Transfervinduet sommeren 2012

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Kent

Re: Transfervinduet sommeren 2012

Indlæg af Kent »

NyX skrev:
Kent skrev:
Spicker skrev:Er der nogen der har nogen anelse om hvornår Villafane bliver præsenteret? Er det først imorgen?
Vil gå ud fra, at det sker i dag, eftersom Steinlein meldte det ud i går, og det er standardpraksis, at der sendes en børsmeddelelse. Hvis børsreglerne skal overholdes, skal børsen derfor informeres senest når den åbner i morgen.
Kan det tænkes at der er kommet noget i vejen for skiftet?
Det er i hvert fald lidt underligt, at det ikke er blevet annonceret endnu. Lægen har jo haft fat i Sly i dag, og det ville være naturligt at tjekke Santiago i samme ombæring. Spørgsmålet er naturligvis, om der enten er noget i lægetjekket, der driller, eller om det er de sidste detaljer i kontrakten, som trækker ud.

Spicker

Indlæg af Spicker »

Kent skrev:
NyX skrev:
Kent skrev:Vil gå ud fra, at det sker i dag, eftersom Steinlein meldte det ud i går, og det er standardpraksis, at der sendes en børsmeddelelse. Hvis børsreglerne skal overholdes, skal børsen derfor informeres senest når den åbner i morgen.
Kan det tænkes at der er kommet noget i vejen for skiftet?
Det er i hvert fald lidt underligt, at det ikke er blevet annonceret endnu. Lægen har jo haft fat i Sly i dag, og det ville være naturligt at tjekke Santiago i samme ombæring. Spørgsmålet er naturligvis, om der enten er noget i lægetjekket, der driller, eller om det er de sidste detaljer i kontrakten, som trækker ud.
Det kan være det er fordi børsen er lukket om søndagen og de så skal vente med at offentliggøre til imorgen når den åbner. (håber jeg)
Man må da gå ud fra at når Steinlein kommer i loungen og siger han skal til lægetjek, så er det nok den eneste ting der mangler.
Jeg kan ikke forestille mig han ville sige sådan hvis han ikke var 100% sikker på at handlen ville gå igennem.

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

Jesper BW1100 skrev:
Starbucks skrev:
Jeg kunne godt forestille mig, at man forsøger, at hente endnu en central forsvarsspiller ind.. Pt. er der Bak, Erik, Kibebe og Morten Koch, og jeg føler mig ikke overbevist om, at Koch er klar til superliga bold endnu.
Jeg tror roligt du kan regne med at der på ingen tænkelig måde bliver signet yderligere centrale forsvarer, med mindre Erik bliver solgt (og det er ikke engang sikkert det er ensbetydende med en signing). Vi har Erik, Bak, Kibebe, Noah og Koch. Derudover har vi Kolja og øjensynligt også den nye argentiner der kan vikariere derinde.
Hvis der kommer yderligere signinger bliver det i front. Hvis Hvilsom ryger afsted som salg/leje har vi kun Tim, Sly og Jude der kan spille angriber. Det mener jeg er for lidt.
Jeg er enig så langt i, at der nok er større sandsynlighed for en angriber end en central forvsarsspiller, men jeg er ikke klar til at gå så langt som at afskrive det..

Jeg tror, at Bøge, Jude og Hvilsom er på vej ud på lejeaftaler..

Bøge er pt. 4 valg på den højre back, da Lauridtsen er prioriteret højere..

Hvilsom har aldrig rigtig fået sin gennembrud og jeg kunne godt forestille mig at han kom retur til Viborg..

Jude tror jeg også at være på vej videre på en lejeaftale.. Han passer ikke ind i spilkonceptet, og jeg tror ikke, at der går lang tid før, at Marco Larsen vil være at foretrække som indskrifter i stedet for Tim..

Grunden til, at jeg godt kunne forestille mig endnu en Central forsvarsspiller er, at niveauet på Noah og Koch ikke er til superligaen. Indrømmet, vi kan både smide julle og kolja ind i midten hvis det brænder på, men det er langt fra optimalt, og med kun 3 superliga-klare spillere på den position kunne jeg godt forestille mig, at der blev hentet en spiller ind som 4 reserve..

Spicker

Indlæg af Spicker »

Starbucks skrev:
Jesper BW1100 skrev:
Starbucks skrev:
Jeg kunne godt forestille mig, at man forsøger, at hente endnu en central forsvarsspiller ind.. Pt. er der Bak, Erik, Kibebe og Morten Koch, og jeg føler mig ikke overbevist om, at Koch er klar til superliga bold endnu.
Jeg tror roligt du kan regne med at der på ingen tænkelig måde bliver signet yderligere centrale forsvarer, med mindre Erik bliver solgt (og det er ikke engang sikkert det er ensbetydende med en signing). Vi har Erik, Bak, Kibebe, Noah og Koch. Derudover har vi Kolja og øjensynligt også den nye argentiner der kan vikariere derinde.
Hvis der kommer yderligere signinger bliver det i front. Hvis Hvilsom ryger afsted som salg/leje har vi kun Tim, Sly og Jude der kan spille angriber. Det mener jeg er for lidt.
Jeg er enig så langt i, at der nok er større sandsynlighed for en angriber end en central forvsarsspiller, men jeg er ikke klar til at gå så langt som at afskrive det..

Hvilsom har aldrig rigtig fået sin gennembrud og jeg kunne godt forestille mig at han kom retur til Viborg..

Jude tror jeg også at være på vej videre på en lejeaftale.. Han passer ikke ind i spilkonceptet, og jeg tror ikke, at der går lang tid før, at Marco Larsen vil være at foretrække som indskrifter i stedet for Tim..

Grunden til, at jeg godt kunne forestille mig endnu en Central forsvarsspiller er, at niveauet på Noah og Koch ikke er til superligaen. Indrømmet, vi kan både smide julle og kolja ind i midten hvis det brænder på, men det er langt fra optimalt, og med kun 3 superliga-klare spillere på den position kunne jeg godt forestille mig, at der blev hentet en spiller ind som 4 reserve..

Villafane kan også spille centralt ;)

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

Starbucks skrev:
Jesper BW1100 skrev:
Starbucks skrev:

Jude kontra Fagerberg, jeg kan godt forstå at Fagerberg mener han han fik for få chancer, det forstår jeg godt, når man ser på de chancer som Jude har fået.

Jude har ikke klassen til superliga bold, længere er den ikke, i nærkampe lægger han sig ned gang på gang, hurtigheden synes også at mangle, så man senest mod FCN.

Nej FCM skal ud og hente en angriber, prøv at se sønderjyske de finder spillerne til ingen penge, så FCM må også finde en der springer ud.

master1

Indlæg af master1 »

Starbucks skrev:
Jesper BW1100 skrev:
Starbucks skrev:

Som Hekler har skrevet, siges det, at Viborg kun var interesseret i kontrakt med Hvilsom. Ikke leje. Derfor tror jeg ikke Hvilsom ryger til Viborg.

Hvorfor skulle Jude ryge ud på leje ?? Tror jeg ikke på. Jeg er enig med andre i, at han ikke er den stærkeste spiller. Er hurtig, men smider sig for tit. Men leje, tror jeg ikke. Deri mod forstår jeg ikke, at Glenn ikke prøver Hvilsom af i stedet for Jude. - Hvilsom har aldrig rigtigt fået chancen til at bevise noget. Små indhop viser intet. Efter min mening er Hvilsom stærkere, end Jude. Mener, at man skal beholde de angribere vi har.

Forstår godt, hvis Fagerberg i dag ser tilbage med skuffelse på FCM . Han fik heller aldrig chancen. Kom
til Viborg og blomstrede, der efter til Horsens, hvor man også viste, at man tror på ham. Jeg brød mig ikke særligt meget om Fagerberg, da han var i FCM, men tager hatten af for ham i dag, og tror, jeg ved, hvad han tænkte, da han scorede i kampen mod sit tidligere hold. Det betyder meget for unge spilleres selvtillid, at en træner viser, at han tror på dem. - Det hører man gang på gang, kommentatorer siger på tv. -

Spicker

Indlæg af Spicker »

http://www.bold.dk/nyt/FCM-afviser-AC-Horsens-bud

Horsens har budt omkring 1 mill for Jude som er blevet afvist.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Spicker skrev:http://www.bold.dk/nyt/FCM-afviser-AC-Horsens-bud

Horsens har budt omkring 1 mill for Jude som er blevet afvist.
Det er klart i den nuværende situation, hvor vi mangler angribere. Men derudover vil det for min skyld ikke være noget problem at sende Jude videre. Jeg mener ikke han har kvaliteten til meget mere end 1. division, så hvis vi kan få 1 mio for han, så siger jeg sælg. Men det kræver, at der kommer en ny ind først.

nico5405

Indlæg af nico5405 »

Jeg har det sådan at jeg syntes de skal satse på Hvilsom da jeg ikke syntes han har fået nogle chancer rigtigt, også gør det mig ikke noget hvis de sælger Jude :)

FCMummi

Indlæg af FCMummi »

Personligt synes jeg godt at vi kunne bruge en ekstra angriber i klubben med et ordentlig niveau. Især hvis vi sælger Jude, hvilket jeg ikke tror at de gør..
Og nu er Sly også ude nogle uger, og man ved aldrig hvor længe Janssen holder sig fit.

Men hvem kunne evt. være emner??? Zidan?? Er han ikke uden kontrakt nu eller er jeg forkert på den?? Og er det bare håb fra min side da han er for dyr en spiller i forhold til løn?? :D

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

FCMummi skrev: Men hvem kunne evt. være emner??? Zidan?? Er han ikke uden kontrakt nu eller er jeg forkert på den?? Og er det bare håb fra min side da han er for dyr en spiller i forhold til løn?? :D
Zidan er ganske rigtig uden kontrakt. Men det er komplet urealistisk at tro vi signer ham med vores økonomi taget i betragtning. Zidan er en meget dyr herre, og han har angiveligt tilbud fra en del udenlandske klubber, bl.a. kinesiske. Så ham kan vi godt afskrive.
Angående emner har jeg svært ved lige at ryste nogen ud af ærmet. Men det skal være en der ikke er alt for dyr; hverken i løn eller eventuel transfersum. Måske der render nogle potentielle emner rundt i Sverige/Norge?
Under alle omstændigheder bør det i mine øjne være en fysisk stærk gut, der er god med låget, såfremt vi skal signe en.

FCMummi

Indlæg af FCMummi »

Jesper BW1100 skrev: Zidan er ganske rigtig uden kontrakt. Men det er komplet urealistisk at tro vi signer ham med vores økonomi taget i betragtning. Zidan er en meget dyr herre, og han har angiveligt tilbud fra en del udenlandske klubber, bl.a. kinesiske. Så ham kan vi godt afskrive.
Angående emner har jeg svært ved lige at ryste nogen ud af ærmet. Men det skal være en der ikke er alt for dyr; hverken i løn eller eventuel transfersum. Måske der render nogle potentielle emner rundt i Sverige/Norge?
Under alle omstændigheder bør det i mine øjne være en fysisk stærk gut, der er god med låget, såfremt vi skal signe en.

Du har højst sandsynlig fuldstændig ret... Det var også bare en lille tanke.. Men ja han vælger nok pengene i kina eller et andet sted. :D

Men uanset hvad håber jeg da FCM finder et eller andet der kan forstærke angrebet. :D

Mike80

Indlæg af Mike80 »

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ti ... il-danmark

Kunne han være en mulighed?

Kan det ikke passe at vi allerede var interesseret på rygtebasis tilbage i tiden da han spillede i Vejle?! Har forsøgt at søge gamle link men uden held..

Jeg ved ikke hvad han står for idag men husker ham som teknisk dygtig, god med hovedet og målfarlig dog uden den helt store speed..

Hvad siger i?! Bør vi hente eller gemme pengene.. Jeg håber personligt at vi vælger at hente fra højere hylde såfremt vi sælger Jude og udleger hvilsom..

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Mike80 skrev:http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ti ... il-danmark

Kunne han være en mulighed?

Kan det ikke passe at vi allerede var interesseret på rygtebasis tilbage i tiden da han spillede i Vejle?! Har forsøgt at søge gamle link men uden held..

Jeg ved ikke hvad han står for idag men husker ham som teknisk dygtig, god med hovedet og målfarlig dog uden den helt store speed..

Hvad siger i?! Bør vi hente eller gemme pengene.. Jeg håber personligt at vi vælger at hente fra højere hylde såfremt vi sælger Jude og udleger hvilsom..

Mike

Nej nej ikke ham for guds skyld. Jeg tror ikke han passer ind i spillestilen. Lad ham gå til Esbjerg eller Randers. Desuden er han for gammel.

Nej vi bør istedet enten købe en der er tæt på kontraktudløb (så er han vel billig), eller også en der render rundt og er transferfri i løbet af kort tid.

Nu ser det jo ud til at Jude blot venter på at blive skudt af.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... a-transfer

Men her er en spiller som er interessant, og han vil gerne til DK - han spiller hængende angriber og afslutter lige godt med begge ben. Er p.t. udlejet til Helsingborg fra Lokeren hvor Djiby Fall har taget hans plads. Kunne være meget spændende.
http://www.bold.dk/nyt/FCN-saa-paa-Islands-bedste

Hvordan går det med salget af Morten Knudsen ??

Hvornår lukker transfervinduet for danske klubber ?

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Så er det nu :lol:

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ei ... uperligaen

Angriberen vi har "skreget" om ;)

Besvar