Mads Hvilsom
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Mads Hvilsom
Endelig fik han chanceen og sikrede Fcm 2-2 mod Horsens. Tror på knægten. Så giv ham dog lidt mere spilletid så han ikke behøver at forlade klubben. Har troet på ham det sidste år og syntes han skal have lidt mere spilletid på førsteholdet.
Forza Fcm.
Godt gået Mads!!!!.
Forza Fcm.
Godt gået Mads!!!!.
Re: Mads Hvilsom
Helt enig. Jeg synes virkelig at han har potentiale - en rigtig målscorer. Han burde sgu stå foran Jude i køen. Jeg synes simpelthen han er bedre og mere komplet. Han mangler bare flere chancer på førsteholdet.TrueWolfMidt skrev:Endelig fik han chanceen og sikrede Fcm 2-2 mod Horsens. Tror på knægten. Så giv ham dog lidt mere spilletid så han ikke behøver at forlade klubben. Har troet på ham det sidste år og syntes han skal have lidt mere spilletid på førsteholdet.
Forza Fcm.
Godt gået Mads!!!!.
Lad nu værd med at svine judeVandsø skrev:Helt enig. Jeg synes virkelig at han har potentiale - en rigtig målscorer. Han burde sgu stå foran Jude i køen. Jeg synes simpelthen han er bedre og mere komplet. Han mangler bare flere chancer på førsteholdet.TrueWolfMidt skrev:Endelig fik han chanceen og sikrede Fcm 2-2 mod Horsens. Tror på knægten. Så giv ham dog lidt mere spilletid så han ikke behøver at forlade klubben. Har troet på ham det sidste år og syntes han skal have lidt mere spilletid på førsteholdet.
Forza Fcm.
Godt gået Mads!!!!.
Også enig. Ville være rart om Hvilsom kunne få spilletid og rutine, her hos os selv, i stedet for, at vi sender ham ud til andre klubber........Det oser ud af ham, at han kan ! Tilsyneladende har han iflg egne og Glenn´s udtagelser haft en masse at kæmpe med uden for banen ( lejeophold ?? ), og så viser han i dette perfekte indhåb KÆMPE overskud.TrueWolfMidt skrev:Endelig fik han chanceen og sikrede Fcm 2-2 mod Horsens. Tror på knægten. Så giv ham dog lidt mere spilletid så han ikke behøver at forlade klubben. Har troet på ham det sidste år og syntes han skal have lidt mere spilletid på førsteholdet.
Forza Fcm.
Godt gået Mads!!!!.
Lad os håbe, at man holder på ham i FCM !!
Hvis du læser mit indlæg igen, kan du se at jeg ikke sviner Jude, men derimod roser Hvilsom.FCMReal skrev:Lad nu værd med at svine judeVandsø skrev:Helt enig. Jeg synes virkelig at han har potentiale - en rigtig målscorer. Han burde sgu stå foran Jude i køen. Jeg synes simpelthen han er bedre og mere komplet. Han mangler bare flere chancer på førsteholdet.TrueWolfMidt skrev:Endelig fik han chanceen og sikrede Fcm 2-2 mod Horsens. Tror på knægten. Så giv ham dog lidt mere spilletid så han ikke behøver at forlade klubben. Har troet på ham det sidste år og syntes han skal have lidt mere spilletid på førsteholdet.
Forza Fcm.
Godt gået Mads!!!!.Glen bliver sur
http://www.bold.dk/nyt/FCM-Hvilsom-foer ... r-paa-sigt
Nu kan ét mål jo selvfølgelig ikke afgøre det alene. Men jeg undrer mig en gang i mellem over FCM´s brug af unge spillere kontra udviklingen af de unge i andre klubber. - For mig at se, synes jeg de andre er bedre til at vise de helt unge tillid.
Flere steder får de unge masser ar spilletid og lang snor. Især husker jeg en spiller, som Helenius, der fik en masse kampe, også selvom der gik lang tid, før han begyndte at score.
Ser man på andre klubber med spillere fra nogenlunde samme årgang, er der ingen på leje dér.
Selvfølgelig er lejeaftale fint, hvis man er sikker på spilletid. Men hvordan ser det ud, hvis vi igen får skader ? Er Steinlein med sine store ord ved at skabe en ny Fagerberg ?? Er en lejeaftale et godt eller dårligt signal til en ung spiller ? "Vi tror på dig / ikke på dig" ???
Nu kan ét mål jo selvfølgelig ikke afgøre det alene. Men jeg undrer mig en gang i mellem over FCM´s brug af unge spillere kontra udviklingen af de unge i andre klubber. - For mig at se, synes jeg de andre er bedre til at vise de helt unge tillid.
Flere steder får de unge masser ar spilletid og lang snor. Især husker jeg en spiller, som Helenius, der fik en masse kampe, også selvom der gik lang tid, før han begyndte at score.
Ser man på andre klubber med spillere fra nogenlunde samme årgang, er der ingen på leje dér.
Selvfølgelig er lejeaftale fint, hvis man er sikker på spilletid. Men hvordan ser det ud, hvis vi igen får skader ? Er Steinlein med sine store ord ved at skabe en ny Fagerberg ?? Er en lejeaftale et godt eller dårligt signal til en ung spiller ? "Vi tror på dig / ikke på dig" ???
Prøv lige at lav en liste over "Alle" de 19 årige der spiller i Ligaen.master1 skrev:http://www.bold.dk/nyt/FCM-Hvilsom-foer ... r-paa-sigt
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
/Hekler
-
Thomas Lund
Er det pga. et scoret mål i en kamp at Hvilsom skal have mere spilletid? Har du mere at basere dit ønske på? (har du overværet træning osv. eller set ham spille når han har været lejet ud?)TrueWolfMidt skrev:Endelig fik han chanceen og sikrede Fcm 2-2 mod Horsens. Tror på knægten. Så giv ham dog lidt mere spilletid så han ikke behøver at forlade klubben. Har troet på ham det sidste år og syntes han skal have lidt mere spilletid på førsteholdet.
Forza Fcm.
Godt gået Mads!!!!.
Jeg bor i København og har aldrig set Hvilsom til træning eller da han spillede for Viborg! Så ved ikke om jeg kvaliceret nok til at deltage med min holdning i debatten..(Lund??!)
Meen jeg tager chancen og sys også Mads Hvilsom fortjener at få en reel chance som andet valg i efteråret! Han har et hav af u-landskampe og har altid scoret mål både som ungdomsspiller og i viborg.. Han er en spiller som giver sig 100% i kampene og kæmper som en sindsyg.. Glen siger selv man først rigtig kan måle kvaliteten på unge spillere efter 50-60 kampe! Lad os da give knægten chancen og se hvor langt talentet rækker inden vi hiver en dyr løsning ind for de kr. Vi ikke har.. Det sys jeg hans talent fortjener..
Mike
Meen jeg tager chancen og sys også Mads Hvilsom fortjener at få en reel chance som andet valg i efteråret! Han har et hav af u-landskampe og har altid scoret mål både som ungdomsspiller og i viborg.. Han er en spiller som giver sig 100% i kampene og kæmper som en sindsyg.. Glen siger selv man først rigtig kan måle kvaliteten på unge spillere efter 50-60 kampe! Lad os da give knægten chancen og se hvor langt talentet rækker inden vi hiver en dyr løsning ind for de kr. Vi ikke har.. Det sys jeg hans talent fortjener..
Mike
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Det bliver sgu bare et mindre problem, hvis alle unge spillere skal have 50-60 kampe for at slå igennem eller for at man kan vurderer deres kvaliteterMike80 skrev:Glen siger selv man først rigtig kan måle kvaliteten på unge spillere efter 50-60 kampe! Lad os da give knægten chancen og se hvor langt talentet rækker inden vi hiver en dyr løsning ind for de kr. Vi ikke har.. Det sys jeg hans talent fortjener..
Mike
Det har været Hvilsom´s problem.. Han har ikke formået at gribe de chancer han har fået i FCM, og jeg er enig i, at det ikke er mange han har fået.. Hvilsom er som du selv skriver, en hårdt arbejdende spiller, som har et fantastisk løbepensum ( Se ham løbe en yoyo test, han er vild
Hvilsom´s problem for mig at se, ud fra de træninger jeg har overværet samt reserveholdskampe m.m. er at han er for uskarp foran mål.. Knægten har scoret vanvittig mange mål i hans tid som U-holds spiller, men han mangler simpelthen skarphed..
Tjaaa.. Den må du tage med Glen for det trods alt hans udtalelese;) tror nu også det skal forstås sådan at man self. Godt kan bedømme talentet/potentialet men at det ikke er fair at måle hvorvidt en ung spiller får succes som senior eller ikke slår igennem før han har fået 50-60 kampe til at vænne sig til vænne sig til tempoet, fysikken m.m..Starbucks skrev:Det bliver sgu bare et mindre problem, hvis alle unge spillere skal have 50-60 kampe for at slå igennem eller for at man kan vurderer deres kvaliteterMike80 skrev:Glen siger selv man først rigtig kan måle kvaliteten på unge spillere efter 50-60 kampe! Lad os da give knægten chancen og se hvor langt talentet rækker inden vi hiver en dyr løsning ind for de kr. Vi ikke har.. Det sys jeg hans talent fortjener..
MikeGældende for rigtig mange af vores tidligere akademi-spillerer som nu er har udviklet sig til at spille fast på superligaen (Lössl, Julle, Albæk, Erik osv.. ) Er at de alle har vist deres potentiale og vist kvalitet tidligt i deres superliga-karrierer..
Kan desværre ikke finde et link til udtalelsen:)
Mike
Mike80
Jeg starter med at skrive, at et enkelt mål, ikke gør det. - Selvfølgelig gør det ikke det, men det undrer mig, at man udtaler ( Glenn og Ørgaard ), at især angribere skal have ca. 60-70 kampe, før de viser noget. - Ja, man skal gribe chancen, når man får den, med selvom Hvilsom i flg tv-kommentator nu har spillet 13 kampe, så er de 11-12 kampe kun små indhop. Der kan man vel ikke tale om at "gribe chancen". Det er sgu for kort tid, når man får 7-8 min.Thomas Lund skrev:Er det pga. et scoret mål i en kamp at Hvilsom skal have mere spilletid? Har du mere at basere dit ønske på? (har du overværet træning osv. eller set ham spille når han har været lejet ud?)TrueWolfMidt skrev:Endelig fik han chanceen og sikrede Fcm 2-2 mod Horsens. Tror på knægten. Så giv ham dog lidt mere spilletid så han ikke behøver at forlade klubben. Har troet på ham det sidste år og syntes han skal have lidt mere spilletid på førsteholdet.
Forza Fcm.
Godt gået Mads!!!!.
I andre klubber har unge spillere fået adskillige kampe, som giver dem rutinen, og troen på sig selv. Se f.eks i Aab, hvor lang tid der gik, før Helenius fik scoret.
Jeg har familie, der bor i Viborg, som så Hvilsom i hver kamp, og har selv set ham i et par kampe, bla Pokal-kampen, hvor han scorede 3 mod Aab. Han gjorde det jo perfekt deroppe, og scorede først mindre mål, da Fagerberg kom til, og Ove C, trak Hvilsom længere tilbage på banen, fordi han var bedre dér, end Fagerberg, pga sin kæmpe løbepensum.
Og ja, jeg har set ham til træning, hvor han kæmper som et s..., men bliver brugt på en masse andre uvante pladser, som man ikke ser nogen mening . Så er det sgu svært at være skarp foran mål.
Til "Starbucks" :
"Skarp foran mål" til reservekampe ??? Han var med en halv sæson, og sammen med Baba, topscorer. Så nogle mål fik han sat ind. Så ham i Køge = bedste spiller !!
Til Hekler :
Svært at lave en liste, for kender ikke alles alder, men da min store interesse, netop er ungdomsfodbold, og unge, der rykker op,( og jeg har fulgt dem ) kunne jeg i flæng nævne :
SIF : Ritter, Illum, Daniel Pedersen.
OB : Rasmus Falk, Chr. Sørensen
Esbjerg : Agger, Vestergaard, Raushenberg
FCK : Remmer, Cornelius
Aab : Wickmann, Kusk, Lukas
FCN : Gundelach, Jores Okore, Niklas Rohde, Lasse Petry
BIF : Nourozi, Semou, Dumic, Gerth
Randers : Mikkel Cramer, Brock Madsen
Agf : Sloth, Davit Skh...???...
Alle disse er årg. 92, og et par er årg.93. - Ikke én har været lejet ud, men stille og roligt lempet ind i truppen, med mere og mere spilletid. Man har vist dem tilliden.
Nu husker jeg Julle, da han var yngre, og kom hjem fra lejeophold ( som jeg helt sikkert finder bedre, end ingen spilletid eller nogle få reservekampe, med trupper, der aldrig er den samme og derfor ikke sammenspillet ), hvor usikker han var. Husker også, hvordan folk rundt om mig skældte ud, og ikke fandt ham god nok, men det skal jeg da hilse at sige, at han kom efter. Trods fejl ( som koster, når man er forsvarsspiller ), viste man ham ( anden træner
Med tillid vokser man. Det gælder alle steder. Man kan jo også pille tillid fra en ung spiller. .....Men sådan er "gamet". Men med fredagens kamp, mener jeg bare, at en spiller som Hvilsom ( kunne være alle andre ) , der ikke har haft meget medvind i FCM og åbenbart iflg ham selv og Glenn været igennem en masse uden for banen, viser så meget overskud og fokus, og blot på mindre ens 20 min lægger sådan en præstation for dagen, burde have chancen og blive i klubben.
Man laver lange kontrakter, og siger "vi tror på dig"......øh....om nogle år......det er sgu ikke motiverende for unge mennesker.....
Nu har jeg lige for sjov hentet SIF spillernes statistik frem. Synes du ikke den historik ligner den som FCM spillere har været igennem?master1 skrev: Til Hekler :
Svært at lave en liste, for kender ikke alles alder, men da min store interesse, netop er ungdomsfodbold, og unge, der rykker op,( og jeg har fulgt dem ) kunne jeg i flæng nævne :
Alle disse er årg. 92, og et par er årg.93. - Ikke én har været lejet ud, men stille og roligt lempet ind i truppen, med mere og mere spilletid. Man har vist dem tilliden.
Ritter: http://resol.dr.dk/sportservice_person. ... nid=940882
Illum: http://resol.dr.dk/sportservice_person. ... nid=922165
Daniel Pedersen: http://resol.dr.dk/sportservice_person. ... nid=948883
/Hekler
/Hekler
Hmm, jeg ved det ikke. Er ikke gået ind, og set statistikkerne frem, men ser, hvad du mener ( tror jeg ).Hekler skrev:Nu har jeg lige for sjov hentet SIF spillernes statistik frem. Synes du ikke den historik ligner den som FCM spillere har været igennem?master1 skrev: Til Hekler :
Ritter: http://resol.dr.dk/sportservice_person. ... nid=940882
Illum: http://resol.dr.dk/sportservice_person. ... nid=922165
Daniel Pedersen: http://resol.dr.dk/sportservice_person. ... nid=948883
Når det skal være sagt, har jeg tjekket :
Ritter : 4 hele kampe, 12 start-11, 11 indhop , ialt 23 kampe
Illum : 0 hele kampe, 3 start-11, 12 indhop, ialt 15 kampe
Daniel : 13 hele kampe, 9 start-11, 6 indhop, ialt 28 kampe
For sjov slog jeg en tilfældig årg. 92 op :
Gerht, BIF : 3 hele kampe, 11 start-11, 12 indhop , ialt 26 kampe
( Kilde http://www.ligafodbold.dk )
Nu er der naturligvis forskel på pladser, og skadesituationer, men er FCM gode nok til at vise de unge tillid ? Hvor lang er snoren ? ----- ved godt vi også skal vinde kampe ( helst
Derfor gentager jeg ud fra bold.dk´s indlæg med Steinlein : Selvfølgelig er lejeaftale fint, hvis man er sikker på spilletid. Men hvordan ser det ud, hvis vi igen får skader ? Er Steinlein med sine store ord ved at skabe en ny Fagerberg ?? Er en lejeaftale et godt eller dårligt signal til en ung spiller ? "Vi tror på dig / ikke på dig" ???
Jeg mener har hvis du ser hvornår og hvordan spillere er blevet brugt i FCM så er der ikke forskel. Ja du kan tage individuelle spillere og pege på, men hvis vi skal bruge statistikken til at diskuterer en tendens må vi vel gøre det noget mere overordnet.master1 skrev:
Hmm, jeg ved det ikke. Er ikke gået ind, og set statistikkerne frem, men ser, hvad du mener ( tror jeg ).
Når det skal være sagt, har jeg tjekket :
Ritter : 4 hele kampe, 12 start-11, 11 indhop , ialt 23 kampe
Illum : 0 hele kampe, 3 start-11, 12 indhop, ialt 15 kampe
Daniel : 13 hele kampe, 9 start-11, 6 indhop, ialt 28 kampe
For sjov slog jeg en tilfældig årg. 92 op :
Gerht, BIF : 3 hele kampe, 11 start-11, 12 indhop , ialt 26 kampe
( Kilde http://www.ligafodbold.dk )
Nu er der naturligvis forskel på pladser, og skadesituationer, men er FCM gode nok til at vise de unge tillid ? Hvor lang er snoren ? ----- ved godt vi også skal vinde kampe ( helst).
Min påstand er at kantspillere og Backs, ofte spiller tidligere, fordi de primære opgaver er individuelle. Hvis der er erfarne spillere på banen som kan løfte ansvaret alene kan spillere også spille tidligere på andre pladser. Angribere spiller få min ad gangen i indhop i slutningen af kampe. Sidst men ikke mindst så kan skader jo fremme karrieren.
Når man tager disse faktorer med i ligningen, så mener jeg ikke der er noget belæg for at bedømme FCM anderledes end alle mulige andre klubber. Den allerstørste forskel, er vel at vi ikke har solgt så mange spillere de sidste par år og der derfor ikke har været så stor udskiftning som tidligere.
Er der nogen der er i tvivl om at der er unge spillere der vil få chancen ved salg?
Je Bøge blev ikke vurderet god nok, men jeg kan i hvert fald ikke sige det ikke er en korrekt faglig vurdering. Derfor kan han jo sagtens vise sig som en habil superliga spiller for en af vores modstandere inden alt for længe, det har vi set masser af eksempler på.
Én klub kan ikke udspille alle scenarier, og må holde sig til trænerens linje. Derfor vil nogle spillere "få chancen", mens andre ikke ser ud til at få det.
FCM har været så god til at afsætte spillere godt til andre klubber at man i hvart fald ikke kan sige andet end at det er professionelt.
/Hekler
/Hekler