Glen Riddersholm kom og forklar dig !

Om FC Midtjylland og Black Wolves
FCMReal

Glen Riddersholm kom og forklar dig !

Indlæg af FCMReal »

I stedet for at svine nogle af hjemmebane fans/interfans til via medierne, så kom direkte til os og forklar dig, debatten har altid været åben for alle og dermed dig selv, men har vi nogensinde set dig komme her og forsvar dig og holdet ?

Personligt synes jeg du træder på dem der ikke har råd eller mulighed for at tage til f.eks. Horsens,
din udtalelse direkte på tv er uden for tilfælde og uproffesionel.

Jeg synes fandme du skylder de mennesker en forklaring.

MÅ vi ikke forlange noget i modydelse ? eller vil du bare have vores penge ?

Hvis vi hele sæsonen skal betale entreindtægter til bl.a. din pung hjemme som ude, + udgifter til kørsel og lægge bil til, bruge tid på transport !!!!

Har vi så ikke en ret til at pege lidt af bl.a. din og spillers præstationer og indkøb og salg, hvis du vil have at vi skal betale til din og spillernes tegnebog, løn der nok ikke ligger i kassedame klassen.

Indse det nu Glen, du er i underholdsningsbranchen, du arbejder i et firma der tilmed er børsnoteret,
du har et produkt du skal sælge, er det ikke for nemt for dig, at vi bare betaler til dig og dit hold, uden at forlange noget den anden vej, hvem gider at gå i biografen bare for at støtte biografen ??

Du har en vare du skal sælge til os, går du ned på en restaurant og får en dårlig service kommer du så igen ?

Du kan ikke forlange, at alle FCM fans skal være ukritiske fantaster og vie livet og tegnebogen for at gøre dig tilfreds. i så fald lever du i en uvirkelig verden.

Det samme er jo med nogle af sponsorerne, de vil også have noget for pengene, nu har jeg fulgt lidt med på linierne og set den uro der har været i FCMs organisation.

Hvis man vil sælge et sponsorat må man jo kunne dokumentere hvad man få igen,
hvis man læser denne artikel fra AOH.dk, hvor en af overskrifterne er "manglende professionalisme", udtalt af den Henrik Appelguist

http://aoh.dk/artikel/direkt%C3%B8r-fcm ... eret-varen

Hvis der er linie i din kritik hr. Riddersholm, så er du jo også nød til at gå løs på sponsorerne, der ikke lige umiddelbart vil betale ukritisk til dig og dit hold.

Jeg vil også have noget for pengene, jeg gider ikke at kører til Horsens eller andet sted, for at se den præstation du og holdet leverede i går.

FCM har vist heller ikke kunne opnå de samme indtægter via sponsorater set i forhold til andre superligahold

Bwglad

Re: Glen Riddersholm kom og forklar dig !

Indlæg af Bwglad »

Du hører da kun det du vil.

Han snakker om de folk der er med i medgang og modgang, som han så mener er dem der var tilstede. Dem han revser var dem der kun sviner hjemmefra via internetmedierne.

Du forlanger simpelthen noget i modydelse for at gå på stadion? Går du også hen til billetlugen i biografen og brokker dig efter en dårlig film? Du køber retten til at se en fodboldkamp, der er ingen garanti for at den bliver god. Det er op til alle omstændigheder for at det skal ske. Bl.a. skal tilskuerne bakke op om holdet, især i de perioder hvor det ikke fungerer optimalt. Det kræver nogle gange betingelsesløs og ukritisk støtte for at holdet performer.

Glenn forlanger heller ikke at FCM skal være ukritiske fantaster, men han forlanger da at der i det mindste skal være hold i kritikken. Kritik skal være både positiv og negativ, for at den skal tages seriøs. Du har selv nævnt at din tavshed skal tolkes som positiv kritik, dermed skyder du dig selv i foden, da folk kun ser dit evindelige og ofte grundløse brok. Fej for egen dør for du brokker dig for meget over andre.

Du siger at du ikke gider at køre til Horsens for at se sådan en præstation som i går. Dermed viser du da en forudindtaget holdning over for holdet. Du kunne lige så godt have skrevet at du blot ikke gad tage til Horsens for at se bold.

Jeg synes du skal prøve at læse lidt af mange af dine egne indlæg, så kan det være at du måske ser hvorfor en del folk er megatrætte af at læse dine indlæg, og måske endda ofte springer dem over. Du bør simpelthen være i stand til at komme med ros, ellers er du blot endnu en troll på internettet.

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

bw1145 skrev:Du hører da kun det du vil.

Han snakker om de folk der er med i medgang og modgang, som han så mener er dem der var tilstede. Dem han revser var dem der kun sviner hjemmefra via internetmedierne.

Du forlanger simpelthen noget i modydelse for at gå på stadion? Går du også hen til billetlugen i biografen og brokker dig efter en dårlig film? Du køber retten til at se en fodboldkamp, der er ingen garanti for at den bliver god. Det er op til alle omstændigheder for at det skal ske. Bl.a. skal tilskuerne bakke op om holdet, især i de perioder hvor det ikke fungerer optimalt. Det kræver nogle gange betingelsesløs og ukritisk støtte for at holdet performer.

Glenn forlanger heller ikke at FCM skal være ukritiske fantaster, men han forlanger da at der i det mindste skal være hold i kritikken. Kritik skal være både positiv og negativ, for at den skal tages seriøs. Du har selv nævnt at din tavshed skal tolkes som positiv kritik, dermed skyder du dig selv i foden, da folk kun ser dit evindelige og ofte grundløse brok. Fej for egen dør for du brokker dig for meget over andre.

Du siger at du ikke gider at køre til Horsens for at se sådan en præstation som i går. Dermed viser du da en forudindtaget holdning over for holdet. Du kunne lige så godt have skrevet at du blot ikke gad tage til Horsens for at se bold.

Jeg synes du skal prøve at læse lidt af mange af dine egne indlæg, så kan det være at du måske ser hvorfor en del folk er megatrætte af at læse dine indlæg, og måske endda ofte springer dem over. Du bør simpelthen være i stand til at komme med ros, ellers er du blot endnu en troll på internettet.
Bland dig nu uden om og lad Glen komme og forsvar sig selv.

"Og de fans, der står her, de er hardcore, ikke som dem der sidder derhjemme bag tasterne på computeren og piver og sviner folk til, tordner FCM-træneren.

- Nej, dem der er her og støtter op om holdet og gør det i med- og modgang, det er dem, jeg gerne vil hylde, fortsætter Glen Riddersholm."

http://tv2sport.dk/fcm-traener-traet-af ... ternetfans

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Længe leve ignorer-funktionen....

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

Jesper BW1100 skrev:Længe leve ignorer-funktionen....
+1
Det er dog blot irriterende, at der er et felt, hvor der står, at en man har ignoreret har skrevet et indlæg

Cortez

Indlæg af Cortez »

Uanset hvadnså er det meget foruroligende læsning, det der links til.

Hvis det er er et udtryk form hvad der foregår i FCM, så er det absolut helt på sin plads at stille kritiske spørgsmål.

/Cortez

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Nu ved jeg af gode og fornuftige grunde ikke hvad evnebrikken har skrevet i sine indlæg...
Men går ud fra det har noget med Glens kritik af sure internetfans at gøre...
Og det kan selvfølgelig diskuteres om Glen skal komme med sådan en kommentar. Men på den anden side er der nok noget om snakken hvis man følger sig truffen. Nu er jeg ikke selv den der er mest på stadion, da jeg ofte selv har mange planer i weekenderne og skal have det timet med kørsel fra Randers hvor jeg bor. Så det bliver kun til en 2-3 hjemmekampe pr. sæson, og en række udekampe hvor det passer. Men derfor føler jeg nu ikke jeg bliver ramt af Glens kritik. Jeg bakker op om holdet når jeg er på stadion og min kritik er nuanceret, og så bør man i min optik ikke føle sig ramt. Det er kun hvis man udelukkende kommer med tvære bemærkninger uden nuancer, at man bør føle sig ramt af Glens kommentar.
Og det viser jo i øvrigt blot at Glen brænder for FCM når han går ud og gør som han gør.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

I forhold til hvor meget kritik og hvor mange tilsvininger, du normalt lukker ud, må man i den grad sige, at du selv er ekstremt nærtagende. Det er tåkrummende pinligt at se på, og man må da håbe at spillere og trænere i FCM reagerer bedre på din kritik end du gør på Glens, for ellers er vi da ilde stedt. Man han ramte da i den grad et ømt punkt hos dig....

Der er da ingen tvivl om, at Glen har ret. De fans der betyder mest for holdets præstation er da dem, der er med på hjemme- og udebane og bakker op. Er du uenig i det? Hvad er det præcist du præsterede foran fjerneren i går, der fik holdet til at præstere bedre? Hvad er det præcist, du har leveret på dette debatforum, der har fået holdet til at spille bedre? Mener du seriøst, at din og min fjernsynskiggen i går, var væsentligere end de 3-500 FCM-fans' der mødte op?

Glens budskab er: 'Kom på stadion og støt holdet'. Er du uenig i det? Det lader ikke til, at du har forstået, at det ikke er en film eller et teaterstykke, du overværer på stadion/i fjernsynet, men et stykke virkelighed, der skabes i fællesskab mellem publikum og spillere. Jeg synes du er eksponent for en uklædelig kræver-mentalitet, der ikke er i trit med virkeligheden i FCM anno 2012.

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

Kent skrev:I forhold til hvor meget kritik og hvor mange tilsvininger, du normalt lukker ud, må man i den grad sige, at du selv er ekstremt nærtagende. Det er tåkrummende pinligt at se på, og man må da håbe at spillere og trænere i FCM reagerer bedre på din kritik end du gør på Glens, for ellers er vi da ilde stedt. Man han ramte da i den grad et ømt punkt hos dig....

Der er da ingen tvivl om, at Glen har ret. De fans der betyder mest for holdets præstation er da dem, der er med på hjemme- og udebane og bakker op. Er du uenig i det? Hvad er det præcist du præsterede foran fjerneren i går, der fik holdet til at præstere bedre? Hvad er det præcist, du har leveret på dette debatforum, der har fået holdet til at spille bedre? Mener du seriøst, at din og min fjernsynskiggen i går, var væsentligere end de 3-500 FCM-fans' der mødte op?

Glens budskab er: 'Kom på stadion og støt holdet'. Er du uenig i det? Det lader ikke til, at du har forstået, at det ikke er en film eller et teaterstykke, du overværer på stadion/i fjernsynet, men et stykke virkelighed, der skabes i fællesskab mellem publikum og spillere. Jeg synes du er eksponent for en uklædelig kræver-mentalitet, der ikke er i trit med virkeligheden i FCM anno 2012.
Kent hold dig til den kritik du er selv kommet mod holdet det sidste år, kom nu Kent vil du ikke stå ved det du har sat spørgsmålstegn ved, du har sat spørgsmålstegn ved de unge her for nylig og jude, der holder jeg med dig.

nej det handler bl.a. om du og andre også står ved hvad du selv skriver over for Glen og FCM.

Ken vedr. de 300-500 fans, selvfølgelig handler det også om opbakning, men det handler også om penge og økonomi, og det er her kæden er hoppet af for den seminar uddannet GLEN Riddersholm.

I gamle dage var det fanklubkultur, i dag er det gået over til kommerciel forretning og oplevelsesøkonomi, hvor man konkurrere med andre sportsgrene og kulturbegivendeheder.

Hvis Glen gerne vil have os til Horsens, jamen så skal det være en oplevelse i hver til fald for mig, og jeg synes FCM har skuffet for mange gange til at jeg vil lægge bil, benzin, tid og entreindtægt, og ja det er altså mig der bestemmer hvad jeg vil bruge tid og penge til.

Betaler FCM og Glen penge til mig ?

At vi to sidder foran fjernsynet og ser kampen er lige så vigtig som dem der møder op, og hvorfor ?

Læs nu det hele her Kent.

Det handler om sponsorpenge, du har selv været ude med riven vedr. FCMs økonomi. Læs lige artiklen fra AOH. jf mit indlæg

Manglende professionalisme., sponsorerne ( de store sponsorer) vil vide bl.a. hvor mange der ser FCM kampene via tv før de giver store pengebeløb til FCM. Det handler om det man i Handelshøjskolesprog kalder eksponering via bl.a. medierne.

Målsætninger for tv eksponeringer må man jo også komme op med, det hjælper jo ikke at man står og kommer med forklaringer om FCMs DNA over for sponsorerne og tv fans hver gang man har fejlet på banen, igen se artiklen fra AOH.

Fodbold handler om penge mange penge, og sponsorerne vil jo have en klar udmelding hvor mange eksponeringer for topplacering og hvor mange eksponeringer for bundplacering, ja hvad er målsætningen i FCM og ja godt så vil Sponsorerne betale for det man målsætter med. Det er jo markedskræfter og ikke fankultur der styrer en børsnoteret klub.

Det er det man har hyret folk til at kunne dokumentere, og ja her griner jeg :lol: så står Riddersholm og sviner FCMs tv fans til, som med rette kan blive fornærmet.

Forklar lige dey overfor kommende sponsorer som bl.a. lægger vægt på tv eksponering, og så sviner FCM dem til man retter sig i mod, det er amatøragtig, og det giver badwill for FCM.

Forstår godt at en Holmstrøm har stilllet spørgsmålstegn ved Riddersholm som toptræner, det er jo ikke kun træner evner, nej det er bl.a. også hvordan man agere i medierne.

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Ville egentligt ikke have blandet mig men nu kommer mit besyv alligevel:)

Jeg syntes i den grad der for mange i og omkring FCM har indfundet sig en overforkælelelses tilgang til klubbens præstationer og ikke mindst forventninger.. Med fcmreal som det lysende klare eksempel! Vi støtter en klub som blev dannet i 1999! Siden den tid har vi udviklet os til at være en fast bestanddel af toppen af superligaen.. Vi har vel spillet Europa 6-7 sæsoner, vundet sølv 2 gange, bronze 3 gange, 4 pokalfinaler, dk's bedste ungdomslinie, nyt stort stadion osv..

Vi ligger i en befolkningsområde hvor tætheden på ingen måde måler sig med større byer og traditionsklubber som Aalborg, Odense, Esbjerg og Århus.

Alligevel har vi målt over en periode på 10 år på mange perimetre overhalet mange af netop disse topklubber historisk set! Vi kan jo også nævne Brøndby.. Vi bliver af mange udråbt som seriøse kandidater til guld sammen med FCN og FCK netop i år hvor vi ellers har sagt farvel til mange etablerede.. Vi har i de to første runder stået for noget af det bedste og meat seværdige fodbold jeg lige erindrer.. Vi slog de danske mestre 3-1 forrige runde! Og alligevel skal man høre på om klubben har fortjent at man tager turen hele vejen til Horsens fordi man jo ved "de har skuffet så mange gange før" !! Puhhh..

Det sku fint at man vælger turen fra af mange årsager såsom tid, børn, økonomi, lyst osv. Men det i min verden en overforkælelelse at ytre sig om tidligere skuffelser og bla, bla, bla.. Hvordan tror i store traditionsklubber som AGF, Esbjerg, AaB, ob og Brøndby har haft det de sidste år?? Her kan måske forstå visse former for skuffelse blandt fans!! Det det fandme at skyde over klubbens størrelse og forventligt formåen at fravælge en Horsens tur fordi man på forhånd har en forventning om klubben skuffer!!

Vågn op and get Real! Og lad os da være stolte og glæde os over vores lille klubs fantatiske udvikling istedet..

Der ihvertfald min mening:)

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Martello

Indlæg af Martello »

Den udtalelse han kom med, er noget af det, der gør Glen Riddersholm til den fantastiske cheftræner, han er. Han forstår at hylde de rigtige, ignorere de forkerte og udstøde de plastikfans, som gang på gang sidder hjemme i stuen, og brokker sig over de dårlige resultater, der nu måtte komme. De personer, som sidder og sviner holdet, blandt andet inde på facebook's FC Midtjylland-fangruppe, er ikke fanscenen værdig, og er ikke andet end til besvær for holdet, for klubben og for os, som er med hver gang. Det er folk som jer, der er skyld i fredags - og mandagskampe. At I har ondt bagi, og føler jer ramt, kan jeg kun grine af, og tro mig, der blev også grinet højlydt i bussen på vej hjem fra Horsens i fredags, da artiklen blev smidt op.

Glen Riddersholm <3

Midtjylland

Indlæg af Midtjylland »

Du er fuldstændig væk. Jeg aner ikke hvilken verden du lever i eller hvordan det er kommet så vidt.

Det her er egentlig ikke særlig meget værd, men du er fuldstændig skudt af. Glen har jo ret. Hvad nytter det, at sidde og spille pik til de gode ting og svine alt, som bare kan drejes til noget negativt.

Jeg har altid været imod, at alle mand hopper på den samme herinde - men du er simpelthen en klovn uden lige, og hvis du nogensinde skulle komme på stadion: Må du falde i en jubelscene og brække begge hænder.

Jeg har aldrig læst noget på det niveau.

FL8

Indlæg af FL8 »

...

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Mazter81 skrev:
Jesper BW1100 skrev:Længe leve ignorer-funktionen....
+1
Det er dog blot irriterende, at der er et felt, hvor der står, at en man har ignoreret har skrevet et indlæg
Jeg synes desværre ikke den virker efter hensigten.

Jeg har kun en ting at sige, vil folk ikke nok lade være med at give opmærksomhed på denne klart opmærksomhedssøgende adfærd. Manden har ingen begreb om hvad argumentation er og lever af de reaktioner han kan fremprovokerer.

Please don´t feed the Troll!
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

Hekler skrev:
Jeg har kun en ting at sige, vil folk ikke nok lade være med at give opmærksomhed på denne klart opmærksomhedssøgende adfærd. Manden har ingen begreb om hvad argumentation er og lever af de reaktioner han kan fremprovokerer.

Please don´t feed the Troll!
Enig med Hekler!

Lund

Besvar