Glen Riddersholm kom og forklar dig !

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mancitydk

Re: Glen Riddersholm kom og forklar dig !

Indlæg af mancitydk »

Første indlæg i lang tid... og så er det et like til Hekler :o :)

men jo Hekler har ret, don't feed the troll!!!
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

Mike80 skrev:Ville egentligt ikke have blandet mig men nu kommer mit besyv alligevel:)

Jeg syntes i den grad der for mange i og omkring FCM har indfundet sig en overforkælelelses tilgang til klubbens præstationer og ikke mindst forventninger.. Med fcmreal som det lysende klare eksempel! Vi støtter en klub som blev dannet i 1999! Siden den tid har vi udviklet os til at være en fast bestanddel af toppen af superligaen.. Vi har vel spillet Europa 6-7 sæsoner, vundet sølv 2 gange, bronze 3 gange, 4 pokalfinaler, dk's bedste ungdomslinie, nyt stort stadion osv..

Vi ligger i en befolkningsområde hvor tætheden på ingen måde måler sig med større byer og traditionsklubber som Aalborg, Odense, Esbjerg og Århus.

Alligevel har vi målt over en periode på 10 år på mange perimetre overhalet mange af netop disse topklubber historisk set! Vi kan jo også nævne Brøndby.. Vi bliver af mange udråbt som seriøse kandidater til guld sammen med FCN og FCK netop i år hvor vi ellers har sagt farvel til mange etablerede.. Vi har i de to første runder stået for noget af det bedste og meat seværdige fodbold jeg lige erindrer.. Vi slog de danske mestre 3-1 forrige runde! Og alligevel skal man høre på om klubben har fortjent at man tager turen hele vejen til Horsens fordi man jo ved "de har skuffet så mange gange før" !! Puhhh..

Det sku fint at man vælger turen fra af mange årsager såsom tid, børn, økonomi, lyst osv. Men det i min verden en overforkælelelse at ytre sig om tidligere skuffelser og bla, bla, bla.. Hvordan tror i store traditionsklubber som AGF, Esbjerg, AaB, ob og Brøndby har haft det de sidste år?? Her kan måske forstå visse former for skuffelse blandt fans!! Det det fandme at skyde over klubbens størrelse og forventligt formåen at fravælge en Horsens tur fordi man på forhånd har en forventning om klubben skuffer!!

Vågn op and get Real! Og lad os da være stolte og glæde os over vores lille klubs fantatiske udvikling istedet..

Der ihvertfald min mening:)

Mike
Vi er nogle der forholder os til det proffesionelt, FCM er ikke en klub det er en børsnoteret forretning, de skal levere en varer over for sponsorer og det brede publikum, ellers falder indtægterne.

DE STORE sponsorer er pisse ligeglad med jer og FCMs DNA, de har ikke en skid forståelse for FCMs DNA,
det samme er det brede publikum inkl. de der følger FCM via tv.

Der er en vare der skal leveres.

Det har den tidligere ledelse i FCM aldrig forstået, ligesom nogle af jer her tror på almiser fra fans og sponsorer.

Hvorfor har ledelsen inkl. jens ørgaard kørt FCM i økonomisk ruin, det er mangel på ledelse, manglende krav til ledelsen, inkl. Ørgaards mange fejl indkøb. Ørgaard var en institution, ligesom en Bjerregaard i Brøndby, men det er pisse farlig at have sådan personer i en virksomhed, for sådan fungere det ikke i erhverslivet.

Tydeligt at Glen stadig lever i den tid, hvor han tror han kan leve beskyttet for kritik, som i en serieklub.
Der skal stilles krav til Glen, ligesom stilles krav på en hvilken som helst anden arbejdsplads.

Det er amatørledelse !!

http://aoh.dk/artikel/direkt%C3%B8r-fcm ... eret-varen

Nogle sponsorer er sprunget fra med begrundelsen "FCM er uproffesionelle"

De 300 jubelnisser i Horsens de kan jo ikke tilnærmelsesvis lægge samme penge på bordet.

Så kan jubelnisserne stå pive lige så meget de vil, FCM er ikke en klub, det er kold forretning, som andre brancher også lever i.

FCM har for mig at se et stort opland Ikast - Herning kommune 120000 - 130000 mennesker, det er faktisk mere end Esbjerg Kommune, tæt på Ålborg Kommune. Så at Ikast Herning er lille ? Farum kommune er vist noget med 20000 -30000 indbyggere, Farum by er vist det samme som Ikast ?
Senest rettet af FCMReal 29. jul 2012, 16:15, rettet i alt 1 gang.

Andro

Indlæg af Andro »

Dette indlæg blev skrevet af FCMReal som i øjeblikket er på din ignorérliste. For at vise dette indlæg klik HER.
Det er nu en meget rar funktion.

Simon

Indlæg af Simon »

Hvad med at køre en tur til Ikast og tag snakken med Glen en formiddag til træning. Tror ikke han gider læse med herinde, men han er helt sikkert villig til at tage en debat med dig ved træningsbanen, hvis du er saglig.

Men klubben er sikkert så uprofessionel i dine øjne at du ikke gider bruge din tid på at køre til Ikast :geek:

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Andro skrev:
Dette indlæg blev skrevet af FCMReal som i øjeblikket er på din ignorérliste. For at vise dette indlæg klik HER.
jep
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

Hekler skrev:
Andro skrev:
jep
Sweet! Det virker.

Lund

master1

Indlæg af master1 »

Som udgangspunkt må man jo have sin egen mening.

Forstår godt, jer der mener, at I / vi er lige gode fans, selvom vi "kun" ser kampen på tv, eller slet ikke har mulighed for at se den ( afstand, økonomi, tid osv. ).

Men det jeg tror, at Glenn mener er, at de, der er "rigtige fans", er de, der med i "medgang og modgang". Ikke kun når vi vinder !! Det har vi så tit set, at man nærmest går amok herinde, og med div. eder kræver træneren og sportschefen fyret mm.

JA !! Man må gerne være kritisk, men med konstruktiv kritik bliver man respekteret. IKKE ved at rakke ned på alt og alle. Diskussioner og debatter er godt, men når "klaphatte" spyder deres vrede og eder ud, glider debatten ud på et sidespor, og det bliver useriøst.

Lad os holde fast i, at vi som FCM-tilhængere aldrig bliver som de tilhængere vi har set i f.eks. BIF og FCK, der ikke kommer for fodbolden, men for balladen, og ikke har en kina-mands interesse eller forstand ( for det har vi der, skriver her ;) ;) ;) ). Lad os være kritiske og saglige ( men gerne ærlige ), så tror jeg på, at Glenn også gad at læse med en gang i mellem.

Husk, at både spillere og trænere også er ( en slags ;) ) mennesker. Og selvom de siger, at de ikke tager sig af, hvad vi skriver her, er det ikke sjovt at have tabt kampe, og samtidig blive svinet til her.

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Fcmreal:

Hmm.. Ingen grund til at kommentere yderligere på dit indlæg da du jo ikke har gidet tage stilling til mit på trods af dit citeren! (vi startede sportsligt men du har nu valgt at gå fra at skyde skarpt mod holdet og Glen til at rakke lidt på ledelsen og ørgaard! Fantastisk drejning i en snæver vending;) hehe)

Først og fremmest: Du må være sitets absolut sureste mand! Hvilket i min verden er rent verdensklasse.. Så der garanti for du ikke bliver ignoreret her! Der sku for mange grin at hente på din konto..

Til Info: befolkningstæthed og befolkningstal i kommunen er ikke det samme:)

Spørgsmål: Du sys ikke det sportslige er godt nok! Du sys Glen er en klovn! Du ekstremt skuffet over ledelsen og Ørgaard/ Steinlein som alle er amatører! Dine medfans er alle jubelidioter som ikke har set samme negative lys du tilsyneladende er åbenbaret med! Og nu spørgsmål..

- Hvad er det præcist som tiltaler dig ved FCM? (hvad er der tilbage)

Råd: Hvis man er omringet af idioter kan det være sundt at kigge lidt indad;) når det så er sagt.. Stay negativ!! Du som sagt gravens bedste underholdning i min verden og alle de debattører som tilsydenladende ikke kan tåle at læse dine indlæg: Tag jer sammen hvor tyndhudet har man lov at være.. Nogle ting skal bare tages med en smil:)

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

DannH

Indlæg af DannH »

FCM Real:

Nu ved jeg ikke hvor du bor men hvis du bor i Herning kan du cykle ned på banegården og smide 100,- så har du bus og billet til en udebanekamp i Jylland. Det er billigere end at købe en billet på unibet tribunen på MCH. Så lad være med dine latterlige undskyldninger mht økonomi.

Du er blevet alt for forvent med at se gode resultater? Vi er en klub som er 13 år gammel. Som en anden nævner er vi nærmest en fast bestanddel af top 5 i Danmark, hvilket betyder at vi spiller europa cup nærmet hver sæson. Men du bliver måske kun lykkelig når vi bliver danske mestre? I sidste runde slår vi de danske mestre 3-1 og spiller en fantastisk kamp. De første 70 min i parken spiller vi FCK ud af banen men bliver så desværre bange for at vinde. I de 3 første kampe har vi spillet mod nummer 1, 2 og 4 fra sidste sæson med 2 RIGTIG SVÆRE udebaneture til følge og alligevel står vi med 4 point? Vi har sagt farvel til Borring, Albrechtsen, Ipsa, Salami, Baba og Marc Møller. Alle folk som bankede på til en starplads i FCM. Vi må bare erkende at vores bænk ikke er nær så god som i sidste sæson. Vi har spillet med næsten ene debutanter på bænken i de 3 første kampe. Giver endda debut til 2 debutanter mod Horsens og alligevel kæmvel kæmper vi os tilbage 2 gange og får et yderst vigtigt point med hjem.

Hvad er det du forventer? 9 point og en målscore på 16-0?

Det er da klart at Glen bliver træt af at høre på fans som konstant brokker sig. Glen har hele tiden sagt at vi er en klub der skal have spillet nogle spillere ind på holdet og at vi er ved at finde et spilkoncept i stil med FCN. Ting tager tid men det fatter du åbenbart intet af. Tag nu forfanden med på udebaneturene og støt drengene istedet for at sidde hjemme foran din computer og spille pik i pausen af en midtjylland kamp!

Dann

4096

Indlæg af 4096 »

DannH skrev:FCM Real:

Tag nu forfanden med på udebaneturene og støt drengene istedet for at sidde hjemme foran din computer og spille pik i pausen af en midtjylland kamp!

Dann
Netop denne sætning synes jeg du burde ha undladt, men ellers er jeg enig..

Lad os nu prøve at holde et sobert niveau, selvom det indimellem kan være svært ikke at lade sig rive med...! :)

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

Mike80 skrev:Fcmreal:

Hmm.. Ingen grund til at kommentere yderligere på dit indlæg da du jo ikke har gidet tage stilling til mit på trods af dit citeren! (vi startede sportsligt men du har nu valgt at gå fra at skyde skarpt mod holdet og Glen til at rakke lidt på ledelsen og ørgaard! Fantastisk drejning i en snæver vending;) hehe)

Først og fremmest: Du må være sitets absolut sureste mand! Hvilket i min verden er rent verdensklasse.. Så der garanti for du ikke bliver ignoreret her! Der sku for mange grin at hente på din konto..

Til Info: befolkningstæthed og befolkningstal i kommunen er ikke det samme:)

Spørgsmål: Du sys ikke det sportslige er godt nok! Du sys Glen er en klovn! Du ekstremt skuffet over ledelsen og Ørgaard/ Steinlein som alle er amatører! Dine medfans er alle jubelidioter som ikke har set samme negative lys du tilsyneladende er åbenbaret med! Og nu spørgsmål..

Råd: Hvis man er omringet af idioter kan det være sundt at kigge lidt indad;) når det så er sagt.. Stay negativ!! Du som sagt gravens bedste underholdning i min verden og alle de debattører som tilsydenladende ikke kan tåle at læse dine indlæg: Tag jer sammen hvor tyndhudet har man lov at være.. Nogle ting skal bare tages med en smil:)

Mike
Det sjove er FCM jubelnisserne :lol: jeg rammer et sted der åbentbart gør ondt på jubelnisserne.

http://aoh.dk/artikel/direkt%C3%B8r-fcm ... eret-varen
(den konstituerede FCM direktør )

http://politiken.dk/sport/fodbold/super ... r-i-krise/ (tidligere FCM bestyrelsesformand)

Men jeg peger jo på proffesionel ledelse, og er det proffesionel ledelse at Riddersholm sviner en gruppe FCM fans der ikke er i Horsens, og skal forsvar det over for sponsorer der lever af tv eksponeringer ?

Man er nød til at være professionel i FCM, sætte konkrete mål og melde dem ud.

Når man ikke de mål, jamen så må de ansvarlige stå til ansvar herunder også Glen Riddersholm, Riddersholm kan ikke gemme sig under undskyldninger, "i dag havde vi ikke marginalerne med os" og "FCMs DNA" og internet fans han er træt af.

Ørgaard kunne gang på gang slippe fri for ansvar for elendige indkøb osv.

Efter min opfattelse har der været en alt for megen indavl i FCMs organisation, folk har kunnet gå og beskytte hinanden.

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Ja, det sku noget lort det hele;) haha..

Hmm.. Prøver sku lige igen! Er blevet nysgerrig..

Spørgsmål: Du sys ikke det sportslige er godt nok! Du sys Glen er en klovn! Du ekstremt skuffet over ledelsen og Ørgaard/ Steinlein som alle er amatører! Dine medfans er alle jubelidioter som ikke har set samme negative lys du tilsyneladende er åbenbaret med Og der for meget indavl i ledelsen Og nu spørgsmål..

Forventer ikke meget men hvor intet vover;)
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Bwglad

Indlæg af Bwglad »

FCMReal skrev:
bw1145 skrev:Du hører da kun det du vil.

Han snakker om de folk der er med i medgang og modgang, som han så mener er dem der var tilstede. Dem han revser var dem der kun sviner hjemmefra via internetmedierne.

Du forlanger simpelthen noget i modydelse for at gå på stadion? Går du også hen til billetlugen i biografen og brokker dig efter en dårlig film? Du køber retten til at se en fodboldkamp, der er ingen garanti for at den bliver god. Det er op til alle omstændigheder for at det skal ske. Bl.a. skal tilskuerne bakke op om holdet, især i de perioder hvor det ikke fungerer optimalt. Det kræver nogle gange betingelsesløs og ukritisk støtte for at holdet performer.

Glenn forlanger heller ikke at FCM skal være ukritiske fantaster, men han forlanger da at der i det mindste skal være hold i kritikken. Kritik skal være både positiv og negativ, for at den skal tages seriøs. Du har selv nævnt at din tavshed skal tolkes som positiv kritik, dermed skyder du dig selv i foden, da folk kun ser dit evindelige og ofte grundløse brok. Fej for egen dør for du brokker dig for meget over andre.

Du siger at du ikke gider at køre til Horsens for at se sådan en præstation som i går. Dermed viser du da en forudindtaget holdning over for holdet. Du kunne lige så godt have skrevet at du blot ikke gad tage til Horsens for at se bold.

Jeg synes du skal prøve at læse lidt af mange af dine egne indlæg, så kan det være at du måske ser hvorfor en del folk er megatrætte af at læse dine indlæg, og måske endda ofte springer dem over. Du bør simpelthen være i stand til at komme med ros, ellers er du blot endnu en troll på internettet.
Bland dig nu uden om og lad Glen komme og forsvar sig selv.

"Og de fans, der står her, de er hardcore, ikke som dem der sidder derhjemme bag tasterne på computeren og piver og sviner folk til, tordner FCM-træneren.

- Nej, dem der er her og støtter op om holdet og gør det i med- og modgang, det er dem, jeg gerne vil hylde, fortsætter Glen Riddersholm."

http://tv2sport.dk/fcm-traener-traet-af ... ternetfans
Gu fan... vil jeg ej. Dette er et debat forum, hvis du udelukkende vil have en samtale med Glen, må du sgu finde andre medier en et internetforum.

Klaphat.

Bwglad

Indlæg af Bwglad »

FCMReal skrev:Vi er nogle der forholder os til det proffesionelt, FCM er ikke en klub det er en børsnoteret forretning, de skal levere en varer over for sponsorer og det brede publikum, ellers falder indtægterne.
Hvem er VI?
Hvad definerer du som varen? FCM's produkt er fodboldkampe, og dem leverer de da minimum 34 af hver sæson.
FCMReal skrev:DE STORE sponsorer er pisse ligeglad med jer og FCMs DNA, de har ikke en skid forståelse for FCMs DNA,
det samme er det brede publikum inkl. de der følger FCM via tv.

Der er en vare der skal leveres.

Det har den tidligere ledelse i FCM aldrig forstået, ligesom nogle af jer her tror på almiser fra fans og sponsorer.
Som sagt er FCM's vare fodboldkampe, intet andet.
FCMReal skrev:Hvorfor har ledelsen inkl. jens ørgaard kørt FCM i økonomisk ruin, det er mangel på ledelse, manglende krav til ledelsen, inkl. Ørgaards mange fejl indkøb. Ørgaard var en institution, ligesom en Bjerregaard i Brøndby, men det er pisse farlig at have sådan personer i en virksomhed, for sådan fungere det ikke i erhverslivet.
Jeg håber da så sandelig der er en stærk og iderig mand i hver virksomhed, ellers fungerer det da ikke.
FCMReal skrev:FCM har for mig at se et stort opland Ikast - Herning kommune 120000 - 130000 mennesker, det er faktisk mere end Esbjerg Kommune, tæt på Ålborg Kommune. Så at Ikast Herning er lille ? Farum kommune er vist noget med 20000 -30000 indbyggere, Farum by er vist det samme som Ikast ?
Esbjerg Kommune: Indbyggere 115.184 – Areal 742,5 km2
Aalborg Kommune: Indbyggere 201.142 - Areal 712,0 km2
Furesø Kommune: Indbyggere 37.156 - Areal 56,7 km2
Ikast-Brande kommune: Indbyggere 40.571 - Areal 736.4 km2
Herning kommune: Indbyggere 85.852 - Areal 1323.5 km2

Hvis du nu ellers tænker lidt over sagen, vil du se at antallet af personer i oplandet ikke betyder helt det samme som befolkningstætheden i nærområdet. Der er vi virkelig spredt ud.
Disse oplysninger tog kun 5 minutter at finde, så er jeg fri for at slynge om mig uholdbare påstande.

Eponaj

Indlæg af Eponaj »

Venter i spænding på FCMReal's svar på Mike80's spørgsmål :)
Jeg håber du har selvrespekt nok til i det mindste at svare på dette spørgsmål, selvom du oftest undgår at svare og i stedet taler udenom - oftest med mere kritik af klubben og alt hvad den indeholder :)

Besvar