her, men en person skriver på bold under klubsnak, at en pålidelig kilde sender Duncan til lægetjek i FCM i dag. Men igen, du afgør selv hvor meget du lægger i det, jeg er ikke selv så meget til de løse rygter - nogle gange er de sande, andre gange er de ikke.
Der er i hvert fald ikke umiddelbart noget, der tyder på at rygtestarteren er en, der reelt har noget viden, så jeg vil karakterisere det som meget usikkert.
Det er dog sikkert, at vi god kunne bruge en ny angriber. Med både Jude og Hvilsom på vej ud af døren, ville det være fint med Duncan. Økonomisk skulle det dog være fordi nogle investorer gik ind og betalte for ham, mens jeg på det menneskelige plan er usikker på, om Duncan ville passe ind. Han er hverken træningsnarkoman eller et godt forbillede for de unge. Men han kan score mål, og det er da et forsonende træk - og jeg har vist selv foreslået ham for et par sider siden i denne tråd.
Økonomisk kan han vel heller ikke være vildt dyr. Det er jo ikke ligefrem, at han har spillet sin værdi op i Celtic. Han har jo nærmest sat karrieren i bero, og kan ikke tillade sig, at være kritisk.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

PH1978 skrev:
Kent skrev:
Økonomisk kan han vel heller ikke være vildt dyr. Det er jo ikke ligefrem, at han har spillet sin værdi op i Celtic. Han har jo nærmest sat karrieren i bero, og kan ikke tillade sig, at være kritisk.
Det har i flere år været tydeligt, at Celtic ikke satsede på ham, men alligevel er han der stadig, og det bunder udelukkende i økonomi.
Så vidt jeg ved, er der to ting, der har bremset et skifte for ham i de seneste vinduer: 1) Celtic vil have en del af deres investering tilbage, så de forlanger en god transfer for ham 2) Duncan har fået en gylden kontrakt (vist omkring 6 mio om året), og vil ikke gå ned i løn (han har sikkert heller ikke råd til det, den gode ludoman, da han sandsynligvis har spillet alle sine penge op).
Hvis ingen af disse parametre har ændret sig til dette vindue, så ender Duncan nok med at sidde kontrakten ud i Celtic og hæve de sidste 6 mio over det næste år, inden han så kan finde en ny klub på fri transfer næste sommer.

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Duncan er meget tæt på:) jeg sikker..

(og lad være at spørg efter link, kilde osv. Der kommer ikke mere herfra og så kan folk selv ligge i mit postulat hvad de føler for)

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

master1

Indlæg af master1 »

Mike80 skrev:Duncan er meget tæt på:) jeg sikker..

(og lad være at spørg efter link, kilde osv. Der kommer ikke mere herfra og så kan folk selv ligge i mit postulat hvad de føler for)

Mike
Jeg tror det samme ! Håber så bare, at han viser mere her, end i Celtic.

Tror ikke på, at man slipper Jude nu, uanset, hvad han selv vil væk. Tror først det bliver aktuelt i næste vindue, når han har et halvt år tilbage, og må begynde at snakke med andre.

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Jeg tror ik noget;)
Mike80

Everybody hates us we don't care...

master1

Indlæg af master1 »

:lol:
Mike80 skrev:Jeg tror ik noget;)
:-) Nej.......jeg ændrer også mit "tror", til......

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Brugeren "Martin Markus" har på nedenstående GF-forum netop skrevet følgende:

"Duncan bestod her i dag lægetjekket i Midtjylland og præsenteres i morgen."

Link: http://www.gf-forum.dk/agf/1713-transfe ... de-95.html

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Okay så nu er der en unavngiven kilde på et agf-forum der igår sagde at Dunken var på vej til FCM. Nu siger Mike80 at han ved at han kommer og nu også Master1...

Ikke at jeg ikke tror på jer, hell jeg tror sgu på så mange rygter, det er det der er sjovt ved silly season, men har i to tidligere været itks? Kan nemlig ikke huske det... :)
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Le Compte

Indlæg af Le Compte »

Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

det var lige godt.....

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Det lyder spændende. Men jeg vil regne med, at der går mindst 1 måned, inden Duncan er i form. Det betyder vel, at vi skifter tilbage til 4-4-2, men lugter måske også af en afgang på midtbanen. Umiddelbart er Petter, Izunna, Sylvester og Hassan sikre startere, og så står vi med Albæk og Danny. Det er måske en for meget, når alle er klar (samtidig med, at vi jo har en række talenter på spring).

Besvar