Horsens - Fcm
Re: Horsens - Fcm
Starteren lyder såkedes iflg. Fcm.dk:
Jakob Haugaard - Kolja Afriyie, Benjamin Kibebe, Erik Sviatchenko, Jesper Juelsgård - Danny Olsen, Izunna Uzochukwu, Mads Albæk - Sylvester Igboun, Tim Janssen, Rilwan Hassan
Jakob Haugaard - Kolja Afriyie, Benjamin Kibebe, Erik Sviatchenko, Jesper Juelsgård - Danny Olsen, Izunna Uzochukwu, Mads Albæk - Sylvester Igboun, Tim Janssen, Rilwan Hassan
Kan du redegøre lidt mere på det statement ?Clegg skrev:Kent skrev: Eftersom Haugaard slet ikke er i truppen, så starter han nok ikke. Hvad er grunden til at du ønsker Løssl bænket?
På et eller andet punkt ønsker jeg ikke Løssl bænket - synes dog ikke at han har været specielt overlegen i sine præstationer på det seneste. - Måske er det på tide at prøve noget nyt?
Lössl er efter min mening er ufattelig vigtig brik i den måde vi gerne vil spille på. Lössl fungerer i det opbyggende spil som en sweeper og han ligger og fordeler boldene ( indtil videre uden fejl)
Jeg har intet indblik i Jakob´s niveau med fødderne og i det opbyggende spil, men med mindre at Lössl bliver skadet eller virkelig falder igennem så tvivler jeg personligt stærkt på, at der bliver et skifte på lige netop den position..
Starbucks skrev:Kan du redegøre lidt mere på det statement ?Clegg skrev:Kent skrev: Eftersom Haugaard slet ikke er i truppen, så starter han nok ikke. Hvad er grunden til at du ønsker Løssl bænket?
På et eller andet punkt ønsker jeg ikke Løssl bænket - synes dog ikke at han har været specielt overlegen i sine præstationer på det seneste. - Måske er det på tide at prøve noget nyt?
Lössl er efter min mening er ufattelig vigtig brik i den måde vi gerne vil spille på. Lössl fungerer i det opbyggende spil som en sweeper og han ligger og fordeler boldene ( indtil videre uden fejl)
Jeg har intet indblik i Jakob´s niveau med fødderne og i det opbyggende spil, men med mindre at Lössl bliver skadet eller virkelig falder igennem så tvivler jeg personligt stærkt på, at der bliver et skifte på lige netop den position..
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=
Løssl er blevet syg derfor starter Haugaard
Syge/ skadet = det samme..Spicker skrev:
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=
Løssl er blevet syg derfor starter Haugaard
Jonas er uden tvivl dygtig med fødderne, men synes han tager nogle besynderlige beslutninger til tider og så synes jeg bare ikke altid det er betryggende det han laver mellem stængerne.Starbucks skrev:Kan du redegøre lidt mere på det statement ?Clegg skrev:Kent skrev: Eftersom Haugaard slet ikke er i truppen, så starter han nok ikke. Hvad er grunden til at du ønsker Løssl bænket?
Han havde en fin kamp mod FCN, uden tvivl - men han var langt fra at overbevise mig mod FCK og havde det på samme måde i træningskampene.
Et af Jakobs bedste aspekter i sit spil er netop spillet med fødderne - håber han kan vise det i dag, på trods af at han spiller med en halvskadet ankel (så vidt jeg har forstået), men derudover har jeg ikke set meget med ham siden AB, hvor det må formodes at han har bevæget sig meget.
Han er en spændende målmand og en god boldspiller (det er ganske sigende at han faktisk var markspiller tilbage da han var junior spiller) - så håber da at vi kommer til at se noget mere til ham, selvfølgelig såfremt han griber sin chance.
Jeg har ikke umiddelbart før oplevet at der bliver streamet danske kampe - andet end dengang FCK var interessante i udlandet, desværre.100x skrev:Clegg skrev:Viaplay100x skrev:Er der ingen steder man kan se den online?
Jeg takker for det hurtige svar Cleggmen jeg var nu ude efter en lidt alternativ side ( læs gratis ) hvor man kunne se kampen.
Jeg ved godt at jeg kunne købe kampen på tv 2 men hvis den kan ses andre steder så er jeg frisk
Så umiddelbart vil jeg tro du er nødt til at betale hvis du vil se kampen - men det er selvfølgelig kun hvad jeg tror
Bum bum.... det mål kan man mene meget om...
Katastrofal opdækning og halv skidt målmandsspil.Starbucks skrev:Bum bum.... det mål kan man mene meget om...
Har en idé om at det lå i kommunikationen, ny keeper og lidt rod i hvordan man lige skulle stille op.
-
Denis Egebæk
jeg følger selv med på atdhenet.tv - med engelsk kommentator100x skrev:Jeg ved godt at jeg kunne købe kampen på tv 2 men hvis den kan ses andre steder så er jeg frisk
skandaløs forsvarsspil
FCMs reservemålmand må kandidere til absolut superligaens svageste reservemålmand.
uha hvis Løssl skulle blive langtidsskadet uha uha
målmand og kibebe absolut dumpekarakter, begge kan krediteres Horsens mål, kibebe
skuffer mig i den grad.
Erik S tæt på det samme, at cpl klubber skulle være ude efter ham
Izunna absolut ikke en af hans bedste dage
Argentineren se lige de indlæg han laver han bliver god
Svenskeren mangles på midtbanen til at skabe ro
LØSSL og Bak mangles i dag, tatalkaos i forsvarsspillet, at der allerede er scoret 7 mål taler for sig selv,
jeg ser heller Kolja og Bak i midterforsvaret.
Fagerberg kontra Jude taler vist for sig selv, håber Jude er egentgyldig færdig i FCM.
FCMs reservemålmand må kandidere til absolut superligaens svageste reservemålmand.
målmand og kibebe absolut dumpekarakter, begge kan krediteres Horsens mål, kibebe
skuffer mig i den grad.
Erik S tæt på det samme, at cpl klubber skulle være ude efter ham
LØSSL og Bak mangles i dag, tatalkaos i forsvarsspillet, at der allerede er scoret 7 mål taler for sig selv,
Fagerberg kontra Jude taler vist for sig selv, håber Jude er egentgyldig færdig i FCM.
- bobthebuilder_dk
Troll? ! ?FCMReal skrev:skandaløs forsvarsspil
skuffer mig i den grad.
Erik S tæt på det samme, at cpl klubber skulle være ude efter ham![]()
Nej jeg kan da godt se noget af det men slet ikke i den grad!
Dommeren glemte du dog! Han var seriøst dårlig ! ! ... Men men... 1 point trods alt ! Jeg synes nu også der var noget positivt at tage med... Vilafane! ( villadsen ( iPhone ordbog))
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
nogen der ved hvorfor Jude ikke var i truppen ??
efter artikel i avisen hvor han gav udtryk for at han meget gerne vil væk fra FCM ??
efter artikel i avisen hvor han gav udtryk for at han meget gerne vil væk fra FCM ??
FCMReal skrev:skandaløs forsvarsspil
skuffer mig i den grad.
http://tv2sport.dk/fcm-traener-traet-af ... ternetfans
Bum!
Ja Glen vil gerne have det nemt for sig selv, et kritik løs samfund hvor hverken fans eller presse kommer med kritik men kun ros.Vandsø skrev:FCMReal skrev:skandaløs forsvarsspil
skuffer mig i den grad.
http://tv2sport.dk/fcm-traener-traet-af ... ternetfans
Bum!
Jeg roser trods alt argentineren.
Men nej naiv jubelfans bliver jeg aldrig
Hold fast en dårlig kamp... Virkelig utroligt, at de bliver ved med at spille så naivt!!! Kun lige de sidste 10-15 min. de går til plan B (lange bolde). Det skulle Glenn have set LÆNGE FØR!!! Bare for at vise vi kunne andet end at blive presset 10 meter inde på egen halvdel... Lidt ligesom landsholdet - ingen plan B... Det er faktisk sidste uges kamp bare med omvendt fortegn - ACH havde læst os og spillede deres spil...
Længe siden jeg synes FCM har begået tyveri, men det synes jeg i dag. ACH havde fortjent sejren... Godt nok skulle de ha' haft en mand vist ud (hånd på bolden i feltet) og dermed straffe - men det havde ikke gjort det store; den havde vi bare smidt væk alligevel (som mod FCK)...
Jeg kan kun håbe på, det her var sæsonens dårligste kamp (selv om der er 30 tilbage)... Ellers komme vi til at tabe mange kampe og så bliver det ikke top4 (Jeg synes selv FCM har det der skal til for, hvis det bliver en sæson som sidste, som faktisk kan tage guldet - vi har et hold som er lige så godt som eks. FCN. Det viste kampen i lørdags også)...
Det var det negative...
Nu til det positive...
Rigtig gode indhop af vores nye VILLA og Hvilsom (skip Jude og lad Hvilsom blive og de indhop der kommer + starter når sygdom, skader og karantæner rammer de 2 i front)!!!
Izu, Danny og Albæk er folk, som jeg synes gjorde det ok - uden at være prangende...
Spillet var ok - til tider, men som skrevet ovenfor blev det for ofte slået i stykker af et flot spillende og kæmpende ACH-mandskab...
FORZA FCM
Ulv865
Længe siden jeg synes FCM har begået tyveri, men det synes jeg i dag. ACH havde fortjent sejren... Godt nok skulle de ha' haft en mand vist ud (hånd på bolden i feltet) og dermed straffe - men det havde ikke gjort det store; den havde vi bare smidt væk alligevel (som mod FCK)...
Jeg kan kun håbe på, det her var sæsonens dårligste kamp (selv om der er 30 tilbage)... Ellers komme vi til at tabe mange kampe og så bliver det ikke top4 (Jeg synes selv FCM har det der skal til for, hvis det bliver en sæson som sidste, som faktisk kan tage guldet - vi har et hold som er lige så godt som eks. FCN. Det viste kampen i lørdags også)...
Det var det negative...
Nu til det positive...
Rigtig gode indhop af vores nye VILLA og Hvilsom (skip Jude og lad Hvilsom blive og de indhop der kommer + starter når sygdom, skader og karantæner rammer de 2 i front)!!!
Izu, Danny og Albæk er folk, som jeg synes gjorde det ok - uden at være prangende...
Spillet var ok - til tider, men som skrevet ovenfor blev det for ofte slået i stykker af et flot spillende og kæmpende ACH-mandskab...
FORZA FCM
Ulv865
"Oh no, we never let go, through the calm and through the storm - oh no, we never let go, in every high and every low - oh no, we never let go, 'cause we love FC Midtjylland"